به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیروزی 1-0 کرواسی مقابل ترکیه در گام نخستیورو ۲۰۱۶
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ یکشنبه، ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ (۲۰:۳۵) (۴۴۶ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
کانون هواداران بارسلونا در ایران


دو تیم کرواسی و ترکیه، که هر کدام یک بارسایی را در ترکیب خود داشتند، از بازی‌های دور اول گروه D رقابت‌های یورو 2016، در ورزشگاه پارک دو پرنس به مصاف هم رفتند، که در پایان راکیتیچ و یارانش، موفق به شکست آردا توران و تیمش شدند.

تک گل این بازی را، لوکا مودریچ در دقیقه 41 با ضربه‌ای دیدنی از پشت محوطه جریمه به ثمر رساند. پس از آن هم بازیکنان کرواسی تمام تلاش خود را کردند تا با حفظ این گل، یک رکورد جالب را هم حفظ کنند: در تمام 11 دیداری که لوکا مودریچ برای تیم ملی کشورش گلزنی کرده است، آن‌ها بازی را نباخته‌اند؛ ده پیروزی و یک تساوی، در این یازده برای کروات‌ها بازی بدست آمده است.

کرواسی با ارائه یک بازی برتر، ارزش‌های خود را به عنوان یک تیم مدعی برای صعود از گروه نشان داد، و ترکیه هم نتوانست مطابق انتظارات ظاهر شود و نمایش نسبتا ضعیفی داشت.

در حال حاضر، کراوسی با سه امتیاز در صدر جدول گروه D قرار دارد و ترکیه نیز با صفر امتیاز قعر نشین است. البته هنوز بازی دو تیم اسپانیا و جمهوری چک انجام نشده است - این دو تیم فردا (دوشنبه) از ساعت 17:30 به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

نکات آماری

- ترکیه بازی‌های ابتدایی خود را، در هر چهار دوره حضورش در یورو، با شکست پشت سر گذاشته است (1996، 2000، 2008، 2016).

- کروات‌ها از سوی دیگر، هیچ یک از بازی‌های ابتدایی خود در پنج دوره حضورشان در یورو را نباخته‌اند (4 برد و یک تساوی) و حتی در چهارتای آن‌ها دروازه خود را بسته نگه داشته‌اند.

- کرواسی تنها یکی از هفت دیدار اخیر خود در مرحله گروهی رقابت‌های یورو را با شکست پشت سر گذاشته است (5 برد و یک تساوی).

- امره مور (18سال و 323 روز) تبدیل به جوانترین بازیکن تیم ملی ترکیه شد که در یک رقابت بزرگ حضور پیدا می‌کند. همچنین او در تاریخ این رقابت‌ها، در جایگاه هفتم جوانترین بازیکنان حاضر شده در یورو قرار گرفت.

- لوکا مودریچ تبدیل به اولین بازیکنی برای کرواسی شد که در دو دوره مختلف برای یورو گلزنی می‌کند. هر دو گل او، گل‌های ابتدایی کرواسی در رقابت‌های یورو بوده‌اند (2008، 2016).
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Ya.Lasaratal.Hosain
پاسخ به: پیروزی 1-0 کرواسی مقابل ترکیه در گام نخست
این برد برای تیم کرواسی کاملا مطابق انتظار بود ( حتی انتظار برد پرگلتری هم می رفت از جانب کرواسی )
تو این بازی هم چیز خاصی از آردا ندیدیم انگار استایل این بازیکن فقط برای بازی در اتلتیکو ساخته شده ( البته امیدواریم افتش فقط و فقط بخاطر دوری چند ماهش از میادین بوده باشه و توی فصل جدید مجددا همون آردایی بشه که ازش انتظار میرفت و نشون بده که ارزش 34 میلیون رو داشته .)


دوشنبه، ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ (۴:۳۵)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: پیروزی 1-0 کرواسی مقابل ترکیه در گام نخست
با توجه به قدرت تیم ترکیه برد ضعیفی برای کرواسی محسوب میشه


یکشنبه، ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ (۲۲:۲۱)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۰۶ کاربر آنلاین است. (۷ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۰۶

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!