به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیام‌های باشگاه و دنی آلوز پس از قطعی شدن جدایی مدافع برزیلیآبی و اناری‌ها
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ جمعه، ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ (۱۱:۴۷) (۱,۰۱۷ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: چهار چهار دو
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


باشگاه بارسلونا و دنی آلوز، هر دو پیام‌های تشکر خود را، پس از قطعی شدن جدایی مدافع برزیلی از این تیم، منتشر کردند. این خروج، به معنای پایان یافتن هشت سال پر افتخار در بارسا برای دنی آلوز می‌باشد، و او در پیامی احساسی، مراتب تشکر خود را از باشگاه بارسلونا و هواداران این تیم، ابراز کرد. باشگاه بارسلونا نیز در پیامی رسمی، از او برای کمک به موفقیت‌های تیم، تشکر کرد. در این خبر، متن کامل این پیام‌ها را می‌خوانیم.

پس از گذراندن هشت سال درخشان که در آن شش قهرمانی لالیگا، چهار قهرمانی جام حذفی و سه قهرمانی لیگ قهرمانان بدست آمد، حال دنی آلوز 33 ساله راهی یوونتوس می‌باشد. دیروز - پنج شنبه - رابرت فرناندز، مدیر ورزشی باشگاه، رسما تایید کرد که مدافع برزیلی در تابستان پیش رو، از قهرمان اسپانیا جدا خواهد شد.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

در پی این موضوع، دنی آلوز پیامی احساسی در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد و در آن ضمن تشکر از تمامی بازیکنان، مربیان و هواداران بارسا، اظهار داشت که همواره بخشی از باشگاه خواهد ماند: «یک ماه دیگر، مدت زمان حضور من در بارسا، هشت ساله خواهد شد. در جولای 2008، من برای اولین بار به این باشگاه آمدم و در رختکنی حضور پیدا کردم که در آن به مهمترین موفقیت‌های زندگی حرفه ای‌ام دست یافتم. از اولین روز، از اولین جلسه تمرینی زیر نظر پپ گواردیولا، تا آخرین جلسه تمرینی این فصل، من این شانس را داشتم تا با عشق و علاقه از فوتبال لذت ببرم. صد‌ها، هزاران تصویر از لحظاتم با شما در ذهن من نقش بسته - در نیوکمپ، در بزرگترین استادیوم‌های اروپا و در خیابان‌های بارسلونا. خوشحالی‌های بعد از گل، جشن‌هایی که برای قهرمانی می‌گرفتیم. من این افتخار را، این شانس را داشتم که پیراهن بهترین باشگاه دنیا را، در بهترین دهه‌اش، که پر از بازیکنان و مربیان فوق‌العاده بود، بپوشم».

«من می‌توانستم تمام افرادی که با آن‌ها توانستم بر چالش‌ها فائق بیایم، نام ببرم، اما ترجیح می‌دهم که از آن‌ها به طور جمعی تشکر کنم، چرا که در رختکن بارسا، جایی برای "فرد ها" نیست؛ ما همه با هم می‌بریم، همه با هم می‌بازیم و همه با هم برای پیروزی تلاش می‌کنیم. از مدیران، مربیان، کادرهای فنی، و افراد مختلفی که در باشگاه حضور دارند، تشکر می‌کنم، چرا که همواره به من اعتماد داشتند و از تلاش‌هایم حمایت کردند. با این نامه نمی‌خواهم با باشگاه خداحافظی کنم. تنها می‌خواهم شما بدانید که قصد دارم چالش جدیدی را در زندگی فوتبالی‌ام دنبال کنم. حالا می‌روم، اما باز می‌گردم، چرا که یک Cule (هوادار بارسا) هستم. از شما ممنونم که این احساس دوست داشته شدن را به من دادید».

بارسلونا هم در مقابل تشکرات خود را از مدافع برزیلی در پیامی به خاطر زحماتش برای باشگاه ابراز کرد و از او دعوت کرد تا در ابتدای فصل بعد، برای خداحافظی به نیوکمپ بیاید: «باشگاه بارسلونا تشکرات خود را به دنی آلوز، به خاطر هشت سال حضور در باشگاه، که در آن او با تلاش‌هایش به بهتر شدن و بزرگتر شدن موفقیت‌های باشگاه کمک کرد، ابراز می‌دارد. از زمان پیوستنش به بارسا در سال 2008، او تبدیل به دومین بازیکن خارجی تاریخ بارسا، با بیشترین حضور با پیراهن باشگاه شد و توانست 23 عنوان را در اینجا بدست بیاورد».

«تعهد او به بارسا و شخصیت خوبش، او را در قلب هواداران بارسا جای داد. به همین دلیل، او به یک مراسم خداحافظی با هواداران، در ابتدای فصل بعد در نیوکمپ، دعوت می‌شود. و حالا بارسلونا، برای او در مرحله جدید زندگی فوتبالی‌اش، بهترین‌ها را آرزو دارد».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: پیام های باشگاه و دنی آلوز پس از قطعی شدن جدایی مدافع برزیلی
امیدوارم موفق باشی


شنبه، ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ (۲۳:۰۱)
 
ArmanZadgar
پاسخ به: پیام های باشگاه و دنی آلوز پس از قطعی شدن جدایی مدافع برزیلی
خداحافظ دنی عزیز امید وارم هرجاهستی شاد باشی چون خیلی وقتا باعث شادی ماشدی


جمعه، ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ (۲۱:۵۰)
 
Reza180
پاسخ به: پیام های باشگاه و دنی آلوز پس از قطعی شدن جدایی مدافع برزیلی
اگه دنی بره...دیگه کی هست که پیراهن بزرگامونو بپوشه وبا این کارش با نهایت مهربونی و بزرگیش اونارو به جهان دوباره یادآوری کنه؟
پیرهنو اونو کی میپوشه تا به یادش باشه؟؟؟
این رسمو کی ادامه میده؟؟؟؟


جمعه، ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ (۲۱:۴۸)
 
سوداگر
پاسخ به: پیام های باشگاه و دنی آلوز پس از قطعی شدن جدایی مدافع برزیلی
خدانگهدارش زحمت زیادی کشیدبرامون موفق باشه


جمعه، ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ (۲۰:۲۷)
 
iman_khatar
پاسخ به: پیام های باشگاه و دنی آلوز پس از قطعی شدن جدایی مدافع برزیلی
این ویژگی های شخصیتی دنی هست که باعث محبوب تر شدنش شده امیدوارم همینجوری که داره از نسل قبلی بازیکنا یکی یکی کم میشه بازیکن هایی در همین سطح ولی جوان اضافه بشن الان یک هافبک خلاق نیازه چون اینیستا هم ۲ یا ۳ فصل دیگه رفتنیه دفاع وسط لازمه چون ماسکرانو احتما داره فصل بعد بره مهاجم ذخیره نیازه که بتونه در نبود سوارز بشه روش حساب کرد امیدوارم این تابستون نقل و انتقالات خوبی صورت بگیره


جمعه، ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ (۱۳:۳۹)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۹۴ کاربر آنلاین است. (۲۴ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۹۴

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!