به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

8 مدافعی که بارسا باید مد نظر داشته باشدنقل و انتقالات
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ دوشنبه، ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ (۱۳:۲۶) (۲,۰۷۸ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: Weloba
مترجمان: رضا خانجانی - مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


در حالی که بیشتر بازیکنان و هواداران روی تورنمنت‌های ملی (یورو و کوپا آمریکا) تمرکز کرده‌اند، سران باشگاه بارسلونا باید به مسئله‌ای جدی رسیدگی کنند. اگرچه اکنون همه توجه‌ها از نیوکمپ به رقابت‌های ملی معطوف شده است، تابستان 2016 به طرزی خاص برای بارسلونا اهمیت زیادی خواهد داشت. در ادامه این مقاله بازیکنانی را معرفی می‌کنیم که شایعاتی مبنی بر حضورشان در بارسا برای پر کردن خلا دفاع میانی شنیده می‌شود.

از زمانی که کارلس پویول در سال 2014 بازنشسته شد، بارسلونا از فقدان یک مدافع میانی واقعی رنج برده است. بازیکنانی مانند توماس فرمائلن و خاویر ماسکرانو تلاش زیادی کرده‌اند تا جای او را پر کنند اما زمان ثابت کرده که معقول‌ترین مسیر جذب استعدادهای جدید است تا مسئولیت خطیر دفاع میانی را بر عهده بگیرند. خروج مارک بارترا و انتقالش به بورسیا دورتموند با تنها 8 میلیون یورو نیز کمکی به تیم نخواهد کرد.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

علاوه بر این، قوانین فیرپلی مالی مانع از این است که بارسا - که اکنون ستاره‌های بزرگی در اختیار دارد - بمب‌های نقل و انتقالاتی زیادی منفجر کند. بازیکنان بارسلونا به طور عمده در رده سنی بالایی قرار دارند و مسئولان باشگاه علاقمند جذب بازیکنان جوان هستند. بنابراین به جای گشتن دنبال یک مدافع مرکزی فقط "خوب"، باید بیشتر در جستجوی یک مدافع مرکزی ارزان قیمت و جوان و باتجربه باشد.

1.ساموئل اومتیتی

سن: 22
باشگاه فعلی: المپیک لیون

از آن جایی که هزینه‌های انتقال بازیکنان یکی از دغدغه‌ها باشگاه است، اومتیتی می‌تواند با قیمت پایین (12 میلیون یورو) خریداری شود که بسیار متناسب با نیاز بارساست. حضور این بازیکن فرانسوی در لیست تیم ملی فرانسه برای یورو 2016 نیز گواهی بر توانایی‌های اوست. اگر بارسلونا می‌خواهد با این بازیکن قرارداد ببندد، باید عجله کند؛ زیرا گزارش شده که وستهام نیز به جذب او ابراز علاقه کرده است.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

2.آیمریک لاپورته

سن: 22
باشگاه فعلی: اتلتیک بیلبائو

قیمت فسخ قرارداد لاپورته، 50 میلیون یورو است. بنابراین این بازیکن چندان ارزان نیست. منچسترسیتی به شدت به دنبال مدافع جوان باسکی هاست بنابراین اگر بارسلونا برای جذب او اقدام کند، به سادگی رقابتی بزرگ بر سر این مدافع به وجود خواهد آمد.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

3.مارکینیوش

سن: 22
باشگاه فعلی: پاری سن ژرمن

مارکینیوش، پیش از این که پاری سن ژرمن در یک فصل فاتح چهار جام شود، گفت که نمی‌خواهد باشگاهش را ترک کند. گفته می‌شود منچسترسیتی نیز تمایل دارد این مدافع برزیلی را به خدمت بگیرد که همین مسئله شرایط را برای انتقال او دشوارتر می‌کند.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

4. اریک بایلی

سن: 22
باشگاه فعلی: ویارئال

بایلی در حال حاضر در ویارئال حضور دارد و پیش از این برای اسپانیول بازی کرده است. بنابراین کاملا با لالیگا آشنایی دارد. او در سال 2011 با تنها 5.7 میلیون یورو به ویارئال پیوست و با توجه به این که اکنون ویارئال چه قیمتی برای او تعیین کند، می‌تواند گزینه مقرون به صرفه‌ای باشد. باز هم شواهد نشان می‌دهد که پپ گواردیولا، سرمربی تازه وارد منچسترسیتی خواهان او هستند.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

5.موریسیو لموس

سن: 22 سال
باشگاه فعلی: لاس پالماس

لموس اکنون در لاس پالماس توپ می‌زند و حسنی که انتقال او برای بارسا دارد این است که نیازی به تطبیق پذیری با لیگ اسپانیا ندارد. او ملیتی اروگوئه‌ای دارد و خوشبختانه اغلب این گونه از آبی اناری پوشان، ارتباط خوب و موثری با تیم برقرار می‌کنند؛ نمونه بارز و واضح آن، مهاجم لوئیز سوارز است.

