به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

معرفی آبی و اناری پوشان حاضر در کوپا امریکا؛ کلودیو براووکوپا آمریکا ۲۰۱۶
فرستنده امین سبحانی در تاريخ یکشنبه، ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ (۵:۰۰) (۱,۲۳۹ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی کوپا امریکا
مترجم: امین سبحانی / FCBarcelona.ir


کلودیو براوو، جزو بازیکنانی است که از تیم فوق‌العاده بارسلونا برای بازی در رقابتهای کوپا امریکا حاضر شده است. در واقع دیگر هم‌تیمی‌های او یعنی لیونل مسی، خاویر ماسکرانو، دنی آلوز و لوییز سوارز، با وجود بزرگی نام‌هایشان، قادر به رقابت با سنگربان شیلیایی در کسب هفت عنوان در سال گذشته نیستند.

پس از هشت فصل بازی برای سوسیداد، کاپیتان شیلی سرانجام تابستان 2014 به بارسلونا منتقل شد. او در اولین سال حضورش در دروازه آبی و اناری‌ها، موفق به فتح سه گانه شد و در فصل گذشته نیز به همراه این تیم سوپر جام اروپا، جام باشگاه‌های جهان و جام قهرمانی لیگ اسپانیا را بالای سر برد.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

شاید از خود بپرسید هفتمین جام او مربوط به چه زمانی است. در پاسخ باید بگوییم تابستان گذشته بود که براوو، شیلی را در رسیدن به نخستین عنوان قهرمانی خود در رقابتهای کوپا امریکا هدایت کرد و در این راه از سد بزرگانی چون سوارز در یک چهارم نهایی و نیز مسی و ماسکرانو در ضیافت پنالتی‌های فینال گذشت.

براوو همچنین سال گذشته مفتخر به دریافت جایزه زامارو که هر سال به بهترین دروازه بان لالیگا صاحب کمترین میانگین گل خورده اهدا می‌شود، گردید. او در اولین فصل پوشیدن پیراهن بارسا، در 37 دیدار از 38 هفته لیگ بازی کرد، 23 کلین شیت از خود بر جای گذاشت و تنها 19 بار دروازه‌اش را باز شده دید. پس از آن بود که این عملکرد درخشان را با چهار بار بسته نگه داشتن دروازه شیلی در کوپا امریکا 2015 کامل کرد تا برنده دستکش طلایی این رقابتها او باشد.

"هرگز نمی‌توانید به چنین موفقیت‌هایی دست یابید، مگر اینکه در بالاترین سطح خود قرار داشته باشید". کلودیو در سن 33 سالگی جزو بهترین - اگر نگوییم بهترین - دروازه بانان جهان محسوب می‌شود. چهره آرام و در عین حال مصمم براوو این امکان را برایش مهیا می‌سازد تا دروازه بانی چابک و قهار باشد و نیز حرف اول و آخر دفاع را او بزند.

براوو از سال 2008 تاکنون، بازوبند کاپیتانی تیم ملی شیلی را بر بازو بسته است. ماه مارس بود که این بازیکن به رکورد 100 بازی برای این تیم رسید تا جایگاه سوم جدیدترین رده‌بندی فیفا را از آن خود کند. او با پیراهن تیم ملی کشورش در دو دوره جام جهانی و پنج دوره کوپا امریکا - با احتساب دیدارهای امسال - حاضر شده است و اکنون بار دیگر در انتظار تقابل با آرژانتین مدعی به سر می‌برد. این دیدار، ششم ژوئن در چهارچوب گروه D رقابتها برگزار خواهد شد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: معرفی آبی و اناری پوشان حاضر در کوپا امریکا؛ کلودیو براوو
با آرزوی موفقیت


شنبه، ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ (۰:۱۷)
 
سوداگر
پاسخ به: معرفی آبی و اناری پوشان حاضر در کوپا امریکا؛ کلودیو براوو
امیدوارم هرکی لایق تره مسی قهرمان بشه


یکشنبه، ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ (۲۱:۲۴)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: معرفی آبی و اناری پوشان حاضر در کوپا امریکا؛ کلودیو براوو
واقعا عالیه و به خوبی جای خالی والدس رو پر کرد. البته به قدر کافی پارسال تو کوپا آمریکا حال کرد. امسال دیگه نوبت شکستش جلوی مسیه.


یکشنبه، ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ (۱۷:۵۸)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۰۹ کاربر آنلاین است. (۲۳ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۰۹

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!