به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

یک گل کم برای مسکو (1-0)لیگ قهرمانان
فرستنده سعید ایمنی در تاريخ چهارشنبه، ۱۱ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۱۴:۲۳) (۱,۶۹۳ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سعید ایمنی / FCBarcelona.ir


بارسا پس از شکست 1-0 در الدترافورد، از لیگ قهرمانان حذف شد. گلی از پول اسکولز، به سود حریف پر طراوت و کاملا باز به ثمر رسید، و بلند پروازی شجاعانه بارسا، بی‌پاداش ماند.

رقابت بارسا در لیگ قهرمانان، شب گذشته در خانه منچستر یونایتد پایان یافت. بارسایی‌ها تمام توان خود را به کار بردند و هر ریسکی که باید، انجام دادند، اما باز هم فقدان گلزنی، بهای گزافی در پی داشت. یک شلیک رعدآسا از سوی اسکولز، پس از اینکه بارسا ربع اول بازی را کاملا در اختیار داشت و میزبان را عقب رانده بود، به گل تبدیل شد، اما مردان ریکارد می‌دانستند که اگر بتوانند بازی را به تساوی بکشانند، آنها به لطف گل زده در خانه حریف صعود خواهند کرد. اما اینطور نشد، و رکورد شکست ناپذیری بارسا در این فصل اروپا، به یک پایان تلخ منتهی شد.


اسکولز شروع نویدبخش بارسا را نابود کرد

از ابتدا، این روشن بود که بارسا با روشی عالی به میدان آمده است. آنها درست از دقیقه اول، فشار را اعمال کردند، و منچستر یونایتد در زمین خودش محبوس شد، همان اتفاقی که در نیوکمپ افتاده بود. این یک شروع رویایی بود، اما کابوس زمانی رخ داد که اسکولز در دقیقه 14، توپی را که زامبروتا به شکلی وحشتناک دفع کرده بود، تصاحب کرد و از فاصله 25 متری، توپ را در گوشه بالای سمت چپ دروازه قرار داد، در حالی که هیچ کاری از والدس بر نمی‌آمد.

جدال پایاپای

این گل به نظر می‌رسید که بارسا را از بازی بیرون رانده است، چرا که شیاطین سرخ به بازی بازگشتند و شروع به خلق مشکلاتی برای دفاع بارسا نمودند. اتفاقات بیرحمانه بود، و بارسا خود را با حرکت انفرادی عالی لئو مسی بالا کشید، پس از آن، ضربه پارک از کنار دروازه بارسا به بیرون رفت و دو شوت از دکو، با سانتیمترها اختلاف، به ثمر ننشست.

جدیت بیشتر

بازی با همان سرعت فوق‌العاده پیگیری می‌شد و نانی در دقیقع 40، می‌توانست با ضربه سر گلزنی نماید، و در سوی دیگر، میلیتو موقعیتی مشابه بدست آورد. 45 دقیقه اول بازی، فوتبالی به یاد ماندنی از دو تیم بزرگ که برای جایگاهشان در موسکو می‌جنگیدند، به جای گذاشت. نیمه دوم نیز به مقدار زیادی هیجان انگیز بود. دکو خط هافبک بارسا را در فرم رهبری می‌کرد و هواداران یونایتد هر گاه که مسی غیر قابل مهار نزدیک توپ می‌شد، تا میهمان را به سوی گل تساوی رهبری کند، نفس خود را در سینه حبس می‌کردند.

هیچ معجزه‌ای رخ نداد

منچستر یونایتد تصمیم به عقب نشینی و محکم کردن خط دفاعی‌اش گرفت، و البته هنوز در ضد حملات خطرناک به نظر می‌رسید، توز در دقیقه 57 می‌توانست گلزنی کند اما والدس مسیر توپ را سد نمود. آنری و بویان برای دادن جان تازه‌ای به خط حمله بارسا، وارد میدان شدند، و مرد فرانسوی، در دقیقه 78، با یک ضربه سر، بسیار به گلزنی نزدیک شد اما توپش در آغوش ون در سار جای گرفت.

با جلو رفتن زمان، بازی نفس گیر می‌شد، و تیری آنری و کریستیانو رونالدو، حملات تیمشان را شدت می‌بخشیدند. اما با همه تلاشش، بارسا نتوانست گلزنی کند، و بازی را به تساوی بکشاند.

آنها می‌توانند با سرهایی برافراشته جام را ترک کنند، اما این تیم انگلیسی خواهد بود، نه اف سی بارسلونا که لذت سفر به موسکو را تجربه خواهد کرد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
harry1
پاسخ به: یک گل کم برای مسکو (1-0)



چهارشنبه، ۲۰ بهمن ۱۳۸۹ (۲۰:۳۴)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: یک گل کم برای مسکو (1-0)



چهارشنبه، ۲ تیر ۱۳۸۹ (۱۸:۱۵)
 
w@nted
پاسخ به: یک گل کم برای مسکو (1-0)
خدا حافط رایکارد!


