به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

ژاوی: «شرم آور است که نتوانستیم گل بزنیم!»آبی و اناری‌ها
فرستنده نیما جم در تاريخ جمعه، ۶ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۹:۱۹) (۱,۳۷۸ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت گل
مترجم: نیما جم / FCBarcelona.ir


بازیکن میانی بارسا از نمایش خوب تیمش مقابل حریف خوشحال است اما می‌گوید: «ما باید تکلیف بازی با منچستر را در نیوکمپ مشخص می‌کردیم.» با وجود ارائه یک بازی عالی مقابل منچستر در نیوکمپ، چون بازی گلی در بر نداشت، همه چیز موکول شد به بازی برگشت در الدترافورد.

در بازی رفت بارسا بسیار بهتر از منچستر ظاهر شد، اما هفته بعد در حالی بارسا به منچستر می‌رود که دستاوردی در بازی خانگی نداشته است. گرچه بنظر می‌رسد در بازی برگشت هر 2 تیم از شانسی برابر به منظور پیروزی برخوردار باشند.


ژاوی می‌گوید: «ما تمام 90 دقیقه بر بازی تسلط کامل داشتیم، با اینکه بازی را با تقدیم یک پنالتی آغاز کردیم! روند بازی می‌توانست بسیار متفاوت باشد اگر آنها پنالتی را گل می‌کردند. ما هر کاری می‌توانستیم کردیم و تمام راه‌های ممکن را نیز امتحان کردیم و هواداران از تلاش ما راضی هستند. و ما از تصویری که از بارسا ارائه دادیم خوشحالیم اما از نتیجه خیر!»

بسیاری از کارشناسان روش دفاعی منچستر را در این بازی همانند دفاع ایتالیا در دهه 70 بیان کردند.
ژاوی در این باره گفت: «این کار منچستر منطقی به نظر می‌رسد، چون از طرفی بازی خارج از خانه آنها بود و از طرف دیگر ما به شدت آنها را تحت فشار قرار داده بودیم. من فکر می‌کنم شرایط بازی در الدترافورد متفاوت خواهد بود و ما فضای بیشتری بدست خواهیم آورد، چیزی که در این بازی بسیار نادر بود.»
ارزش: ۱۰.۰۰ (۱ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: ژاوی: «شرم آور است که نتوانستیم گل بزنیم!»



چهارشنبه، ۲ تیر ۱۳۸۹ (۱۸:۱۶)
 
LOVE_MESSI
پاسخ به: ژاوی: «شرم آور است که نتوانستیم گل بزنیم!»
viva barca


دوشنبه، ۳۱ خرداد ۱۳۸۹ (۹:۴۷)
 
vahidnik
پاسخ به: ژاوی: «شرم آور است که نتوانست...
اگر رایکارد برود، همه چی درست می شود...


سه‌شنبه، ۱۷ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۲۲:۴۳)
 
arash10
پاسخ به: ژاوی: «شرم آور است که نتوانست...
ما تو بازی مقابل منچستر عالی بودیم و فقط تو زدن ضربه آخر یه سری مشکل داشتیم که امیدوارم یه جورایی مثلا با برگشتن رونالدینهو تو فینال ایشالله قهرمان شیم


شنبه، ۷ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۱۵:۳۸)
 
Pual Gascoin
پاسخ به: ژاوی: «شرم آور است که نتوانست...
سلام دوستان
همانطوري كه پيش بيني مي شد تو اين بازي دكو واقعا نقش غير قابل انكاري داشت .
از نمايشي كه بارسا داشت راضي هستيم اما اين بازي نشون داد تيم ها بزرگ هم به فوتبال منطقي اما كثيف رو آوردند كاري كه هيچ وقت تيمي مثل بارسا قادر به انجام آن نيست .
من هم فكر مي كنم بهترين نتيجه مساوي با گل است نتيجه اي كه قابل پيشبيني و دور از دسترس نمي نمايد .
البته اين را هم بگويم شايد اول از تعويض لئو ناراحت شدم ولي بعدش با فكر به بازي برگشت و امكان دريافت كارت دوم ديدم كار محتاطانه بدي نبوده گرچه اغلب ما در اين فصل با اين روش محتاطانه ريكاد مشكل داشتيم .

Viva Barca


شنبه، ۷ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۱۴:۰۸)
 
مهمان
پاسخ به: ژاوی: «شرم آور است که نتوانست...
امیدوارم بارسا توی منچستر از با تجربه ها بازی بگیره.
آنری اگرچه فصله آشفته ای داشت و گودجانسن هم اگرچه بازیش به بارسا نمی خوره ولی هردوی اونها سابقه بازی و گلزتی در اولترافورد رو مقابل شیاطین سرخ دارن.
و به هرجهت خیلی بهتر از سامی و به جرات می گم لئو راه در وازه وندرسار رو میشناسن.


شنبه، ۷ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۱۲:۱۳)
 
mohammad.a
پاسخ به: ژاوی: «شرم آور است که نتوانست...
هرچند چون گل نزدیم کارمون سخته ولی خوبه گل نخوردیم و امیدمون بیشتر ...........................


شنبه، ۷ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۱:۱۷)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: ژاوی: «شرم آور است که نتوانست...
این اصول کاره و شاید خیلی جاها، که توی مملکت ما پدیده مهجوری هم نیست، اصول رعایت نشه، اما من نسبت بهش حساس هستم. بحث کردن یه مقوله بی انتهاس و اجازه انجامش در بخش نظرات، باعث منحرف شدن هدف سایت از بخش اخبار و اطلاع رسانی میشه.


