به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

10 نکته کلیدی از لحظات حضور سرجیو بوسکتس در بارسلوناآمار و ارقام
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ شنبه، ۸ خرداد ۱۳۹۵ (۱۵:۲۸) (۷۱۴ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir

این هافبک در سال 2008 به بارسلونا آمد و حال بعد از 8 سال کاپیتان سوم این تیم و نیز یکی از بازیکنان اصلی و مهم در داخل و خارج از زمین می‌باشد! قرارداد قبلی سرجیو بوسکتس تا سال 2019 اعتبار داشت و طی نشستی که این هافبک با مدیران باشگاه بارسلونا در روز جمعه داشت، قراردادش تا سال 2021 تمدید شد (البته گزینه دیگری که روی میز بود، تمدید این قرارداد تا سال 2023 بود که رد شد). در این خبر می‌توانید مهم‌ترین نکات فوتبالی بوسکتس طی این 8 سال را مرور کنید.

384 بازی رسمی

سرجیو بوسکتس برای اولین بار در تاریخ 13 سپتامبر سال 2008، تحت هدایت پپ گواردیولا، مقابل راسینگ سانتاندر، در ترکیب بارسلونا بازی کرد (بازی با تساوی 1-1 به پایان رسید). در انتهای آن فصل بارسا صاحب سه گانه شد.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

تجربه بازی در شش رقابت

384 بازی بوسکتس بین 6 رقابت تقسیم شده است که اعم است از: 247 بازی در لالیگا، 44 بازی در کوپا دل ری، 76 بازی در لیگ قهرمانان، 9 بازی در سوپر جام اسپانیا، 3 بازی در سوپر جام اروپا و 2 بازی در جام باشگاه‌های جهان.

کاپیتان سوم

عملکرد او طی این سال‌ها در هر فصل نسبت به فصل قبل خود بهبود یافته است و بعد از جدایی والدس و پویول از تیم، سرجیو در فصل 2013/14 به عنوان کاپیتان چهارم تیم انتخاب شد و پس از خروج ژاوی هرناندز، کاپیتان سوم این تیم شد.

12 گل برای تیم اول

در واقع گلزنی اصلا جزء وظایف او محسوب نمی‌شود با این حال او تاکنون 12 بار برای تیم خود این کار را انجام داده است. فصلی که هفته گذشته به پایان رسید، اولین فصلی بود که او حتی موفق به زدن یک گل هم نشد.

23 جام

بوسکتس در دوران طلایی بارسا، با این تیم همراه بوده است. او تاکنون موفق به کسب 3 عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان، 6 عنوان قهرمانی در لالیگا، 4 عنوان قهرمانی در کوپا دل ری، 3 عنوان قهرمانی در سوپرجام اروپا، 4 عنوان قهرمانی در سوپر جام اسپانیا و 3 عنوان قهرمانی در جام باشگاه‌های جهان در جمع کاتالان‌ها شده است.

وارث پیراهن شماره 5 بارسا

در تاریخ 1 اوت 2014، همان زمان که تیم در پارک سنت جورج شهر بیرمنگام اردوی پیش فصل خود را می‌گذارند، اعلام شد که بوسکتس وارث پیراهن کارلوس پویول خواهد شد. او پیش از آن شماره‌های 28 و 16 را بر تن کرده بود.

بیشترین بازی در یک فصل

او در فصل 2015/16، 53 بار در ترکیب لوئیز انریکه قرار گرفت، این یعنی به نمایش گذاشتن بیشترین بازی در یک فصل در طول دوران بازی خود.

حضور در تمامی فینال‌های لیگ قهرمانان و کوپا

سرجیو بوسکتس از سال 2009 تا 2016 در تمام فینال‌هایی که بارسلونا در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا و جام حذفی اسپانیا برگزار کرده، حضور یافته است.

350امین بازی در پیروزی‌ای پرگل

او در مصاف بارسا و آ اس رم در لیگ قهرمانان اروپای این فصل که با پیروزی 6-1 آبی اناری پوشان به پایان رسید، 350امین بازی خود را به نمایش گذاشت.

درخشیدن در جمع ماتادور‌ها

این ملی‌پوش اسپانیایی همچنین با تیم ملی کشورش، طعم قهرمانی در جام جهانی 2010 و یورو 2012 را چشیده است.
ارزش: ۱۰.۰۰ (۱ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: 10 نکته کلیدی از لحظات حضور سرجیو بوسکتس در بارسلونا
حضورش در میانه میدان فوق العاده به چشم میاد
امیدوارم سال ها بدرخشه


شنبه، ۸ خرداد ۱۳۹۵ (۱۸:۵۰)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۲۰ کاربر آنلاین است. (۲۶ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۲۰

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!