بارسا دیگر جای تو نیست!!!!




شنبه، ۱۸ خرداد ۱۳۸۷ (۲۰:۰۴)
 
w@nted
پاسخ به: یک گل کم برای مسکو (1-0)
رونی خیلی نامرده اگه بره. هرچی الان داره از بارسا داره!!!!!


شنبه، ۱۸ خرداد ۱۳۸۷ (۱۲:۵۲)
 
vahidnik
پاسخ به: یک گل کم برای مسکو (1-0)
رایکارد، تمام جام ها را یکی پس از دیگری از دست دادی، حداقل در "سانتیاگو برنابئو" رئال را شکست بده...!


سه‌شنبه، ۱۷ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۲۲:۵۴)
 
mardane katalan
پاسخ به: یک گل کم برای مسکو (1-0)
الکلاسیکو رو باید ببریم تا بتونیم ناکامی های ریکارد رو ببخشیم
و بعد با خاطره خوش از ریکارد خداحافظی می کنیم
کاش یک آدم درست حسابی هم جای این لاپرتا می امد


جمعه، ۱۳ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۱۰:۰۴)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: یک گل کم برای مسکو (1-0)
این اشتباه از من بود، یا از سیستم، من فکر می کردم اون ارسال رو ویرایش کردم اما ظاهرا نشده بود.
در هر صورت از همه عذر می خوام و باز تاکید می کنم که بی توهین نظر بدید.


جمعه، ۱۳ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۱:۱۵)
 
reza_valdes
پاسخ به: یک گل کم برای مسکو (1-0)
لعنت به اتوئو!!!؟ واقعا این مدل هوادار رو ندیده بودم! اتوئویی که همه چیز به بارسا هدیه کرد ، مثل رونالدینیو و بالاتر از لیونل مسی! لعنت به اتوئو؟ برای چی؟ برای اینکه پس از مدت ها مصدومیت برگشت و در مجموع میانگین بالای 90 درصد گل در هر بازی این فصلش رو داشت؟ فقط به خاطر اینکه توی 4 تا بازی موقعیت خراب کرد؟ لعنت به اتوئو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ جالب تر از اینکه بعضی ها ادعا دارن که نباید در نظرات هیچ توهینی به هیچ یک از اعضای بارسلونا بشه مثلا چون خودشون رایکارد رو نه به عنوان مربی بارسا بلکه شاید به دلایل دیگری دوست دارن و نباید بهش توهین بشه اما به اتوئو(که گویا خودشون هم دل خوشی از او ندارن!)به راحتی توهین میشه. این نمونه ی بارز قدر نشناسی از ستاره هاست! زنده باد اتوئو، بهترین گلزنی که من در عمرم دیدم! زنده باد بارسا، چه با اتوئو ، چه بی اتوئو!


جمعه، ۱۳ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۰:۱۸)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: یک گل کم برای مسکو (1-0)
خدمت دوست رئالی عرض کنم که اینجا تا زمانی که توهینی به بارسا و بارسایی صورت نگیره، همه مجازن که در بحث ها شرکت کنن.


پنج‌شنبه، ۱۲ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۱۸:۰۱)
 
xavi-glx
پاسخ به: یک گل کم برای مسکو (1-0)
فراموش نکنیم که این رایکارد بود که بارسا رو نجات داد و اگر منصفانه قضاوت کنیم کارنامه بسیار خوبی داره---فرگوسن الان 20 ساله مربی منچستره ولی فقط یک بار جام اروپا رو برده پس باید به رایکارد فرصت بیشتری داده بشه----یک تیم نمی تونه هر سال جام بیاره اون هم با شرایط اسفبار مصدومیت و حاشیه بارسا و اگه دقت کنید میبینید فرگوسن هم سالهای بدی با منچستر داشته ولی به او اطمینان کردن و الان هم مزد اطمیناننشون رو میگیرن


پنج‌شنبه، ۱۲ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۱۷:۵۹)
 
xavi-glx
پاسخ به: یک گل کم برای مسکو (1-0)
درود بر رایکارد کبیر----فقط اونه که اگه بمونه بارسارو نجات میده


پنج‌شنبه، ۱۲ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۱۷:۵۱)
 
ParsBarca
پاسخ به: یک گل کم برای مسکو (1-0)
از ناحیه دروازه بان این فصل هم ضربه خوردیم
کم هم نخوردیم
دپور - آلمریا و ...
اما به اندازه فصول قبل نبوده
مخصوصا فصل قبل که هم لیگ رو ÷روند و هم اروپا رو
منم دوست داشتم والدس راه کاسیاس رو می رفت
اما ما تا کی باید صبر کنیم واسه والدس؟
چقدر دیگه باید ضربه بخوریم؟
ماه ها گذشت و والدس مطمئن نشد تو دروازه
واسه سال بعد دیگه نمیشه ریسک کرد
باید یه دروازه بان درست و حسابی و مطمئن بیاریم
فصل بعد اگه جام نبریم
بارسا میافته رو دور سالهای سیاه


