به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

هکتور بیرین؛ بهترین گزینه بارسا برای جانشینی دنی آلوز!آنالیز فنی
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ دوشنبه، ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ (۱۶:۳۰) (۲,۷۶۲ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: Squawka
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


با اخبار رسیده که حاکی از جدایی دنی آلوز از بارسا در روزهای آینده، است، آبی و اناری‌ها نیاز به جذب یک مدافع راست دارند و تمامی توجه‌ها برای این باشگاه، به سوی هکتور بیرین، مدافع راست جوان آرسنال است. در این مقاله به بررسی ویژگی‌های این مدافع، و وضعیتی که ممکن است در بارسا برای او پیش بیاید، می‌پردازیم.

این حرف‌ها، واقعا قابل درک است! هکتور بیرین در بارسلونا به دنیا آمده است و از هشت سالگی به این باشگاه پیوسته و بیش از هشت سال را، پیش از انتقالش به آرسنال در سال 2011، در این تیم سپری کرد. دستمزد بیشتر و حضور در تیم نخست، چیزهایی بودند که بیرین جوان را مجاب به ترک نیوکمپ کردند. و اگرچه در حال حاضر چنین بحثی بی‌ارزش است، او در بارسا یک وینگر بود. اما ایده استیو بولد در آکادمی آرسنال، باعث شد که او به یک مدافع کناری تبدیل شود، و ظاهرا این ایده برای این بازیکن جوان، کاملا جواب داده است.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

سرعت بیرین او را به یک سلاح قوی برای تیمش، چه در فاز دفاعی و چه در فاز هجومی، تبدیل می‌کند. در حمله، او به طور واضح سرعت لازم برای فرار از یار مستقیمش و گرفتن پاس‌های در عمق احتمالی که برایش ارسال می‌شود را، دارد. و در دفاع هم سرعت او این اجازه را می‌دهد که به خوبی مدافعان کُند‌تر تیمش را، پوشش دهد. این به طور مشخص، یک خاصیت خوب به آرسنال، با در نظر گرفتن سرعت پایین مرته ساکر، اضافه کرده است.

سرعت بیرین، می‌تواند به همین طریق برای بارسا هم مفید باشد - چرا که تنها نقطه ضعف جرارد پیکه، این است که سرعت او چیزی در حد یک ورزشکار هفتاد ساله است!

حضور در دفاع کناری، بازه بیشتری از فضا را برای دویدن دارد و این همان کاری است که بیرین در سطحی بسیار بالا آن را برای آرسنال انجام می‌دهد. وسیع‌تر بودن زمین در نیوکمپ، و همینطور قدرت جادویی بارسایی‌ها در تحت کنترل درآوردن توپ، فضا و احتمالا زمان (همه چیز وقتی اینیستا توپ را در اختیار می‌گیرد، حالت اسلو-موشن به خود می‌گیرد)، فرصت بیشتری به بیرین برای گرم کردن پاهایش می‌دهد!

کانون هواداران بارسلونا در ایران
هکتور بیرین در بین ده بازیکن برتر زیر 23 سال دنیا، از نگاه سایت Squawka قرار گرفته است

او به بازی با سبک پاس‌های کوتاه در حمله، خو گرفته است، چرا که این دقیقا همان سبکی است که آرسنال پیاده‌اش می‌کند. که می‌توان آن را به نحوی بارسا-طور خواند. و همین طور به یاد داشته باشید که او DNA مخوف بارسا را در خود دارد.

همانند جوردی آلبا که بارسا را به عنوان وینگر ترک کرد و به عنوان مدافع کناری به این تیم بازگشت، بیرین هم از کودکی فوتبال را با سبکی منحصر بفرد آموخته است. او بر تکنیکش تکیه دارد، اهمیت بازی منطقه‌ای را درک می‌کند، و با پاسکاری با هم‌تیمی‌هایش در یک فضا کوچک، آشنایی کامل دارد.

کانون هواداران بارسلونا در ایران
متوسط طول پاس‌های هکتور بیرین، نشان از همخوانی‌ای دارد که دیگر گزینه‌های بارسا آن را ندارند

مسلما تعداد پاس‌های آلوز در 90 دقیقه، از بقیه بیشتر است. او برای بارسا بازی می‌کند و داشتن رکورد تعداد پاس در نود دقیقه، به نوعی تخصص آن هاست. اما اینکه تعداد پاس‌های بیرین در طول بازی با تقریب خوبی همانند دنی آلوز است، نشان می‌دهد که مدافع کاتالانی کار ساده تری برای جانشینی دنی آلوز، نسبت به تمامی آن‌هایی که به بارسا برای این پست لینک شده‌اند، دارد.

او در حال حاضر در سطح دنی آلوز نیست، چرا که مدافع برزیلی یکی از بهترین مدافعان کناری حال حاضر دنیا، و یکی از منحصر بفرد‌ترین بازیکنان تاریخ بارسلوناست. او برای یازده سال در بالاترین سطح بازی کرده است و 32 عنوان قهرمانی مهم دارد (بیشتر از پله!) - اما، بیرین تازه 21 ساله شده است. او با توجه به سنش، انرژی و طراوت جوانی، تشنگی یک مرد جوان برای یادگیری، و جا برای پیشرفت بسیار زیاد را داراست.

اگرچه آرسنال اخیرا پیشرفت‌هایی داشته است، اما بیرین تا سال 2017 قطعا سطحی بالاتر از این تیم خواهد داشت، و به جای صبر برای آن روز، بهتر است که قدمی رو به جلو بردارد و خود را به چالش بازی در کنار و در مقابل بهترین‌ها، دعوت کند!