جمعه، ۶ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۲۲:۴۰)
 
boogh121
پاسخ به: ژاوی: «شرم آور است که نتوانست...
یه انتقاد از سعید! مدیر عزیز سایت ما


نقل قول
لطفا یک نفر بیاد به من بگه که یه مطلب رو چند بار بگم که دیگه نیازی به تکرارش نباشه؟
یه میلیون بار گفتم اینجا جای بحث کردن نیست، هرکس بیاد نظرش رو بگه و بره، لازم هم نیست 4 تا ارسال بکنید، تو یکی 2 تا ارسال هم میشه همه حرفا رو زد.



نقل قول
ای کاش یاد می گرفتید که نظر خودتون رو بدید و به نظر دیگران کاری نداشته باشید، بعد که نظرهاتون پاک شد نیاید شاکی بشید!



چرا نسبت به بحث بین اعضا نسبت به خبرایی که اینجا هست شاکی هستی؟ خوب چه ایرادی داره؟ بزار همه در مورد خبر یا چیزایی که در نظرشون مربوط به این خبر ( حواشی) هست نظر بدن، انتقاد کنن، با هم مباحثه کنن...درسته که تو این سایت ما از نعمت وجود تالارگفتمان بهره مندیم ...اما تالار کاملا فرق داره مثلا تو تالار یه قسمت هست که فقط در مورد (رونالدینیو ) همه می دونن اونجا جای بحث در مورد رونی هست یا هر چیزی که مربوط به تیم و باشگاه میشه یه بخش داره و تو از ما می خوایی که فقط اونجا بریم بحث کنیم...اما این یه چیز خیلی عادی هست که زیر هر خبر اعضا اول نظراتشونو می گن ، بعد نظرای همدیگرو که دیدن نسبت به هم واکنش نشون می دن و دوباره نظر می نویسن و اصلا به نظر چیز مشکل داری نیست توی همه ی سایت ها این جور چیزی دیده میشه ...من بعضی وقتا تو سایتای خبری یا سایتایی شبیه همین سایت اینو بارها دیدم که اعضا زیر خبر ( مربوط به نظرات) با هم بحث می کنن و یه چیز عادی بنظر می رسه ....البته شاید تو واسه خودت قانون خودتو داشته باشی که قابل احترامه و تو مدیر سایت هستی ...اما اگه نظر اعضا هم واست مهم هست می تونی یه نظر سنجی بذاری واسه همین مورد ببین اعضا با این قانون مشکلی ندارن ؟ یا اینکه نظر نظر خودته و بس


جمعه، ۶ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۲۲:۳۷)
 
reza32
پاسخ به: ژاوی: «شرم آور است که نتوانست...
من هم موافقم


جمعه، ۶ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۲۱:۵۸)
 
boogh121
پاسخ به: ژاوی: «شرم آور است که نتوانست...
منم فکر می کنم با این مساوی بدون گل تو خونه چیزی از دست ندادیم و شانس زیادی برای حذف منچستر داریم....اما حیف شد که مارکز رو نداریم تو الدترافورد...
اگه یه مساوی 1-1 بگیریم کار تمومه


جمعه، ۶ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۱۸:۴۹)
 
shahab
پاسخ به: ژاوی: «شرم آور است که نتوانست...
این اتوو از بویان بهتره . یادمون نره تنها مهاجمی که تو بارسا رو مدافعان و دروازه بان حریف رو در هنگامی که صاحب توپ هستند تحت فشار قرار می ده اتوو ه.
اما به نظر من بارسا باید 100% از هانری استفاده کنه و شاید حتی از گودجانسنم یکی از انتخاب ها باشه اگه یادمون نره پارسال تو آنفیلد این مرد یخی بود که گل بارسارو زد.
بارسا رو یای همیشه دوست داشتنی فوتبال.


جمعه، ۶ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۱۸:۰۸)
 
hichkas
پاسخ به: ژاوی: «شرم آور است که نتوانست...
به نظر نم بهترین راه برای گلزنی در تیم فروش اتو به فنرباقچه و خرید کریم بنزما از لیونه


جمعه، ۶ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۱۳:۴۶)
 
No10
پاسخ به: ژاوی: «شرم آور است که نتوانست...
دقیقا ،این نکته خیلی مهمه اونا تو منچستر جلو میکشند و این فضا رو برای بازیکنای سریع بارسا باز میکنه فضائی که توی نیوکمپ هرگز بدست بارسا نیومد .
فقط اگه بازم ضربات آخر رو بد بزنیم دیگه هیچ توجیهی نداره ...
برای بارسا این بازی سرنوشت فصل رو رقم میزنه آخرین امید به کسب یک جام فوق العاده 90 دقیقه فرصت هست برای انتخاب یکی از این دوتا : بهشت یا جهنم


جمعه، ۶ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۱۰:۴۷)
 
bryan
پاسخ به: ژاوی: «شرم آور است که نتوانست...
من هم فکر میکنم بارسا میتونه بازی برگشت جبران گل نزدن تو نیوکمپ رو بکنه . یادمون باشه منچستر در بازیهای خارج از خونش مثل بارسا خوب نتیجه میگرفت . مثلا آس رم رو تو زمینش 2-0 برد . ولی تو نیوکمپ یک مساوی بدون گل گرفت .شاید بشه گفت منچستر نتیجه بهتری از بارسا گرفت ولی حالا نوبت بارساست که در بازی خارج از خونه توانشو نشون بده . بارسا میتونه حداقل یه مساوی با گل بگیره ولی کاشکه تیری هانری از همون ابتدا تو زمین باشه . هانری چند سال تو انگلیس بازی کرده و با جو ورزشگاه و تیم منچستر آشناست .


جمعه، ۶ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۱۰:۴۵)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۱۵ کاربر آنلاین است. (۱۷ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۱۵

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!