پنج‌شنبه، ۱۲ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۱۷:۱۸)
 
real - raul
پاسخ به: یک گل کم برای مسکو (1-0)
سلام من یه رئالی ام میدونم شاید بدتون بیاد که اومدم توی سایتتون و عضو شدم و این احتمال رو هم میدم که مدیر سایتتون ممکنه فایل من رو پاک کنه اما مشکلی نیست من قصد ندارم که بیام توی این سایت و کل کل راه بندازم چون دیدم سایت جالبی دارین گفتم بیام عضو بشم و به عنوان یه رئالی نظرات خودم رو بگم
من مدتهاست دارم به سایت شما سر می زنم و نظرات شما رو می خونم و می بینم که اکثر شما دوست دارین که رایکارد از بارسلونا بره
من خودم هم اول نظرم همین بود که رایکارد اگه از بارسا بره بهتره اما کمی که فکر کردم دیدم دلیل ناکامی های اخیر بارسا رایکارد نیست یا حداقل دلیل اصلی ناکامی های بارسا نمی تونه شخص رایکارد باشه به نظر من ( شاید خیلی هاتون موافق نباشین ) دلیل اصلی می تونه اول رئیس باشگاتون باشه بله لاپورتا !!!
اون که دید با موفقیتهای پشت سر هم تونسته هم در بین مردم کاتالان محبوب بشه و هم تونسته از نظر مالی بارسا رو به سطح خوبی برسونه میشه گفت حرص برش داشت اومد و با چند خرید بزرگ اولا محبوبیت خودش رو بیشتر کنه که این بیشتر دلیل سیاسی داشت ( شهرداری بارسلونا ) و هم بتونه از نظر مالی بارسلونا را بالاتر ببره چون مزه پول و قدرت زیر زبونش مزه کرده بود و اگه توجه کنین خیلی از هواداران بارسا ( منظورم خود مردم کاتالان است ) بیشتر از همه برای لاپورتا مزاحمت ایجاد می کنند ( می تونین برین و فیلم بحث کردن لاپورتا و یک جوان بارسلونی رو بعد از بازی با منچستر توی سایت گل ببینین )
به نظر من خرید هانری خریدی نبود که رایکارد اون رو خواسته باشه همه می دونیم سیستم مورد علاقه رایکارد 4-3-3 است و به هیچ وجه با حضور اتوئو و هانری این سیستم نمی تونه در زمین خوب اجرا بشه و همتون هم دیدین که همین اتفاق هم افتاد هم تیم از هم پاشید از نظر تاکتیکی و هم اتوئو و هانری نتونستن اون بازیکنان سابق باشن این اتفاق درست در چلسی افتاد زمانی که ابراموویچ رفت و بالاک و شوچنکو رو خرید در حالی که همه می دونستن این دو به هیچ وجه خرید های ... نیستن ( این 3 نقطه رو گذاشتم چون می دونم مدیر سایت نسبت به اسم سرمربی سابق چلسی حساسیت داره ) و دیدیم که چلسی در اوایل فصل با مربیگری ... به چه وضعی افتاد و تا اخر باعث شد که اون پرتغالی از چلسی بره حالا همین وضعیت هم برای بارسا افتاده و معتقدم خرید هانری نمی تونه خریده خود رایکارد بوده باشه و مطمئنا خرید لاپورتا بوده
دلیل دوم که خیلی هم دلیل مهمیه می تونه مصدومیت بازیکنان اصلی بارسا باشه که البته با توجه به بزرگی بارسا این تیم نباید به خاطر مصدومیت بازیکنانش این همه به چالش بیفته که اینجا رو من عیب رایکارد می دونم که تیمش رو بیش از حد به برخی از بازیکنان متکی کرد
خیلی حرف زدم ببخشید اما چون دیدم بحثتون در این زمینه خیلی داغه گفتم این مساله رو از دید یه رئالی هم بدونین بد نیست و در اخر هم بگم که به شخصه دوست داشتم بارسا قهرمان اروپا بشه چون یه تیم اسپانیایی قهرمان بشه بهتر است از اینکه یه تیم غیر اسپانیایی قهرمان بشه حتی اگه اون تیم بارسلونا باشه


پنج‌شنبه، ۱۲ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۱۶:۴۶)
 
hichkas
پاسخ به: یک گل کم برای مسکو (1-0)
مدیر جان شما مطمعا هستید دروازه بان مشکل نداره دروازه بانی که اون اشتباهات بسیار فجیه را پارسال و 2 سال پیش انجام داد و امسال مقابل والنسیا (حذفی) و مایورکا و ... اشتباهات بدتر . این حرفت کاملا اشتباهه . شاید امسال بهتر شده ولی بازم دروازبان مطمعنی برای تیم نیست (به هیچ وجه)

حالا میخاستم بگم که نظرتون راجع به خرید ESSIEN از چلسی چیه


پنج‌شنبه، ۱۲ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۱۵:۳۵)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: یک گل کم برای مسکو (1-0)
در بازی با اسپانیول اگه یادتون باشه، اتوو 6 موقعیت مسلم گلزنی رو از دست داد و اینجا اگه تیم تو دقیقه 93 به خاطر اشتباه جایگیری مدافعین در خط آفساید، گل می خوره، خیلی ها مقصر تر از مربی اند.

