به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پدرو: در مورد خروج از بارسلونا، اشتباه نکردممصاحبه
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ جمعه، ۲۱ خرداد ۱۳۹۵ (۲۰:۵۹) (۶۰۴ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: Weloba
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir

پدرو رودریگز، بعد از به پایان رساندن یک فصل دشوار در چلسی، در یورو 2016 - که از امشب با بازی فرانسه و رومانی آغاز خواهد شد - حضور پیدا خواهد کرد. او در تابستان سال گذشته بارسا را به دلیل اینکه فرصت کافی برای بازی نداشت، ترک کرد و با کوله باری از آرزو به غرب لندن رفت. طی مصاحبه‌ای که این بازیکن آبی پوش با روزنامه مارکا داشت، پیرامون وضعیت خود توضیح داد.

هدف

«برای مثال ما آندرس اینیستا را می‌بینیم که همواره بیشتر می‌خواهد، بیشتر به دست می‌آورد و تا آنجا که می‌تواند به تیم کمک می‌کند. او همواره می‌خواهد برنده باشد. وقتی یک بازیکن تا این اندازه مشتاق پیروزی است، قطعا تا بیشترین حد ممکن به آنها دست می‌یابد. ما می‌دانیم که کسب پیروزی‌ها هیچ گاه کار آسانی نبوده است، این یک چیز دائمی نیست. هنگامی که شما در یک تیم فوق‌العاده بازی می‌کنید، می‌خواهید آن را حفظ کنید».

کانون هواداران بارسلونا در ایران

فصلی دشوار

«من هرگز در چنین موقعیتی قرار نگرفته بودم، اینکه در یک تیم بزرگ باشم و در کریسمس، آن را در منطقه سقوط جدول ببینم، آن هم در صورتی که فصل قبل را با قهرمانی به پایان برده است. ما هیچ گاه به خیانت یا از دست دادن مورینیو فکر نمی‌کردیم و همواره برای کسب برد به میدان رفته‌ایم».

آیا خروج از بارسا، تصمیم اشتباهی بود؟

«خیر. وضعیت من در بارسا پیچیده شده بود و فرصن چندانی برای بازی پیدا نمی‌کردم. فکر نمی‌کنم که تصمیم اشتباهی گرفته باشم. من به یک نگرش دیگر رسیده‌ام که چگونه با تلاش می‌توان به هر چیزی رسید، فوتبال نیز همین طوراست».

فصل آینده

«احتمالا همینجا خواهم ماند و امیدوارم تا پایان قراردادم همین طور باشد. من چلسی را خیلی دوست دارم».

یورو

«[در بازی با گرجستان] ما خیلی خوب نبودیم اما یک شکست همه چیز را نشان نمی‌دهد. تیم‌های زیادی شایستگی قهرمانی دارند مانند آلمان، فرانسه، انگلستان، ایتالیا و ... . با این حال در یورو امکان دارد هر چیزی اتفاق بیفتد. کرواسی و بلژیک تیم‌های فوق‌العاده‌ای هستند، همان تیم‌هایی که در جام جهانی نیز عملکرد خوبی داشتند اما قهرمان نشدند».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Ya.Lasaratal.Hosain
پاسخ به: پدرو: درمورد خروج از بارسلونا، اشتباه نکردم
اگه یه کم دیگه دندون رو جیگر میذاشت و تحمل میکرد سال قبل با توجه به مصدومیت 2 ماهه مسی و فشار سنگین بازیها رو MSN بازیهای بیشتری بهش میرسید و میتونس بهترین جایگزین برای مثلث خط حمله باشه . ولی رفت چلسی و اونجا هم چیزی نشد که فکر میکرد
با آرزوی موفقیت براش


یکشنبه، ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ (۱۸:۵۵)
 
ejlwww
پاسخ به: پدرو: درمورد خروج از بارسلونا، اشتباه نکردم
هرکی طاقچه بالا گذاشت و از بارسا رفت اوضاعش خراب تر شد . مثل همین پدرو و ویکتور والدز


شنبه، ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ (۱۴:۱۷)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: پدرو: درمورد خروج از بارسلونا، اشتباه نکردم
لیاقت بارسا رو نداشتی


جمعه، ۲۱ خرداد ۱۳۹۵ (۲۲:۳۴)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۹۹ کاربر آنلاین است. (۱۴ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۹۹

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!