به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

مروری بر فصل 2015/16 به قلم تحلیل گر سایت ویلاباآنالیز فنی
فرستنده رضا خانجانی در تاريخ جمعه، ۷ خرداد ۱۳۹۵ (۱۹:۴۶) (۷۹۱ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: Weloba
مترجم: رضا خانجانی / FCBarcelona.ir


فصل دیگر در تاریخ بارسلونا ورق خورد و به پایان رسید. ریکارد تورکمادا، آنالیزور سایت ولوبا، به تحلیل فنی دومین فصل حضور لوئیز انریکه روی نیمکت بارسا پرداخته و 4 جنبه مهم را که البته هر کدام نیاز به پیشرفت و بهبود دارند، مورد بررسی قرار داده است.

سطح رقابتی تیم

«پایان فصل برای تیم، بسیار خوب بود. دستیابی دوباره به سطح رقابتی موجود در تیم، باعث شد بارسا دو جام ببرد. از این لحاظ، فصل بسیار خوبی بود. بعد از یک دوره افت، کیفیت تیم بسیار بالا رفت. نشان داد که نه تنها تیم می‌تواند خوب بازی کند، که می‌تواند خوب رقابت کند. نیاز نیست برای موفقیت، همه چیز فوق‌العاده باشد. تیم می‌تواند نقص‌ها را بیابد و برطرف‌شان کند. این خاصیت تیم‌های بزرگ است».

کانون هواداران بارسلونا در ایران

سرجی روبرتو

«یکی از چیزهایی از دومین فصل لوئیز انریکه به یاد آورده خواهد شد، فوران استعدادی به نام سرجی روبرتو است. او هرگز پیش از این چنین ثبات و نظمی نداشته و این فصل برای او فوق‌العاده بوده است. او بازیکنی بود که همگی اشتیاق دیدنش را داشتیم. حتی در عجیب‌ترین پست ممکن برای او؛ یعنی دفاع کناری. او در هر دو پست دفاع راست و هافبک دفاعی ثابت کرد که بازیکن قابل اتکا و قابل اطمینانی است. فکر نمی‌کنم بارسا با داشتن سرجی روبرتو باید به دنبال هافبک دفاعی دیگری برای جایگزینی بوسکتس باشد. هیچکس نمی‌تواند منکر این قضیه که او در حال حاضر 12امین بازیکن ترکیب بارساست».

لوئیز انریکه

«او در این فصل نشان داد که شایسته آن است که میان بهترین سرمربیان تاریخ بارسلونا جای بگیرد. مسئله دیگر آن است که شاید احساس کنید که سبک تیم کم و بیش شناخته شده است اما فتح 5 جام از 6 جام بزرگ ممکن در دو فصل رویایی است.

ممکن است تیم او جذابیت بارسا‌های سال‌های اخیر را نداشته باشد اما ترکیب تیم او را وادار می‌کند تا آرایش‌های بعضا غیر هماهنگ انتخاب کند. او راه صحیح بردن را علی رغم این که برخی اوقات تصمیماتی ناگهانی می‌گیرد، یافته است؛ تصمیماتی همچون تعویض راکیتیچ هافبک تاثیر گذار تیم با متئو در در فینال جام حذفی.

من دوست دارم بارسا تنوع تاکتیکی بیشتری داشته باشد. هرچند تاکنون تغییرات تاکتیکی زیادی نیاز نبوده زیرا نتایج و عملکرد تیم قابل بوده است
».

ترکیب اصلی

«فصل 2015/16 با وضعیت نگران کننده خط دفاعی در داخل زمین و روی نیمکت به پایان رسید. لوئیز انریکه فصل را با ترکیب مشابه سال قبل به پایان برد اما بدون توجه با کیفیت بازیکنان، نمی‌تواند برای یک سال دیگر تنها به همین بازیکنان تکیه کند. آردا توران و الیکس ویدال نیاز به پیشرفت دارند و باشگاه باید به فکر تقویت تیم باشد. بارسا باید رقابت بین بازیکنان تیم را برانگیزد و نیروهای جدیدی را به تیم اضافه کند».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
AMRZHD
پاسخ به: مروری بر فصل 2015/16 به قلم تحلیل گر سایت ویلابا
لوچو عشق منه
انشاء الله فصل بعد سه گانه ى سوم رو بگيريم


دوشنبه، ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ (۱۷:۵۴)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: مروری بر فصل 2015/16 به قلم تحلیل گر سایت ویلابا
قهرمانی های لوچو با این تیم با نیمکت محدود واقعا شاهکاره. فقط مقایسه کنید با تیم پر ستاره و آماده زمان پپ!


شنبه، ۸ خرداد ۱۳۹۵ (۴:۱۷)
 
Heavenly.Girl
پاسخ به: مروری بر فصل 2015/16 به قلم تحلیل گر سایت ولوبا
نقل قول
والا ما همه اینارو میدونیم و بارها تکرار شده


میدونید چون تو این سایت عضوید
هیچ سایتی که انقد دقیق تحلیل نمیکنه!


جمعه، ۷ خرداد ۱۳۹۵ (۲۲:۴۰)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: مروری بر فصل 2015/16 به قلم تحلیل گر سایت ولوبا
والا ما همه اینارو میدونیم و بارها تکرار شده


جمعه، ۷ خرداد ۱۳۹۵ (۲۱:۴۱)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۵۵ کاربر آنلاین است. (۲۲ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۵۵

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!