به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

آغاز یورو 2016 با حضور 8 آبی اناری پوشیورو ۲۰۱۶
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ جمعه، ۲۱ خرداد ۱۳۹۵ (۱۶:۰۷) (۳۸۶ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir

بارسلونا در رقابت‌های یورو 2016، 8 نماینده دارد؛ رقابت‌هایی که از 10 ژوئن تا 10 ژانویه در فرانسه برگزار می‌شوند. هفته گذشته کوپا آمریکا، به مناسبت صدمین سالگرد این رقابت‌ها، در ایالات متحده آمریکا آغاز شد و امروز نیز یورو 2016 با بازی فرانسه، میزبان این رقابت‌ها، مقابل رومانی، در ورزشگاه استاد دو فرانس پاریس، ساعت 23:30 (به وقت تهران) سوت زده خواهد شد.

24 کشور اروپایی برای تعیین بهترین تیم ملی اروپایی، بایکدیگر رقابت خواهند کرد. یورو 2016 از 10 ژوئن در ورزشگاه استاد دو فرانس، در پایتخت فرانسه آغاز شده و در 10 ژانویه در همان ورزشگاه به اتمام می‌رسد.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

آبی و اناری‌ها همان طور که در کوپا آمریکا حضوری پررنگ داشته‌اند، در یورو نیز 8 نماینده متعهد و با تجربه دارند. جرارد پیکه، آندرس اینیستا، سرجیو بوسکتس و جوردی آلبا ملی‌پوشان اسپانیا هستند که تحت هدایت ویسنته دل بوسکه در گروه D با ایوان راکیتیچ در تیم ملی کرواسی و آردا توران در تیم ملی ترکیه، برای کسب سومین قهرمانی متوالی، بعد از یورو 2008 و 2012، رقابت خواهند کرد.

از سمت دیگر، مارک آندره تراشتگن، در تیم ملی آلمان برای اضافه کردن جام ملت‌های اروپا، بعد از کسب قهرمانی در جام جهانی 2014 برزیل به کارنامه فوتبالی خود، بازی خواهد کرد. توماس فرمائلن نیز از نمایندگان آبی اناری پوشان در تیم مستعد بلژیک است و بسیاری معتقدند که این تیم می‌تواند از این مرحله صعود کند.

مرحله گروهی این رقابت‌ها با حضور 24 تیم و در 6 گروه 4 تیمی و در 10 استادیوم برگزار می‌شود و دو تیم برتر هر گروه به همراه چهار تیم سوم که نتایج بهتری گرفته‌اند، 16 تیم مراحل حذفی را تشکیل می‌دهند تا نهایتا مشخص شود چه تیمی قهرمان جام ملت‌های اروپا 2016 خواهد شد.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Ya.Lasaratal.Hosain
پاسخ به: آغاز یورو 2016 با حضور 8 آبی اناری پوش
امیدوارم همه بارساییا تو هر تیمی که هستن بهترین عملکردشون رو به نمایش بگذارن
علی الخصوص مسی با آرژانتین


یکشنبه، ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ (۴:۴۸)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: آغاز یورو 2016 با حضور 8 آبی اناری پوش
با آرزوی موفقیت برای یکایک بازیکنان آبی و اناری


جمعه، ۲۱ خرداد ۱۳۹۵ (۱۶:۳۲)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۷۸ کاربر آنلاین است. (۱۶ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۷۸

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!