به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

درخشش آنخل دی ماریا در پیروزی 2-1 آرژانتین مقابل شیلی کوپا آمریکا ۲۰۱۶
فرستنده رضا خانجانی در تاريخ سه‌شنبه، ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ (۱۰:۱۵) (۵۸۲ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی کوپا آمریکا 2016
مترجم: رضا خانجانی / FCBarcelona.ir


تیم ملی آرژانتین در اولین گام با دو گل در نیمه دوم موفق به شکست 2-1 شیلی شد. آنخل دی ماریا، مهاجم باشگاه پاری سن ژرمن، در دقیقه 51 مسابقه اولین گل را به ثمر رساند و تنها 8 دقیقه بعد، اور بانگا گل دوم تیمش را وارد دروازه شیلی کرد.

آرژانتین که 14 عنوان قهرمانی کوپا و رتبه اول رده‌بندی فیفا را یدک می‌کشد، در حالی پا به زمین مسابقه گذاشت که فوق ستاره آن‌ها، لیونل مسی روی نیمکت نشسته بود و وارد بازی هم نشد.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

بانگا در دقیقه 51 توپ بازیکن شیلی را گرفت و پس از پشت سر گذاشتن مسافتی از طول زمین، دی ماریا را در موقعیتی مناسب صاحب توپ کرد و او تیمش را 1-0 پیش انداخت. بانگا خیال آرژانتین را راحت کرد وقتی ضربه‌اش در دقیقه 59 با برخورد به مدافع شیلی تغییر جهت پیدا کرد و پشت سر کلودیو براوو وارد دروازه شیلی شد.

وقتی که دی ماریا در دقیقه 80 مسابقه تعویض شد، پیراهنی را با این پیام به زبان اسپانیایی به نمایش گذاشت: «مادربزرگ؛ بسیار دلتنگ تو خواهم شد».

تیم ملی شیلی سال گذشته موفق شده بود در خاک خود عنوان قهرمانی کوپا را به دست آورد و به عنوان تیم پنجم رده‌بندی فیفا وارد زمین مسابقه شد. آن‌ها در وقت‌های تلف شده و پیش از سوت پایان بازی، تتوسط خوزه پدرو فوئنزالیدا اختلاف را به یک گل رساندند.

دو تیم با وجود این که در نیمه اول شانس گلزنی داشتند اما با تساوی بدون گل به رختکن رفتند. در دقیقه 23 ضربه مارکوس روخو با اختلاف اندکی از کنار دروازه بیرون رفت و در دقیقه 30 نیز سرجیو رومرو با مهار شوت الکسیس سانچز مانع از باز شدن دروازه آرژانتین شد و 4 دقیقه بعد دوباره از روی ضربه ایستگاهی مهاجم آرسنال را در گلزنی ناکام گذاشت.

رقابت‌های گروه D روز جمعه با بازی آرژانتین - پاناما در شیکاگو و بازی شیلی - بولیوی در شهر فاکسبرو (ایالت ماساچوست) دوباره پی‌گیری می‌شود.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: درخشش آنخل دی ماریا در پیروزی 2-1 آرژانتین مقابل شیلی
امیدوارم مسی هرچه زودتر بهبود پیدا کنه


جمعه، ۲۱ خرداد ۱۳۹۵ (۲۳:۰۲)
 
Ya.Lasaratal.Hosain
پاسخ به: درخشش آنخل دی ماریا در پیروزی 2-1 آرژانتین مقابل شیلی
اگه دی ماریا فینال جام جهانی مقابل آلمان می بود به احتمال 99 درصد آرژانتین قهرمان می شد و الان مسی یه قهرمانی جهان هم تو کارنامش داشت ترکیبش با مسی واقعا مهارنشدنیه . مسی بیچاره 6 هفت تا آلمانی رو یه تنه دریبل می کرد یه متری دروازه پاس می داد به مهاجمای فلجشون اونا هم همه توپا رو بلا استثنا میکوبیدن تو آسمون
ایشالله مسی امسال دیگه به آرزوش میرسه


چهارشنبه، ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ (۱:۲۳)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: درخشش آنخل دی ماریا در پیروزی 2-1 آرژانتین مقابل شیلی
بازی آرژانتین بدون مسی ارزش دیدن هم نداره.


سه‌شنبه، ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ (۲۰:۰۸)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۸۷ کاربر آنلاین است. (۲۱ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۸۷

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!