به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

9 لحظه طلایی از منظر برنده شماره 9 کفش طلاویدئوهای بارسا
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ پنج‌شنبه، ۱۰ تیر ۱۳۹۵ (۵:۰۴) (۵۱۲ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


مهاجم اروگوئه‌ای بارسلونا از مهم‌ترین لحظات فصل به یادماندنی 2015/16 سخن می‌گوید. بی‌تردید لوئیز سوارز بارسلونا بازیکن بی‌نظیر این فصل از رقابت‌ها بوده است. او با 59 گل زده در 53 بازی - که یک رکورد شخصی فوق‌العاده محسوب می‌شود - نقش موثری در رسیدن تیمش به چهار جام این فصل ایفا کرده است. تنها 40 گلی که او در لالیگا به ثمر رساند، برای رسیدن به دومین کفش طلایش کافی بود. در این خبر، ویدئوی صحبتهای سوارز را در مورد 9 لحظه حساس این فصل در مسیر کسب کفش طلای اروپا مشاهده می‌کنید.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

سوارز در این باره به رسانه‌های باشگاه می‌گوید: «تنها مسی و رونالدو توانسته‌اند به تنهایی در یک فصل 40 گل به ثمر برسانند و این باعث افتخار من است که در کنار آنها قرار می‌گیرم». سوارز همواره پیراهن شماره 9 را می‌پوشد و به همین دلیل، سایت رسمی بارسلونا در ویدئوی این خبر، 9 تا از بهترین حملات او را - که منجر به گل شده است - گردآوری کرده و از او خواسته تا نظر خود را در این باره بیان کند. برخی از صحنه‌های این ویدیو اعم‌اند از گل او در سوپر جام اروپا، گل شگفت انگیز او در دقایق نهایی دیدار رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا مقابل بایر لورکوزن و دابلی که در پیروزی 4-0 مقابل رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو به ثمر رساند. مهاجم اروگوئه‌ای درباره این پیروزی به یاد ماندنی نیز می‌گوید: «پیروزی در سانتیاگو کار آسانی نیست، اما تیم ما آن را انجام داد و به عنوان یک افتخار، به تاریخ باشگاه اضافه کرد».

سوارز، سال 2015 را با یک هت تریک در نیمه نهایی جام جهانی باشگاه‌ها و نیز یک هت تریک دیگر در فینال همین رقابت‌ها مقابل ریور پلاته به پایان رسید. در کنار این‌ها پنالتی معروفی که برابر سلتا گل کرد، دابلی که در لیگ قهرمانان مقابل اتلتیکو مادرید و هت تریکی که در آخرین بازی لالیگا مقابل گرانادا به ثمر رساند نیز از لحظات ارزشمندی بودند که در این فصل برای او رقم خوردند.


دانلود این ویدئو با کیفیت Full HD
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
سوداگر
پاسخ به: 9 لحظه طلایی از منظر برنده شماره 9 کفش طلا
همشون زیبابودن وخاطره شدن


چهارشنبه، ۱۶ تیر ۱۳۹۵ (۲۲:۲۴)
 
Ya.Lasaratal.Hosain
پاسخ به: 9 لحظه طلایی از منظر برنده شماره 9 کفش طلا (ویدئو)
اولا واضح و مبرهنه که اگه کمک مخصوصا مسی ( و یه ذره نیمار ) نبود 59 تا گل که سهله ، 9 تا هم نمیزدی ( البته در قدرت تمام کنندگی سوارز جای هیچ بحثی نیست ) اما پاسهای بی نظیر مسی و پنالتی هایی که بهش داد باعث شد 59 گل در همه رقابتها ( و علی الخصوص 40 تای لالیگا رو ) به ثمر برسونه
دوما اگه یه کم بیشتر دقت میکرد ، شاید تا 70 تا هم میتونست بزنه . هنوز که هنوزه دروازه خالیها و موقعیتهای 99.99درصدی که خراب کرد ، فراموش نشده ، هر چند از موقعیتای 0.5 درصدی گل میساخت اما در طول فصل خیلی موقعیتهای عالی گلزنی رو از دست داد ، با تمام این وجود دمش گرم که با گلزنیهاش دوگانه رو به ارمغان آورد ( البته با کمک انکارناپذر مسی و نیمار )
امیدوارم فصل بعد هر سه تای MSN تو همه رقابتها بدرخشن و آقای گلی همه رقابتها بین خودشون تقسیم بشه و نذارن بعضیا با لاشخوری به آقای گلی برسن


جمعه، ۱۱ تیر ۱۳۹۵ (۴:۳۷)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: 9 لحظه طلایی از منظر برنده شماره 9 کفش طلا (ویدئو)
امیدوارم فصل آینده حتی بهتر از این باشه!


پنج‌شنبه، ۱۰ تیر ۱۳۹۵ (۲۳:۱۲)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: 9 لحظه طلایی از منظر برنده شماره 9 کفش طلا (ویدئو)
گل های مسی و خودت رو با فنالدو مقایسه نکن
امیدوارم فصل پیشه رو تو لیگ قهرمانان هم آقای گل بشی


پنج‌شنبه، ۱۰ تیر ۱۳۹۵ (۲۲:۵۵)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۹۶ کاربر آنلاین است. (۱۲ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۹۶

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!