در بازی با منچستر، هیچ تیمی تاکتیک عقب نشینی نیست، اونم تیمی مثل منچستر که اصل بازیش هجومیه. شما دیدید که چطور لیورپول رو 3-0 برد یا چلسی و آرسنال و رم و ... در تمام این بازی ها، منچستر سوار بازی بود، اما در طول این بازی، قیافه فرگوسن گویای نگرانیش از شرایط بازی بود. واقعیت اینه که منچستر بارسا رو روی حادثه برد نه هیچ چیز دیگه.

و به شخصه فکر نمی کنم ما این فصل از ناحیه دروازبان ضربه خورده باشیم!


پنج‌شنبه، ۱۲ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۱۵:۲۰)
 
hichkas
پاسخ به: یک گل کم برای مسکو (1-0)
مدیر جان من خداییش اصلا نمیگم رایکارد خوب نیست در صورتی که بهترین مربی و باعث شد بارسا بازیهای بسیار زیبا تر از همه تیم های دنیا رو انجام بده و تماشای بازی برای هر کس لذت بخش باشه و انکار نمیشه کرد که رایکارد بارسا را به اینجا رسانده.
به خدا تو بازی با منچستر دلم برای رایکارد خیلی بیشتر از مسی سوخت چون واقعا در خدمت تیم بود ولی یادمون نره اشتباهات و ترس رایکارد بود که پارسال از اسپانیول گل خوردیم وجام را از دست دادیم
و شما که میگید بارسا منچستر را به زانو در آورد ولی نتونست گل بزنه باید بگیم که منچستر به خاطر سیستمشون بود که تونستن جلوی بارسا وایسن و این به خاطر فرگوسن بود.
و از همه مهمتر لجبازی او با رونالدینیو بود که رونی در بازی اتلتیکو اثبات کرد که رایکارد اشتباه کرد.
به هر حال اگر بمونه باید حداقل بتونه تو زمین چندتا سیستم را به راحتی عوض کنه

بازم میگم بارسا به یک مهاجم مثل بنزما یا دروگبا (که دیگه پیر شده و به درد نمیخوره) برای مثال گفتم که اگه جوانتر بود خوبتر بود
و از همه مهمتر یه دروازبان مثل بوفون یا پیتر چک (تک به تکی که از تورس گرفت عالی بود)

بازم میگم من نظرم را میگم شاید خوب باشه یا بد و قصد هیچ توهینی به hichkas را ندارم

RONALDINHO THE ONE MAN SHOW


پنج‌شنبه، ۱۲ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۱۴:۵۷)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: یک گل کم برای مسکو (1-0)
همه فکر می کردیم وقتی بازی شروع شه، باید تا 20 دقیقه، حملات وحشتناک منچستر رو تحمل کنیم. خود من توی ذهنم همش شوت های وحشتناکی رو می دیدم که به سمت دروازه میاد ... اما وقتی بازی شروع شد، احساس کردم بازی تو نیوکمپه. همه چیز دست ما بود، توی 15 دقیقه ای که منچستر باید برای گل زدن فشار می آورد، حتی نمی تونستن 4 تا پاس بدن و یه موقعیت ایجاد کنن، بارسا رویایی ترین شروع رو داشت تا اینکه ...
نمیشه گفت زامبروتا گند زد، نمیشه هیچ توجیهی جز شانس سیاه ما پیدا کرد که اون توپ درست می رسه به اسکولز و اون هم توپ رو به شکلی جادویی به گوشه ترین جا می فرسته ...
آقایون منتقد ریکارد، این تاکتیک شناخته شده ایه که ازش صحبت می کنید؟ تاکتیکی که همه تیم ها شناختنش و راه مقابله ش رو بلدن و بعد میاد منچستر رو تو الدترافورد اینطوری زمینگیر می کنه؟ نه دوستان، منتقدین ریکارد بهتره لااقل در مورد این دو بازی هیچی نگن، چون ضعف درک فوتبالیشون رو نشون میدن! ریکارد، فرگوسن رو کاملا ضربه فنی کرد، با منچستری که خیلی ادعاش میشه که الان بهترینه، اما جلوی بارسا زانو زد. اگه واقعا تاکتیک بارسا انقدر که شما میگید برای همه رو شده، باید باور کنیم که فرگوسن یه آدم گنگ و ابلهه که اینطوری آچمز شده! که قطعا نیست!
بله، من هم موافقم که تیم های لالیگا یاد گرفتن با دفاع 10 نفره و ضد فوتبال جلوی بارسا رو بگیرن، اما باور کنید اگه ما یه مهاجم گلزن مثل تورس یا دروگبا داشتیم، الان هر دو جام مال ما بود.
من نمیگم ریکارد مقصر نیست، نمیشه تیمی نتیجه نگیره و مربی مقصر نباشه، اما اون تقصیرش خیلی کمتر از اونه که بعضی ها می خوان جلوه بدن. تفاوت رتبه اول و سوم گاهی وقتا فقط توی 4 تا ضربه آخر زدن دقیقه! که ماشالله اتوو هرچی گل نزنه رو رو سفید کرده!
منچستر با خوش شانسی بارسا رو حذف کرد و ریکارد تنها مربی اروپاس که می تونه توی الدترافورد 60% مالکیت توپ داشته باشه و در تمام آمار برتر باشه، شما بازی لیورپول و چلسی و آرسنال و رم و ... رو هم توی الدترافورد دیدید ...
همین بارسا، فقط با اضافه شدن یه گلزن حرفه ای، هنوزم بهترینه در اروپا، و مطمئن باشید ما با رفتن ریکارد اگه 1 واحد پیشرفت کنیم، 10 واحد پسرفت می کنیم و به روزگار بعد از رفتن ونگال (دوره اولش) بر می گردیم.
به شخصه امیدوارم و با شناختی که از لاپورتا دارم، احتمال میدم که ریکارد می مونه و امیدوارم که اتوو در لیست فروش باشگاه قرار بگیره، چون بهش به قدر کافی فرصت داده شد که 2 فصل تمام، جام های بارسا رو نابود کنه. شاید اتوو بازیکن بزرگی باشه، اما بارسا یه تموم کننده حرفه ای می خواد و اتوو نشون داده که نمیشه همیشه روش به این عنوان حساب کرد.
ای کاش پارسال به جای آنری، تورس رو خریده بودیم. این بازیکن شاید 90 دقیقه توی زمین هیچ کاری نکنه، اما دیشب دیدید چطور در اون شرایط سخت گلزنی کرد. بارسا یه همچین بازیکنی می خواد، شاید کریم بنزما اون بازیکن باشه، اما امیدوارم اگر اومد، مثل اومدن آنری ما رو ناامید نکنه ...

