به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

فرمائلن: «در اواخر فصل از حضور در ترکیب تیم ناامید شده بودم»مصاحبه
فرستنده علی صبوری در تاريخ جمعه، ۷ خرداد ۱۳۹۵ (۱:۰۳) (۴۹۹ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: گل
مترجم: غلامحسین صبوری/ FCBarcelona.ir

علی رغم کسب دوگانه در پایان فصل به همراه بارسلونا، توماس فرمائلن از 20 بازی که در ترکیب این تیم به میدان رفته است چندان رضایت ندارد و عنوان کرد که در اواخر فصل از حضور در ترکیب تیم نا امید شده بوده است.

توماس فرمائلن طی مصاحبه‌ای عنوان کرد که از این که در دوگانه این فصل بارسلونا نقش چندانی نداشته، "نا امید" شده است. این در حالی است که بارسا در بازی نهائی لالیگا، قهرمانی خود در این رقابت‌ها را تضمین کرده و با پیروزی 2-0 مقابل سویا نیز از قهرمانی خود در جام حذفی اسپانیا دفاع کرد.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

اگرچه مدافع بلژیکی از تاریخ 12 مارس تاکنون برای بارسا به میدان نرفته و خود او معتقد است که تعداد کم دقایق حضور او در میدان باعث شده تا وی نتواند از جشن‌های قهرمانی لذت زیادی ببرد.

وی در نشستی مطبوعاتی و در پاسخ به این سوال که "آیا احساس می‌کنی که در قهرمانی‌های تیمت سهم داشته‌ای یا خیر"، عنوان کرد: «اندکی بیش از فصل گذشته. این فصل چند بازی در لالیگا و جام حذفی انجام دادم. تنها یک سال است که برای بارسا بازی می‌کنم، زیرا فصل اولم را تقریباً کامل به دلیل مصدومیت از دست دادم».

وی افزود: «فصل دومم را بسیار خوب آغاز کردم. در ابتدا چند فرصت نصیبم شد و پس از تعطیلات زمستانی نیز در چند بازی به میدان رفتم. اما بعد از آن، فرصت‌ها بسیار کم شدند. بازیکنان دیگری برای پر کردن جای من در ترکیب بودند، اما در اواخر فصل از حضور در ترکیب تیم نا امید شده بودم».

فرمائلن در رابطه با این که آیا هنوز هم علی رغم شایعاتی که مبنی بر پیوستن او به لیورپول به گوش می‌رسد، می‌تواند در بارسا تاثیر گذار باشد یا خیر، نیز خاطر نشان کرد: «بله، فکر می‌کنم می‌توانم. من این را در ابتدای فصل نشان دادم. فکر می‌کنم می‌توانم، اما طبیعی است که باشگاه‌هایی مانند بارسلونا همواره به دنبال بازیکنان جدیدتری هستند».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: فرمائلن: «در اواخر فصل از حضور در ترکیب تیم ناامید شده بودم»
اینم به درد ما نمیخوره


جمعه، ۷ خرداد ۱۳۹۵ (۱۵:۲۷)
 
messi-.10
پاسخ به: فرمائلن: «در اواخر فصل از حضور در ترکیب تیم ناامید شده بودم»
روز خریدش سنش هم بالا بود


جمعه، ۷ خرداد ۱۳۹۵ (۲:۱۰)
 
سوداگر
پاسخ به: فرمائلن: «در اواخر فصل از حضور در ترکیب تیم ناامید شده بودم»
روزاول که خواستن بخرنش گفتم بازیکن خوبیه ولی دوعیب بزرگ داره یکی اینکه توی استارتها جامی مونه ودیگری اینکه زیادمصدوم می شه


جمعه، ۷ خرداد ۱۳۹۵ (۱:۴۰)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۹۲ کاربر آنلاین است. (۲۲ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۹۲

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!