به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

ملاقات آدریانو با سران باشگاه برای ترک بارسلونا نقل و انتقالات
فرستنده رضا خانجانی در تاريخ جمعه، ۲۱ خرداد ۱۳۹۵ (۱۷:۲۱) (۵۳۴ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: اسپورت
مترجم: رضا خانجانی / FCBarcelona.ir


آدریانو، مدافع کناری بارسلونا به منظور توافق برای ترک باشگاه با مسئولان ورزشی باشگاه ملاقات کرد. این بازیکن برزیلی برای پیدا کردن راه حلی در مورد شرایط قراردادش به بارسلونا بازگشت؛ به امید این که اجازه خروج رایگان از باشگاه به او داده شود.

این بازیکن برای انتقال 4 ساله به لاتزیو از این باشگاه ایتالیایی پیشنهاد دارد. آدریانو نمی‌داند که بارسا چه اقدامی برای نگه داشتن او انجام خواهد داد. او همیشه نگرش خوبی داشته است و بارسا از فروش او حدود 7 میلیون یورو به دست خواهد آورد. او شخصا با لاتزیو به توافق رسیده اما این تیم ایتالیایی تنها در صورتی با او قرارداد امضا خواهد کرد که مبلغی را برای انتقال او نپردازد.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

مدافع برزیلی بر این باور است که فصل بعد فرصت زیادی برای بازی نخواهد داشت و اکنون زمان مناسبی برای ترک باشگاه است. در صورت جذب اومتیتی، انتظار نمی‌رود که بارسا در پی خرید یک مدافع چپ باشد؛ چرا که مدافع فرانسوی توانایی پست در این بازی را نیز دارد. بارسلونا با مدیر برنامه‌های رافائل گوئریرو، مدافع پرتغالی باشگاه لوریان ملاقات کرد اما توافقی حاصل نشد. اگر خروج آدریانو از بارسلونا قطعی شود، شاید نظر سران باشگاه درباره این موضوع تغییر کند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Ya.Lasaratal.Hosain
پاسخ به: ملاقات آدریانو با سران باشگاه برای ترک بارسلونا
خوبه دیگه ، هر چی بازیکن میخوان بخرن خدا تومن بابتش پرداخت میکنن بعد هر جی بازیکن که قراره بفروشن یا به هر نحوی از تیم بره ، مجانی
ولی خب چه میشه کرد ، نیمکت پر از این بازیکنای پا به سن گذاشته افت کردس ، همون بهتر که برن نیمکت یه ذره خلوتتر بشه بلکه یا به فکر خرید بازیکن جدید بیفتن یام به جونای لاماسیا بیشتر میدون داده بشه


یکشنبه، ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ (۴:۵۷)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: ملاقات آدریانو با سران باشگاه برای ترک بارسلونا
امیدوارم هر جایی که میری موفق باشی


جمعه، ۲۱ خرداد ۱۳۹۵ (۲۲:۳۶)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۸۷ کاربر آنلاین است. (۶ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۸۷

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!