اما هر اتفاقی که بیفته، ما به بارسایی بودنمون افتخار می کنیم و پشت هرکس که تو لباس آبی و اناری باشه، هستیم، چه ریکارد و چه هرکس دیگه


پنج‌شنبه، ۱۲ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۱۴:۲۶)
 
Mclaren_F1
پاسخ به: یک گل کم برای مسکو (1-0)
خيلي جالبه كه همه كاسه-كوزه ها بايد سر رايكارد و اتوو بشكنه
مگه شما از قضاياي پشت پرده خبر داريد(من هم ندارم) ؟؟
ولي اين رسمش نيست... نيست... نيست...


پنج‌شنبه، ۱۲ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۱۴:۰۲)
 
fcb_r10_mf
پاسخ به: یک گل کم برای مسکو (1-0)
be nazare man tanha chize mosbati ke in bazi dasht in bud ke hameye donya fahmidan messi behtare ya ronaldo? be har hal ma hazf shodim dar eyne shayestegi. khodahafez fasle bedune jam. khodahafez rijkard


پنج‌شنبه، ۱۲ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۱۱:۳۲)
 
samera2006
پاسخ به: یک گل کم برای مسکو (1-0)
بارسا خوب بود ولي بايد قبول كرد كه مشكل داريم اونم تو گل زدن ولي انشاالله سال بعد جبران مي كنيم به همه نشون داديم كه با اينكه تو بحرانيم ولي هنوز هم مي تونيم بهترين باشيم چه رايكارد بره چه بمونه خواهشا مشكلات رو بر طرف كنين اميدوارم بازي با رئال هفته ديگه خوب بازي كنيم ما هميشه طرفدار بارسا خواهيم ماند و افتخار خواهيم كرد همه بايد به تيم كمك كنن چهار بازي ديگه فصل تموم ميشه خدا كنه اين چهار بازي رو ببريم و دوم بشيم


پنج‌شنبه، ۱۲ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۱۰:۵۴)
 
arash10
پاسخ به: یک گل کم برای مسکو (1-0)
بارسلونا عالی بازی کرد اما چه فایده که هیچ تیمی تا الان با درصد مالکیت توپ یا تعداد پاس های درست برنده نشده وفقط نتیجه ست که برنده رو اعلام می کنه ما رو اشتباه گل خوردیم هر چند بایک تساوی هم می توانستیم صعود کنیم اما....