بند خروج لموس 30 میلیون یورو اعلام شده است. با این حال در حال حاضر مذاکرات انتقال او تقریبا منتفی شده است. البته بنا بر گزارش‌های ارائه شده، تونی کروز، مدیر کل لاس پالماس اعلام کرده که اگر پیشنهاد مناسبی برای این بازیکن ارائه شود، حاضر به فروش او خواهند بود.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

6.جان استونز

سن: 22 سال
باشگاه فعلی: اورتون

اورتون در حال حاضر پیشنهادهای 50 میلیونی باشگاه‌های بزرگ به این مدافع با انگیزه و خوش آتی خود را رد کرده است. این یعنی باشگاه جان، قصد فروش او را ندارد و به این ترتیب قیمت قرارداد او نیز بالا خواهد بود. به احتمال قریب الوقوع باید دور این گزینه را نیز خط قرمز کشید چرا که اورتون این را می‌داند که نگهداری این جوان ارزشمند و آینده دار به سودش خواهد بود.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

7.آلسیو رومانیولی

سن: 21 سال
باشگاه فعلی: آث میلان

رومانیولی، رم را ترک کرد تا با پیوستن به میلان، این باشگاه مشکلات دفاعی خود را رفع کند. او به خوبی ماموریت خود را انجام داد؛ آنقدر که رسانه‌ها به مقایسه او با الساندرو نستا روی آوردند. آلسیو درست یک سال پیش با قیمت 30 میلیون یورو به آث میلان پیوست و حال نیز بعید به نظر می‌رسد که این باشگاه بدون اینکه سودی عایدش شود، حاضر شود اجازه خروج این بازیکن را بدهد.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

8.استفانو دنسویل

سن: 23 سال
باشگاه فعلی: کلوب بروژ

دنسویل، امسال مجموعا در 41 بازی برای باشگاهش به میدان رفت. کلوب بروژ در این فصل موفق به کسب جام حذفی و جام لیگ بلژیک شد. بهترین خبر در مورد او این است که احتمالا قیمت پایینی دارد.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

نتیجه

به نظر من در این شرایط که بارسا به دنبال خریدی ارزان اما با کیفیت می‌باشد، بهترین گزینه ساموئل اومتیتی است. هر چند که او اکنون مورد توجه وستهام نیز هست اما واضح است که نیوکمپ برایش جای بهتری است.

باشگاه فعلی اومیتیتی حاضر است او را به قیمت 12 میلیون بفروشد. بدیهی است که این امکان برای بارسا وجود دارد که بر سر او با وستهام رقابت کند؛ هر چند اکنون بازیکنان زیادی مایل به همکاری با پپ گواردیولا در منچسترسیتی هستند که قدرت مالی بیشتری برای رقابت در فصل نقل انتقالات دارد.

بهتر است امیدوار باشیم که بارسا در فصل نقل و انتقالات نیروهایی سریع، معقولانه و کارآمد برای خط دفاعی خود تامین کند چرا که در غیر اینصورت با مشکلات متعددی در فصل آینده رو به رو خواهیم شد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: 8 مدافعی که بارسا باید مد نظر داشته باشد
امیدوارم بازیکنی جذب بشه که به درد بخوره


جمعه، ۲۱ خرداد ۱۳۹۵ (۲۲:۵۳)
 
Ya.Lasaratal.Hosain
پاسخ به: 8 مدافعی که بارسا باید مد نظر داشته باشد
با این وضعیت مدیرای بارسا فک کنم همشونو پپ بخره یه دونشم به بارسا نرسه تازه اگه پپ هم نخره از مدیرای فعلی بارسا بعیده بالای15میلیون برای یه دفاع جوون بدن


سه‌شنبه، ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ (۵:۳۶)
 
Nima.Kanani
پاسخ به: 8 مدافعی که بارسا باید مد نظر داشته باشد
اخرش با 30 تا بایلی رو بزور میارن و دقمون میدن
کاش دلوفئو برگرده این جان استونز هم عالیه


سه‌شنبه، ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ (۰:۰۸)
 
poyafatehi
پاسخ به: 8 مدافعی که بارسا باید مد نظر داشته باشد
تعدادشون زیاده پپ نمی تونه همه شون بخره، فوقش دوتا می خره، باز برای ما هست اگه مدیریت عرضه داشته باشد.


دوشنبه، ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ (۱۹:۱۷)
 
Daughter.of.Eve
پاسخ به: 8 مدافعی که بارسا باید مد نظر داشته باشد
امیدوارم باوجود اینهمه بازیکن جوون و خوب نریم یه ۳۰ ساله دیگه بخریم! :-|


دوشنبه، ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ (۱۶:۰۹)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: 8 مدافعی که بارسا باید مد نظر داشته باشد
جالبه همه بازیکنای دنیا رو پپ می خواد! باز تیم منتخب جهان تشکیل بده ۲ تا جام ببره!

ما هم که پول نداریم رقابت کنیم. همین اومتیتی رو بگیریم باید راضی باشیم!


دوشنبه، ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ (۱۵:۳۴)
 
BRAIN
پاسخ به: 8 مدافعی که بارسا باید مد نظر داشته باشد
لاپورته رو من ترجیح می دم.چه جالب هم هست بیشترشون 22 ساله هستن.


دوشنبه، ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ (۱۴:۳۳)
 
iman_khatar
پاسخ به: 8 مدافعی که بارسا باید مد نظر داشته باشد
احتمال بسیار زیاد همین اومتیتی رو بخرن بقیه گزینه ها یا در نظر فرناندز نیستن یا گرونن ولی امیدوارم اگه اینو خریدن به درد بخوره


دوشنبه، ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ (۱۴:۰۸)
 
Hidden_Glance
پاسخ به: 8 مدافعی که بارسا باید مد نظر داشته باشد
دیگه عادت کردیم هر سال اسامی خوش رنگ و لعاب بشنویم و آخرش یا هیچ کدوم رو نخریم یا بدترین گزینه های ممکن رو انتخاب کنیم. دیگه وقتشه مدیرای باشگاه یه تکونی به خودشون بدن!


دوشنبه، ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ (۱۴:۰۸)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۰۲ کاربر آنلاین است. (۱۶ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۰۲

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!