به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

ماسکرانو: «نمی دانم که در آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد»مصاحبه
فرستنده علی صبوری در تاريخ جمعه، ۷ خرداد ۱۳۹۵ (۱۲:۴۱) (۵۰۳ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: اسپورت
مترجم: غلامحسین صبوری/ FCBarcelona.ir

علی رغم عدم تمایل بارسا به فروش ماسکرانو در تابستان پیش رو، چهارشنبه همین هفته بود که روزنامه اسپورت طی گزارشی از توافق اولیه این بازیکن با باشگاه یوونتوس خبر داد و خود بازیکن آرژانتینی نیز طی مصاحبه‌ای از صحبت درباره ماندن یا رفتنش طفره رفت.

خاویر ماسکرانو طی مصاحبه‌ای با TyC در کشور آرژانتین، درباره آینده خود در تیم باشگاهی‌اش بارسلونا صحبت کرد. این بازیکن با ذکر این موضوع که تصمیماتی که او می‌گیرد همیشه به فوتبال مربوط نمی‌شوند، گفت: «افرادی مانند من، نمی‌توانند همیشه بر اساس بخش ورزشی چیز‌ها تصمیم‌گیری کنند».

کانون هواداران بارسلونا در ایران

وی همچنین درباره احتمال پیوستنش به یوونتوس گفت: «شایعه است، من در بارسلونا هستم و همیشه گفته‌ام که از این باشگاه سپاسگزارم. نمی‌دانم که در آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد، اما دوست ندارم به هیچ چیزی وابسته باشم».

اگرچه این بازیکن آرژانتینی عنوان کرد که چندان از شرایطش در بارسا راضی نیست. او ادامه داد: «افرادی در باشگاه حضور دارند که نظر من را درباره آن چه فصل گذشته تجربه کردم، می‌دانند. کادر مدیریتی، کادر مربی گری، مدیر ورزشی باشگاه و ... همگی عقیده من در این باره را می‌دانند و آگاهی کامل دارند. من نمی‌توانم مدام شایعات را رد کنم، چراکه دیوانه می‌شوم!».

از ماسکرانو پرسیده شد که آیا به ترک باشگاه فکر می‌کنی یا خیر، وی این گونه پاسخ داد: «من درباره جدایی از باشگاه نیز صحبت نمی‌کنم. من از باشگاهی که به من فرصت داده، سپاسگزارم. بارسا به من کمک کرده تا در سطح جهانی شناخته شوم و مقام‌های زیادی کسب کنم. نمی‌دانم که چه زمانی دوران من در این تیم به اتمام می‌رسد. همیشه موقعیت‌ها را بررسی می‌کنم. فکر می‌کنم برای ترک باشگاهی مانند بارسا، باید مسائل زیادی سبک و سنگین شوند. اما بالاخره دوران من در این باشگاه به سر خواهد رسید، حال چه اکنون باشد، چه یک سال دیگر، چه سه سال دیگر».

این مدافع با تجربه همچنین درباره پیوستنش به جمع آبی و اناری پوشان نیز گفت: «وقتی تصمیم گرفتم باشگاهم را تغییر دهم، به این خاطر بود که شانس رفتن به بهترین باشگاه قاره اروپا و کار کردن با مربی که همگان از او تمجید می‌کردند را داشتم».

او همچنین درباره نکته منفی دوران بازی گری‌اش در بارسا نیز گفت: «اما نکته منفی برای من در این باشگاه این بود که بهترین سال‌های عمرم به بازی کردن در پستی گذشت که در واقع پست اختصاصی من نبود؛ سال‌هایی که من یاد دادند برای موفقیت، باید برخی چیز‌ها را فدا کرد».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: ماسکرانو: «نمی دانم که در آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد»
فقط مونده بود این برا ما ناز کنه! برو که پدر تیمو در آوردی...


شنبه، ۸ خرداد ۱۳۹۵ (۲:۵۲)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: ماسکرانو: «نمی دانم که در آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد»
امیدوارم هر جا میری موفق باشی


جمعه، ۷ خرداد ۱۳۹۵ (۱۵:۳۷)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۳۷ کاربر آنلاین است. (۱۷ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۳۷

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!