به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

انریکه و به کار‌گیری روبرتو به عنوان مدافع کناریآبی و اناری‌ها
فرستنده رضا خانجانی در تاريخ سه‌شنبه، ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ (۱۹:۳۶) (۶۹۶ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: Weloba
مترجم: رضا خانجانی / FCBarcelona.ir


بارسا در حال برنامه ریزی برای جذب بازیکن در تابستان پیش روست. در حالی که بیشتر رسانه‌ها و مطبوعات پیشنهاد می‌دهند که باشگاه باید به دنبال یک مدافع راست باشد، موندو دپورتیوو از این مسائل فاصله گرفته و اشاره کرده که لوئیز انریکه، سرجی روبرتو و الیکس ویدال را در صورت خروج دنی آلوز برای دفاع راست انتخاب خواهد کرد.

سرمربی آستوریایی بارسلونا از عملکرد سرجی روبرتو در 13 مسابقه‌ای که به میدان رفته است، رضایت زیادی دارد. روبرتو فلسفه این پست را به خوبی درک کرده و نیازی به زمان برای هماهنگی ندارد و می‌تواند در بالاترین سطح رقابت کند. او وقتی که باید حمله کند، حمله می‌کند، تکنیک خوبی دارد و فقط باید جنبه‌های دفاعی‌اش - مانند پوشش هم‌تیمی‌هایش درون زمین یا جای گیری‌اش در خط دفاعی - را بهبود ببخشد.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

علاوه بر این، لوئیز انریکه الیکس ویدال را به عنوان دیگر مدافع راست در اختیار دارد. ویدال 18 میلیون یورو قیمت دارد و در حال حاضر تنها یک فصل در بارسا حضور داشته است. اگرچه او تاکنون به طور منظم بازی نکرده است ولی می‌تواند شانس دوم برای حضور در این پست باشد.

اگر آلوز بارسا را ترک کند، باشگاه تلاش چندانی برای جذب یک مدافع راست نخواهد کرد. آن‌ها ترجیح می‌دهند که بودجه باشگاه را صرف خرید یک یا دو مدافع میانی و مهاجم چهارم بکنند. همچنین، در صورت انتقال ماسکرانو به یوونتوس، جذب یک هافبک دفاعی نیز دور از ذهن نخواهد بود. در این صورت سرجی روبرتو بیشتر می‌تواند روی پست دفاع راست تمرکز کند. برنامه ریزی باشگاه همچنان ادامه دارد و می‌تواند شگفتی‌های زیادی به همراه داشته باشد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: انریکه و به کار گیری روبرتو به عنوان مدافع کناری
استعداد روبرتو حیف میشه با چسبیدن به لب خط!


چهارشنبه، ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ (۱۴:۵۱)
 
Me10ssi
پاسخ به: انریکه و به کار گیری روبرتو به عنوان مدافع کناری
روبرتو بازیکنه خوبیه ولی نمیتونه جایگزین خوبی واسه آلوز باشه بازی هایی که این فصل ازش دیدیم تو اون پست فاجعه بود، راه مینداختنش از گوشه فرار کنه تا اون جلو میرفت نمیدونست چیکار کنه برمیگشت عقب، اصلا جسارت واسه فازه هجومی نداره


چهارشنبه، ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ (۱:۳۴)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: انریکه و به کار گیری روبرتو به عنوان مدافع کناری
روبرتو بازیکن بدی نیس اما ویدال جایگزین مناسبی به حساب نمیاد


سه‌شنبه، ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ (۲۰:۲۶)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۸۹ کاربر آنلاین است. (۱۵ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۸۹

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!