پنج‌شنبه، ۱۲ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۱۰:۰۰)
 
hossein_deco_20
پاسخ به: یک گل کم برای مسکو (1-0)
بازی خیلی خوبی از بارسا بود مسی هم عالی کار کرد
اما حیف...................................
بارسا تو این دو بازی بخ هیچ وجه مستحق باخت و حذف شدن نبود


پنج‌شنبه، ۱۲ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۸:۰۰)
 
El-Clasico
پاسخ به: یک گل کم برای مسکو (1-0)
احتمالا اين باخت هم به اعتقاد مدير سايت به خاطر مادريد كثيف و ناداوري و بدشانسي بوده! و جالب اينه كه رئال مادريدي را كه داره عالي بازي ميكنه و 14 امتياز جلوتره رو لايق قهرماني نميدونه!!!! و رتبه سوم چهارم بارسا رو ترجيح ميده! و جالب تر اينكه همه ماها كه دلمون واسه الان بارسا ميسوزه, تا نوك سوراخه دماغمون رو ميبينيم!!!! اما ايشون از اونجا رختكن بارسا رو شاهد هستند !!! كاش يكم واقع بين بوديم! اگر هم نيستيم كاش حداقل يكم مرد بوديم... كاش شهامت داشتيم بگيم رئال بهتر بود, لايق بود, قهرمان شد, نوش جانش, و دعا كنيم بارسامون به روزهاي اوج برگرده... كاش, كاش, كاش...


پنج‌شنبه، ۱۲ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۶:۰۸)
 
boy_icelol
پاسخ به: یک گل کم برای مسکو (1-0)
رایکارد رو از این نظر که یک فوتبال هجومی و زیبا رو دوست داره و سیستمش و هدفش این هست دوست دارم , و دوست داشتم با فتح این جام ، فصل بعد رو هم در بارسا باشه !!!اما متعصفانه رایکارد کم اورده و می خواد تا ابد با یک روش همه ی جام ها رو فتح کنه...سیستم بارسا دیگه یه چیز تابلو شده و همه تیم ها می دونن چطور میشه مهارش کرد ( از نظر گل زدن) گرچه هنوز نمی تونن جلوی حملات بارسا رو بگیرن اما حمله هایی هم که تو یک بازی می کنیم نزدیکای دروازه ی حریف تبدیل به یه موقعیت کم خطر میشه/// اگر هم گاهی توی این بنبست گلی میزنیم از روی خلاقیت فردی بازیکناست بیشتر...
تو بازی دیشب هم با اینکه بارسا خیلی خیلی بهتر بازی کرد اما حمله های منچستر خیلی زهرگین تر و خطرناک تر بود تا موقعیت های ما...بارسا توپ و میدونو داشت اما موقعیت عالی نتونست ایجاد کنه...
رایکارد شاید اگه از شروع فصل مربی های تیم رو عوض می کرد و یک سری مربی با افکار متفاوت به کادر فنی تیم اضافه می کرد ( کاری که مثلا فرگوسن هر چند سال انجام میده) شاید ایده های نویی هم به بارسا انتقال می دادن...
با این 2 فصل رایکارد نشون داد دیگه وقت رفتنش شده...و نمی شه هیچ توجیهی واسه این 2 سال اورد مخصوصا واسه این فصل بسیار بسیار بد...که تنها دل خوشیمون بازی های خوب توی لیگ قهرمانان بود...که اونم به جایی نرسید .
فقط امیدوارم تو انتخاب مربی بعدی دچار اشتباه نشیم و وضعیتمون مثل وضعیت رئال(سال های گذشته) نشه...
-----------------------------------------------
ویکتور والدز خیلی مقصر نیست تو بازی دیشب که اصلا نبود....اما اگه یه درواززبان مثل کاسیاس داشتیم خیلی بهتر بود وضعیتمون...حتما دیدین تو خیلی از بایهای رئال این کاسیاس هست که یک تنه رئال رو از شکست خوردن یا مساوی گرفتن نجات می ده... والدزهم دروازبان خوبیه اما نه به اون قدرت که بشه با کاسیاس یا واندرسار ( که دیشب کلی اشتباه هم داشت) مقایسه کرد.
---------------------------------------------
اما وجود بازیکنایی مثل اولگر و ادمیلسون توی بارسا اصلا توجیهی نداره به نظر من هم این بازیکنا حتی تو لیگ برتر خودمون هم بهشون بازی نمی دن...نمی دونم بارسا اینارو واسه چی نگه داشته یا اون دروازبان پینتو!!! دروازبان دوم رئال رو می تونین با این پینتوی ما مقایسه کنین ؟

--------------------------------------------
راستی رایکارد نگفته که نمی خواد از بارسا بره، گفته" که الان وقت مناسبی واسه این حرف ها نیست و این واسه وقتی هست که فصل تموم بشه و من تا پایان فصل تلاش خودمو می کنم" و مشخص هست که خود رایکارد هم پذیرفته و می خواد بارسا رو آخر فصل ترک کنه...

---------------------------------------------
مورینیو میتونه گزینه ی خوبی باشه واسه بارسا ....یا کسی مثل کلینزمن که فوتبال تهاجمی رو دوست داره


چهارشنبه، ۱۱ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۲۲:۴۰)
 
No10
پاسخ به: یک گل کم برای مسکو (1-0)
فقط یه چیز بدرد خور بوجود اومد اونم اینکه دیگه تکلیف روشنه دو سال بدون جام و رکورد های عجیب ( البته منفی ) و باختن به تیم های بزرگ متوسط و کوچک ، جائی برای دفاع از کادر فنی باقی نمیگذارد به هیچ عنوان دیگه نمیشه شانس و هوا و داور و این مسائل رو مطرح کرد . مگر اینکه با دید روشن بیگانه باشیم !