کانون هواداران بارسلونا در ایرانبا تنها 21 سال سن، بیرین در بین 10 مدافع برترلیگ جزیره در این فصل، قرار گرفت

بارسلونا نمی‌تواند یک جانشین کامل برای دنی آلوز پیدا کند. چنین بازیکنی وجود ندارد. بهترین کاری که آن‌ها می‌توانند برای پر کردن جای خالی‌ای که مدافع برزیلی بر جای خواهد گذاشت، انجام دهند، این است که یک مدافع جوان و با استعداد را به خدمت بگیرند، که نه تنها با سبک آن‌ها همخوانی دارد، که می‌تواند ابعادی که در حال حاضر ندارند، به آن‌ها اضافه کند.

هکتور بیرین همان چیزی است که بارسا به دنبالش است، علاوه بر آن، او با شهر، باشگاه، فلسفه و فرهنگ آن کاملا آشناست. اگر آبی و اناری‌ها به دنبال مدافع راست سال‌های آتی خود می‌گردند، تنها کاری که باید بکنند این است که کیف پول خود را باز کنند، 40 میلیون یورو به آرسنال بدهند و هکتور بیرین را به خانه بازگردانند!
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
borselan
پاسخ به: هکتور بیرین؛ بهترین گزینه بارسا برای جانشینی دنی آلوز!
نقل قول
سرعت بیرین، می تواند به همین طریق برای بارسا هم مفید باشد - چرا که تنها نقطه ضعف جرارد پیکه، این است که سرعت او چیزی در حد یک ورزشکار هفتاد ساله است

واقعا این جمله بی انصافی در حق جرارد پیکه است هیچوقت یادم نمیاد که پیکه تو سرعت کم آورده باشه
در مورد بیرین هم به نظر من بهترین گزینه است و اگه با 40 تا نگیریمش سال دیگه باید 60 تا بدیم تا بتونیم بگیریمش.تو بارسا میتونه پیشرفت زیادی داشته باشه
بهترین خبر هم جدائی دنی آلوز بود.همون پارسال اگه میرفت هم به نفع خودش بود هم بارسا میتونست یه بازیکن جانشین تا الآن واسش پیدا کنه.امسال فقط سوتی هاش یادم میاد.


سه‌شنبه، ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ (۰:۵۴)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: هکتور بیرین؛ بهترین گزینه بارسا برای جانشینی دنی آلوز!
آلوز خودمون خیلی بهتره


دوشنبه، ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ (۱۹:۳۷)
 
iman_khatar
پاسخ به: هکتور بیرین؛ بهترین گزینه بارسا برای جانشینی دنی آلوز!
خوب هست ولی اگر بخواد کلاس بزاره همون نیاد بهتره دوروز دیگه ناز میکنه میره بارسا هم کلا سر جمع ۷۰ میلیون این تابستون خرید داره که اونم هنوز جور نشده چون قرارداد این اسپانسزی قطر تمدید نشده یعنی فعلا نقل و انتقالان بارسا رو هواست و احتمالا بارسا یک مدافع وسط یک مدافع کناری و یک مهاجم ذخیره نیاز داره که به نظر بیشتر از ۲۰ تا برای هر بازیکن خرج نمیشه نهایتا ۳۰ تا واسش نمیدن که به نظر میرسه امکان پذیر نیست


دوشنبه، ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ (۱۸:۲۷)
 
heroman
پاسخ به: هکتور بیرین؛ بهترین گزینه بارسا برای جانشینی دنی آلوز!
به نظر بازیکن خوبی میاد ولی بی تعصبیش رو نشون داده


دوشنبه، ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ (۱۷:۵۸)
 
Main_ZakhaR
پاسخ به: هکتور بیرین؛ بهترین گزینه بارسا برای جانشینی دنی آلوز!
مدافع خوبیه , جوون آینده دار


دوشنبه، ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ (۱۷:۵۷)
 
9VECTOR9
پاسخ به: هکتور بیرین؛ بهترین گزینه بارسا برای جانشینی دنی آلوز!
امیدوارم بتونن بگیرنش... آینده داره...


دوشنبه، ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ (۱۵:۵۶)
 
shakib10
پاسخ به: هکتور بیرین؛ بهترین گزینه بارسا برای جانشینی دنی آلوز!
نقل قول
هکتور بیرین همان چیزی است که بارسا به دنبالش است، علاوه بر آن، او با شهر، باشگاه، فلسفه و فرهنگ آن کاملا آشناست. اگر آبی و اناری ها به دنبال مدافع راست سال های آتی خود می گردند، تنها کاری که باید بکنند این است که کیف پول خود را باز کنند، 40 میلیون یورو به آرسنال بدهند و هکتور بیرین را به خانه بازگردانند!
یاد بهمن هاشمی میفتم تبلیغ این بازیکن رو میشنوم انگار داره میشگه هکتو ر هکتور هکتورررر شبکه دو شبکه دو شبکه دووووو
بابا خب فهمیدیم بازیکن خوبیه ...عجب تبلیغاتیییییییییی


دوشنبه، ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ (۱۵:۴۲)
 
AMRZHD
پاسخ به: هکتور بیرین؛ بهترین گزینه بارسا برای جانشینی دنی آلوز!
به نظر من كه خوبه
هم جوونه هم كمبود بارسا رو برطرف ميكنه
از همه مهم تر اينكه تو بارسا بوده قبلاً
اون تيكه كه در مورد ضعف جراد پيكه نوشته خيلى باحاله


دوشنبه، ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ (۱۵:۲۶)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: هکتور بیرین؛ بهترین گزینه بارسا برای جانشینی دنی آلوز!
کلا با بازیکنایی که بارسا رو به خاطر پول ول کردن ارتباط برقرار نمی کنم!


دوشنبه، ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ (۱۵:۰۵)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۳۳ کاربر آنلاین است. (۲۴ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۳۳

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!