به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

مصاحبه کامل رابرت فرناندز در مورد خروج آلوزمصاحبه
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ پنج‌شنبه، ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ (۱۷:۱۹) (۹۶۵ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: چهار چهار دو
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


با تایید رسمی رابرت فرناندز، مدیر ورزشی باشگاه بارسلونا، دنی آلوز تابستان پیش رو این تیم را ترک خواهد کرد. فرناندز اظهار داشت که آلوز صحبت‌هایش را با باشگاه انجام داده و تصمیم خود را برای ترک بارسا، گرفته است. از یوونتوس، به عنوان مقصد احتمالی مدافع برزیلی نام برده می‌شود. مصاحبه کامل مدیر ورزشی باشگاه بارسلونا در این مورد را، در این خبر می‌خوانیم.

این بازیکن 33 ساله از سال 2008 در بارسا حضور داشت و با این تیم به شش قهرمانی لالیگا، چهار قهرمانی جام حذفی و سه قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا دست یافت. در ابتدای هفته ماروتا، مدیر ورزشی تیم یووه اظهار داشت که نسبت به جذب دنی آلوز "بسیار خوشبین" است، و حالا مدافع برزیلی - که خود را برای حضور در کوپا آمریکا آماده می‌کند - قصد ترک بارسا را دارد.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

رابرت فرناندز در کنفرانس مطبوعاتی خود گفت: «دنی آلوز تصمیم گرفته است که جدا شود. این یک تصمیم شخصی است و ما به آن احترام می‌گذاریم. ما باشگاهی نیستیم که بازیکنی را بخریم و پس از دو یا سه فصل او را بفروشیم. اما آلوز، فصل گذشته به انتهای قرارداد خود رسیده بود. باشگاه در شرایط پیچیده‌ای بود - چرا که به دلیل محرومیت از جانب فیفا، بازیکنانی که می‌خریدیم، نمی‌توانستند تا ژانویه برای ما بازی کنند».

«دنی فصل خوبی را پشت سر گذاشته بود و باشگاه تصمیم به تمدید قرارداد او گرفت. این تصمیمات را تنها باشگاه نمی‌گیرد، بلکه بازیکن و مدیر برنامه‌هایش هم، تاثیر بسیاری دارند. آن‌ها به دنبال موقعیت‌های بهتر هستند، و به همین خاطر تصمیم گرفتند که یک فصل دیگر صبر کنند تا به عنوان یار آزاد به باشگاه دیگری بروند. این واقعیتی است که اتفاق افتاده و باشگاه نمی‌تواند همواره در چنین وضعیت‌هایی پیروز باشد».

آلوز فصل گذشته 48 بازی برای بارسا انجام داد و به همراه این تیم به دو گانه لیگ و جام حذفی دست پیدا کرد. اما روبرت فرناندز می‌گوید که الکس ویدال و سرجی روبرتو می‌توانند جای او را به خوبی پر کنند: «ما الکس ویدال را به خدمت گرفتیم، چرا که به او اعتماد داشتیم. وقتی تصمیم به جذب او گرفتیم، او بازیکن تیم ملی اسپانیا بود و فصل بسیار خوبی را با سویا پشت سر گذاشته بود. پس از آن بود که سرجی روبرتو هم خود را به خوبی نشان داد. الکس ویدال برای چنین موقعیتی به تیم آورده شده و سرجی روبرتو هم بازیکن چند پسته‌ای است، بنابراین این مسئله چندان برای ما مشکل ساز نخواهد بود».

هکتور بیرین بازیکنی است که از کودکی در بارسا بوده و سپس راهی آرسنال شده و می‌تواند گزینه مناسبی برای پست مدافع کناری باشد، اما رابرت فرناندز تاکید داشت که برنامه‌ای برای جذب او در بازار نقل و انتقالات وجود ندارد: «این چیزی نیست که من بخواهم در لحظه آن را تایید کنم. او بازیکن بسیار خوبی است و ما او را از زمان حضورش در بارسا می‌شناسیم. او در لاماسیا بزرگ شده است. اما در حال حاضر برنامه‌ای برای بازگرداندن او نداریم».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: مصاحبه کامل رابرت فرناندز در مورد خروج آلوز
مگه ویدال و روبرتو هم شدن بازیکن؟


شنبه، ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ (۲۲:۴۹)
 
سوداگر
پاسخ به: مصاحبه کامل رابرت فرناندز در مورد خروج آلوز
خیلی بدشد


جمعه، ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ (۲۰:۵۲)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: مصاحبه کامل رابرت فرناندز در مورد خروج آلوز
خب اینم با جمله معروف «نیازی نداریم» پیچوندن! دو تا مدافع کناری از تیم جدا میشه و نیازی نداریم چیزی جاش بخریم!


پنج‌شنبه، ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ (۲۱:۳۶)
 
fatipbarca
پاسخ به: مصاحبه کامل رابرت فرناندز در مورد خروج آلوز
باید به ویدال فرصت داد ولی اگه تو بازی های حساس جواب نداد باید یه جایگزین براش داشته باشیم.ماسکرانو که انگار میمونه.باید به فکر خرید یه دفاع کناری باشیم.


پنج‌شنبه، ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ (۲۱:۲۷)
 
iman_khatar
پاسخ به: مصاحبه کامل رابرت فرناندز در مورد خروج آلوز
به نظر میاد دفاع کناری خریداری نمیشه و فقط روی دفاع وسط تمرکز کردن و مهاجم ذخیره و برگشت دنیس سوارز آدریانو و ساندرو هم صد درصد رفتنی هستن بارترا معلوم نیست داگلاس تا پایان قرار دادش هیشکی نمیخوادش فرمایلن هم احتمال داره اگه لیگ برتر بخوانش برگرده همونجا متئو هم تا قراردادش تموم نشه نمیره


پنج‌شنبه، ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ (۱۷:۴۳)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۴۴ کاربر آنلاین است. (۱۷ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۴۴

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!