درب خروج را به خیلی ها باید نشان داد تا دست در دست ریکارد بگذارند و بروند چون بیشتر از این دیگر خاطرات گذشته را نمیشود مرور کرد زندگی در گذشته یعنی خواب در حال حاضر و مرگ در آینده .


چهارشنبه، ۱۱ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۲۱:۱۵)
 
reza_valdes
پاسخ به: یک گل کم برای مسکو (1-0)
سلام . اصلا نمی دونم بعضی ها چشونه! این بازی چه ربطی به والدس یا اولگر داشت؟ اصلا رایکارد چه گناهی در این بازی داشت؟ نکنه بعضی ها انتظار داشتن که والدس اون توپ رو میگرفت؟!! یا اینکه اولگر باید گلزنی میکرد!یا اینکه واقعا ندیدن که از لحاظ فوتبالی این بارسا بود که منچستر رو حقیر کرد! البته من فکر می کنم این حرفای بعضی ها در راستاری نزدیک بودن تابستانه!(مگه نه اینکه آبیدال و زامبروتا در جام جهانی بهترین دفاع های راست و چپ شده بودند اما در بارسا....!) اما محض اصلاع بعضی ها! در دو بازی رفت و برگشت ، ادفین وندر سار هم اشتباهات مزحکی داشت که گویا خیلی ها به یاد ندارن! البته خیلی ها هم ندید میگفتن که مطمئن هستیم پینتو هم از والدس بهتره!!! دوما این فصل رونالدینیو خودش یک دلیل ناکامی برای بارسا بود(منظورم به طور غیر مستقیمه) سوما،بعضی هوادارای ما بادی به پرچم شدند! همین اتوئو که دیشب خیلی خوب مهار شده بود بهترین گلزن بارسا از لحاظ آماری توی این فصل بوده! نمی دونم چرا باهاش خداحافظی می کنیم. بارسا ظرف 4 سال گذشته فوتبال ناب بازی میکرد ، چیزی که عمدتا توسط رونالدینیو بعد مسی و تا حدودی اینیستا، دکو و ژاوی ارائه می کردند ، اما در فوتبال به گل ها اهمیت داده می شه همونی که اتوئو به طرز فوق العاده ای به بارسا ارائه کرده بود و میکنه!


چهارشنبه، ۱۱ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۱۹:۳۴)
 
ALiR3za
پاسخ به: یک گل کم برای مسکو (1-0)
بدتر از همه برای من(من از منیوتد بیش از رئال متنفرم) چرت و پرتهای بود که اون الاغ خرفت پیر بدترکیب فرگوسن زد انشاالله که سال آینده خبر مرگش رو صفحه اول سایت گل بیفته در ضمن سایت گل به همه بازکنای منیوتد نمره بالا داده بود درحالی که اونا مثل موش تو لونشون خزیده بودند در هر حال فصل دیگه با یه تیم قویه قویه قوی میزنیم می ترکونیمشون انـــــــــشاالله


چهارشنبه، ۱۱ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۱۸:۵۲)
 
hichkas
پاسخ به: یک گل کم برای مسکو (1-0)
بهترین جمله ها که میتوان گفت:
1-خداحافظ رایکارد (با بهترین بدرقه و تشکر از قهرمانیهایی که بدست آوردی ولی در فوتبال امروز hichkas با یک سیستم شناخته شده بازی نمیکنه)
2-خداحافط اتو گلزن 3 سال پیش
3-خداحافظ والدس
4-خداحافظ آنر
5-سلام لمپارد
6-سلام کاکا
7سلام پیتر چک
8-سلام کریم بنزما
9-سلام ronaldinho
10-خیلی ممنون مسی عزیز

درسته خوب بازی کردیم ولی سیستم برای همه تیمهای دنیا لورفته


چهارشنبه، ۱۱ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۱۸:۰۱)
 
