به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیروزی قاطع شیلی و آرژانتین در بازی آخر مرحله گروهیکوپا آمریکا ۲۰۱۶
فرستنده امین سبحانی در تاريخ چهارشنبه، ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ (۸:۵۷) (۵۸۱ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
کانون هواداران بارسلونا در ایران


مدافع عنوان قهرمانی کوپا آمریکا، بامداد امروز با پیروزی 4-2 برابر پاناما، صعود خود به مرحله یک چهارم نهایی این رقابتها را قطعی کرد.

دقیقه پنجم مسابقه بود که کامارگو از پاناما، با ضربه‌ای دیدنی گل نخست بازی و همچنین اولین گل ملی خود را وارد دروازه براوو کرد. اما این برتری دوامی نداشت و 10 دقیقه بعد، این بار نوبت به وارگاس رسید که از دفع ناقص توپ توسط پندو نهایت استفاده را ببرد و نتیجه را با تساوی عوض کند. مهاجم باشگاه هوفنهایم، دو دقیقه مانده به پایان نیمه اول، گل دوم خود و تیم ملی کشورش را هم به زیبایی هرچه تمام‌تر به ثمر رساند تا قرمز پوشان با خیالی آسوده به رختکن بروند.

نیمه دوم اما این شیلی بود که بار دیگر با تکیه بر ستارگان خود موفق شد سومین گل را توسط سانچز، آبی و اناری پوش سابق به پندو تحمیل کند. این اما پایان کار نبود و این بازی با دو گل دیگر توسط آرویو (پاناما) و نیز سانچز (شیلی) به پایان رسید.

این پیروزی شیلی را در جایگاه دوم گروه D پشت سر آرژانتین آماده قرار داد تا دور بعد به مصاف مکزیک برود.

از سوی دیگر، یاران مسی در تیم ملی آرژانتین با پیروزی 3-0 در دیدار مقابل بولیوی، به عنوان صدرنشین به مرحله یک چهارم نهایی این رقابتها صعود کردند و در این مرحله باید رو در روی ونزوئلا - تیم دوم گروه C - قرار بگیرند.

لیونل مسی، ستاره بی‌چون و چرای فوتبال جهان که این روزها با مصدومیتی نه چندان جدی دست و پنجه نرم می‌کند، پس از هت تریک 28 دقیقه‌ای در دیدار قبلی آرژانتین، در این بازی با نظر مارتینو از روی نیمکت کار را دنبال می‌کرد تا اینکه دقیقه 46 جای هیگواین را در ترکیب آبی و سفید پوشان گرفت.

گلهای این دیدار را نیز لاملا (دقیقه 13)، لاوتزی (دقیقه 15) و کوئستا (دقیقه 32) به ثمر رساندند تا دور اول رقابتهای کوپا آمریکا 2016 با حذف دو تیم شایسته با حضور نمایندگان بارسلونا و نیز صعود دو تیم به مرحله یک چهارم نهایی به پایان برسد.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

جدول گروه D در پایان مرحله گروهی:

تیمتعداد بازیتفاضل گلامتیاز
آرژانتین39+9
شیلی32+6
پاناما36-3
بولیوی35-0
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Ya.Lasaratal.Hosain
پاسخ به: پیروزی قاطع شیلی و آرژانتین در بازی آخر مرحله گروهی
حیف شد که مسی تو این بازی پاش به گلزنی باز نشد .
بازی بعدی آرژانتینم نسبتا آسونه و امیدوارم مسی تو اون بازی موفق به گلزنی بشه و نهایتا با آرژانتین قهرمان این دوره بشن . واقعا اگه سایر مهاجما گیج بازی در نمی آوردن ، آرژانتین می تونست هم تو فینال 2014جام جهانی و هم فینال 2015 کوپا قهرمان بشه ، اما گذشته ها گذشته و به آینده باید امیدوار بود .


پنج‌شنبه، ۲۷ خرداد ۱۳۹۵ (۵:۳۳)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: پیروزی قاطع شیلی و آرژانتین در بازی آخر مرحله گروهی
برای آرژانتین آرزوی موفقیت و قهرمانی دارم


چهارشنبه، ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ (۲۲:۳۸)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: پیروزی قاطع شیلی و آرژانتین در بازی آخر مرحله گروهی
گرچه آرژانتین با تیمای خیلی قوی ای بازی نکرد، اما نمایش خوبی داشت. سرعت وحشتناکی دارن. فقط یه کمی بی دقتن. امیدوارم مثل دقایقی از بازی دیشب، تاتا نخواد بازی رو باز در نقش تله برای مشغول کردن مدافعای حریف استفاده کنه!


چهارشنبه، ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ (۱۷:۴۶)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۴۰ کاربر آنلاین است. (۸ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۴۰

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!