به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

بازیکنان قرضی بارسا فصل آینده چه کار خواهند کرد؟نقل و انتقالات
فرستنده رضا خانجانی در تاريخ پنج‌شنبه، ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ (۱۲:۴۴) (۱,۱۳۸ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: Weloba
مترجم: رضا خانجانی / FCBarcelona.ir


باشگاه بارسلونا باید برای بازیکنانی که مهلت قرارداد قرضی‌شان به پایان رسیده، تصمیم‌گیری کند. مونتویا، الکس سانگ، تیو و هالیلوویچ در این تابستان به باشگاه بازخواهند گشت. البته طبق گزارش رادیو کاتالونیا این احتمال وجود دارد که هیچ یک از آن‌ها در بارسا نمانند. با ما همراه باشید تا به بررسی وضعیت این 4 بازیکن در فصل آینده بپردازیم.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

مونتویا

یکی از مهم‌ترین مشکلات برای تیم‌هایی که از بارسا بازیکن می‌گیرند، دستمزد این بازیکنان است. رئال بتیس یا دیگر تیم‌های میانه جدولی نمی‌توانند دستمزد 3 میلیون یورویی مونتویا را بپردازند. با خروج آلوز، بارسا یک بازیکن کمتر در پست دفاع راست دارد اما عملکرد مونتویا در دو فصل گذشته، لوئیز انریکه را متقاعد به بازگشت او نکرده است. مونتویا سه سال دیگر با باشگاه قرارداد دارد اما دستمزد او شرایط را پیچیده می‌کند. او باید راهی برای خروج از تیم پیدا کند.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

الکس سانگ

وی از زمان حضورش در بارسلونا هرگز با سبک این تیم هماهنگ نشده است. او با این ایده به باشگاه آمد تا نقش هافبک دفاعی - و همچنین مدافع میانی - را ایفا کند اما انتظارات را برآورده نکرد. او دو فصل گذشته در وستهام توپ زده است. فصل پیش فرصت چندانی برای بازی به دست نیاورد و جایگاه ثابتی در ترکیب اصلی نداشت. باشگاه لندنی تمایلی به ادامه همکاری با او ندارد و وی به بارسلونا بازخواهد گشت. گفته می‌شود احتمالا باشگاه کریستال پالاس خواهان جذب این بازیکن - که یک سال دیگر با بارسا قرارداد دارد - باشد. به نظر دشوار می‌آید که او در باشگاه کاتالانی بماند.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

تیو

این بازیکن فصل گذشته، یک نیم فصل در پورتو بازی کرد و پس از آن در پنجره نقل و انتقالاتی زمستان به فیورنتینا رفت. مبلغ خرید او 8 میلیون یوروست. در اصل باشگاه فیورنیتنا به او علاقه دارد اما دستمزد بالای او مانع اصلی است و آن‌ها نمی‌خواهند 8 میلیون یورو بپردازند. این معامله می‌تواند با 4 یا 5 میلیون یورو انجام شود. در هر صورت این بازیکن قصدی برای ماندن در بارسلونا ندارد.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

هالیلویچ

هافبک کروات پس از پشت سر گذاشتن یک فصل در اسپورتینگ خیخون، احتمالا به صورت قرضی به یک تیم سطح بالاتر فرستاده شود. چندی پیش، از باشگاه والنسیا به عنوان یکی از نامزدهای خرید این بازیکن نام برده می‌شد. در حال حاضر مشکل والنسیا با دستمزد این بازیکن است اما اگر این مسئله برطرف شود، این باشگاه مقصد خوبی برای هالیلویچ خواهد بود.

کانون هواداران بارسلونا در ایران
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Ya.Lasaratal.Hosain
پاسخ به: بازیکنان قرضی بارسا فصل آینده چه کار خواهند کرد؟
این نقل و انتقالات بارسا هم عجب حکایتی شده . تا یه بازیکن میخرن همه رو جون به لب می کنن از هر 4 تا خرید 3 تاش عملا به درد نخور در میاد و این خریدای کارشناسی نشده که با سبک تیم نمیتونن هماهنگ بشن رو دست تیم باد میکنن و آخرش بعد چند فصل قرضی بازی کردن نهایتا مفت مفت تیم رو ترک میکنن
این حکایت خرید و فروش بازیکن تو بارسا هم آش شله قلمکاریه واسه خودش


شنبه، ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ (۴:۵۷)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: بازیکنان قرضی بارسا فصل آینده چه کار خواهند کرد؟
اینها همه ضعف مدیریت تیم رو نشون میده


جمعه، ۲۱ خرداد ۱۳۹۵ (۱۶:۱۷)
 
سوداگر
پاسخ به: بازیکنان قرضی بارسا فصل آینده چه کار خواهند کرد؟
زیادجالب نبوده وضعشون


پنج‌شنبه، ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ (۲۰:۰۱)
 
ParcaBarca
پاسخ به: بازیکنان قرضی بارسا فصل آینده چه کار خواهند کرد؟
دو سال دیگه ام تی تی هم بهشون اضافه میشه.


پنج‌شنبه، ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ (۱۶:۱۳)
 
poyafatehi
پاسخ به: بازیکنان قرضی بارسا فصل آینده چه کار خواهند کرد؟
چرا وضعیت بارسا این طوری شده، تیم های دیگه همین بازیکن های معولی خودشون رو با قیمت های خوبی می فروشند... چند ساله باشگاه با این مشکل روبروست از یک طرف بیشتر خریداش ناموفق بوده از سوی دیگه هیچ سودی از فروش بازیکنانش می تونه داشته باشه.


پنج‌شنبه، ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ (۱۴:۰۱)
 
iman_khatar
پاسخ به: بازیکنان قرضی بارسا فصل آینده چه کار خواهند کرد؟
چقد گدا بازی درمیارن یکم سرکیسه رو شل کنید دیگه این مدیرای بارسا هم که کلا هویجن ساندرو رو که میتونستن ۵ تا ازش درآمد داشته باشن مفت دادن رفت


پنج‌شنبه، ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ (۱۳:۲۲)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۰۶ کاربر آنلاین است. (۱۵ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۰۶

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!