Satyr_Catalan
پاسخ به: یک گل کم برای مسکو (1-0)
تنها چیزی که بارسا این چند وقته نداره تاکتیکه...
تا اون موقع که مسی رو فرم بود تیم خوب نتیجه میگرفت اما از وقتی مصدوم شد......
بابا یه تغیر تاکتیکی یه چیزی....
خداییش عقده به دلم موند که یه بار بارسا رو ضربه کرنر گل بزنه...
عقده به دلم موند یه بار تعویض مربی مون نتیجه بده...
زشت به خدا واسه یه تیمی تو این سطح...
من نمیدونم لاپورتا و نیسکنز و بگریستان و ریکارد و کرایوف چرا این همه سال یه فکری به حال دروازه تیم نمیکنن...
بابا هر گاگولی هم میفهمه که ضعیف ترین بازیکن ما دروازبانمونه...خدا بیامورز پدر اونو که گفت دروازبان نصفه تیمه...چرا رئال این دو سال ( حالا کار قبلا نداریم ) قهرمان شد ؟ ....
آخه یه مربی تو این سطح با کدوم عقلی از اولگر استفاده میکنه ... به خدا اگه اولگر از بارسا بره تو لیگ ایرانم مشتری نداره...
نمیخوام همه کاسه کوزه ها رو سر اولگر و والدس بشکنم ولی اونا بودن که با فرط هاشون زحمات امثال مسی و رونالدینهو و ...به باد دادن...
بازی با رئال که اولگر تیم به ... داد یادتونه که ...
یا اون بازی با لیورپول که هنوزم عقدش رو این دل صحاب مردمون مونده و مطمئنم که اگه والدس اون فرط نمیداد به لیورپول کمتر از 3 تا نمیزدیم...
آخه چند بار دروازبان با توپ بره تو گل ؟؟؟
مسی ها پیش خودشون نمیگن من برا چی و برا کی تو این تیم زحمت بکشم ؟؟؟
همینا باعث افت میشه دیگه...پس چی میشه.
تورو خدا نگین از منچستر بهتر بودیم...مطمئن باشین اگه منچستر گل هم میخورد میدونست چطور تلافیش کنه...
بابا منچستر فرگوسن رو رو نیمکتش داشت...
مرد و مردونه بگید که تعویض مسی تو بازی رفت یا در اوردن اینیستا تو این بازی درست بود یا نه...
منی که هیچی از فوتبال نمیفهمم فهمیدم که ژاوی بدترین شبش پشت سر گذاشت اون وقت به جای اینکه اونو در بیاره اینیستا رو در آورد...
تور رو خدا الکی از ریکارد دفاع نکنید...
اون سالی هم که قهرمان اورپا شدیم ( تن کاته ) ( الان رو نیمکت چلسی و میبینید چطور نتیجه میگیره ) رو نیمکتمون بود....
................. .......................


چهارشنبه، ۱۱ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۱۷:۰۲)
 
miloo0od
پاسخ به: یک گل کم برای مسکو (1-0)
ما حذف شدیم ولی قبول کنید که بهترین بازی این فصل به نمایش گذاشتیم از لحاظ انگیزه منو یاده بارسای دو فصل پیش انداخت همه با جون و دل بازی کردن اما باید قبول کرد غول اروپا شادابی گذشته دیگه نداره اما خوشحالم و افتخار می کنم که یک بار دیگه تفاوت فوتبال بارسلونا رو به رخ تمام اروپا کشیدیم و نشان دادیم که منچستری که ادای بهترین داره تا چه حد از بارسلون عقبه.ناراحتم از اینکه به بازی خوب جام نمی دن.اما برای فصل آینده بسیار امیدوار.


چهارشنبه، ۱۱ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۱۶:۲۲)
 
shahab
پاسخ به: یک گل کم برای مسکو (1-0)
این خبرا وقت نمک رو زخمه آدم می پاشونند من وقتی که الکلاسیکو را باختیم اصلا ناراحت نشدم. چون خیلی بد بازی کردیم ولی تو بازی با منچستر واقعا بارسا برتر بود منچستر فقط پر از تهی بود همین.
اما بارسا به خاطر همین خوب بازی کردناش بارسا شده . ما همیشه بارسایی هستیم .
بارسا همیشه رو یای دوست داشتنی هستی هر جند که این رویا بعضی موقع کام مارو تلخ می کند.
زنده باد بارسا.
نمیدونم رایکارد می مونه یا نه ولی من که دوست دارم بمونه.
وقتی تیمی هم تو لیگ قهرمانان . هم تو لیگا قهرمان میشه . واقعا نگهداشتنش تو اوج کار سختیه. مگه همین منچستر سال 99 سه نا جام برد ولی تا الان به فینال نرسید چرا ما اینقدر نمک نشناسیم .
کدام تیم پیدا می کنید که تو هر بازی تیم برتر میدانه؟
رایکارد بمونه جواب منتقدای ناسپاسی که خودت پرتوقشونی کردی را بده.
بارسا رویای همیشه دوست داشتنی فوتبال.


چهارشنبه، ۱۱ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۱۵:۵۲)
 
SMS_E13
پاسخ به: یک گل کم برای مسکو (1-0)
توی گل زدن به شدت مشکل داریم !!!!
--------------------------------------------


چهارشنبه، ۱۱ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۱۵:۵۱)
 
bana_1723
پاسخ به: یک گل کم برای مسکو (1-0)
بارسا بهتر بازی کرد منچستر حرفه ای تر(حد اقل این که منچستر بازیکنی مثل اتوو نداشت خودش یک امتیاز بزرگ براشون محسوب می شد)


چهارشنبه، ۱۱ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۱۴:۳۸)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: یک گل کم برای مسکو (1-0)
هنوز باورم نمیشه که این بازی رو اینقدر غیر منصفانه باخته باشیم


چهارشنبه، ۱۱ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۱۴:۲۷)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۵۰ کاربر آنلاین است. (۱۳ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۵۰

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!