به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

نامه جوزپ ماریا بارتومئو به هواداران باشگاهآبی و اناری‌ها
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ سه‌شنبه، ۴ خرداد ۱۳۹۵ (۱۷:۱۳) (۶۴۶ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir

نامه جوزپ ماریا بارتومئو خطاب به هواداران بارسلونا پیش از فینال کوپا دل ری را می‌توانید در این خبر بخوانید. با ما همراه باشید.

فصل 2015/16 بارسلونا در حالی به سرانجام رسید که با هفتمین دوگانه تاریخ این باشگاه، رضایت بسیاری از آبی و اناری‌ها را به خود جلب کرد. دوگانه‌ای که با کسب جام قهرمانی لالیگا و کوپا دل ری حاصل شد؛ علاوه بر این دو، کسب سوپر جام اروپا و جام باشگاه‌های جهان نیز از دستاوردهای این فصل محسوب می‌شوند. چهار جام بزرگی که امسال هیچ تیمی در هیچ لیگی موفق به کسب آنها نشد. با بازبینی آمار کتاب تاریخ فوتبال به راحتی می‌توان فهمید که بارسا فصل فوق‌العاده‌ای را پشت سر گذاشت. ببینید جام‌ها مهم‌اند، درست است؛ اما همه چیز نیستند! با اتمام این فصل ما بار دیگر دریافتیم که بارسا یک باشگاه متفاوت است، باشگاهی منحصر به فرد و بهترین جهان!

کانون هواداران بارسلونا در ایران

«ما نشان دادیم که یک تیم هستیم، تیمی با بازیکنان و مربیانی که هرگز یکنواخت بازی نمی‌کنند، این چیزی است که باعث شده تیم ما مورد تحسین سراسر جهان قرار بگیرد. بازیکنان و مربیانی که هرگز به شکست فکر نکرده‌اند».

«ما نشان دادیم که با هم هستیم؛ با هم و برای هم! نشان دادیم تیمی هستیم که اعضا و هواداران آن تحت هر شرایطی، چه سخت و چه آسان دست در دست یکدیگر برای پیشرفت تیم خود تلاش می‌کنیم. ما نشان دادیم با وجود مشکلات و حواشی - اعم از تحریم فیفا، نقدهایی که از سوی مردم و حتی جوامع نامربوط به فوتبال - که در طول فصل باشگاهمان را نشانه رفته بود، باز هم تنها رقابت، برد و قهرمانی هدفمان است و برای رسیدن به آنهاست که تلاش می‌کنیم، نه برای اثبات چیزهای بی‌ارزش دیگر!»

«و در نهایت نشان دادیم که باشگاه ما، تنها باشگاه جهانی است که متعلق به اعضای خود می‌باشد، متعلق به هوادارانی فوق‌العاده! من می‌خواهم از اعضای این باشگاه که در تمامی شرایط سخت و دشوار تیم خود را رها نکردند و پشت آن ایستادند. من می‌خواهم متنی را به اشتراک بگذارم که قبل از فینال جام حذفی به مدیران سویا و فدراسیون فوتبال اسپانیا گفتم».

«من شما را نمی‌شناسم و چیزی در مورد شما نمی‌دانم؛ اما به نظر من حق آزادی بیان، یک حق جهانی است که وقتی ما جوان‌تر بودیم از آن دفاع می‌کردیم و حال که در قرن 21ام به سر می‌بریم نیز باید این کار را انجام دهیم. حال ما با این فستیوال بزرگ مواجه‌ایم و می‌بینیم که قشرهایی که هیچ ارتباطی با ورزش ندارند، قصد دارند با ایجاد درگیری جامعه فوتبال را متشنج کنند. آنها قصد دارند بر سر حق استفاده از پرچم کاتالونیا یک نبرد راه بیندازند. اجازه دهید در مورد هواداران تیممان صحبت کنم و نیز کسانی را یاد کنم که هیچ گونه احترامی برای طرفداران بارسا قائل نیستند. سال‌های زیادی است که هواداران ما در کنار پرچم‌های آبی و اناری تیم، پرچم ایالت خود یعنی، کاتالونیا را نیز تکان می‌دهند. بسیاری از هواداران ما این پرچم‌ها را بخشی از هویت خود می‌دانند و به منظور دفاع از آن، پرچم‌ها را تکان می‌دهند. آنها این کار را در تمامی بازی‌های خانگی و خارج از خانه، بدون هدف ایجاد درگیری و یا بروز هر گونه خشونت انجام می‌دهند».

«ما یکبار دیگر نشان دادیم که اعضا، بازیکنان و هواداران باشگاهمان نمادی از تعهد، مهربانی و رفتاری محترمانه هستند و با این حال همواره از ارزش‌های دموکراتیک و ورزشی دفاع می‌کند و علاوه بر هدفگذاری روی قهرمانی‌ها، یک نقطه مرجع در سراسر جهان محسوب می‌شود».

زنده باد بارسا
زنده باد کاتالونیا
جوزپ ماریا بارتومئو، مدیر باشگاه بارسلونا
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
jahanmamad
پاسخ به: نامه جوزپ ماریا بارتومئو به هواداران باشگاه
هیچ موقع نمی تونم بارتمئو رو مدیر لایقی برای بارسا بدونم


پنج‌شنبه، ۶ خرداد ۱۳۹۵ (۲۰:۴۸)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: نامه جوزپ ماریا بارتومئو به هواداران باشگاه
شما بارو بندیلتو جمع کن برو نیازی به نامه نگاریت نیست


چهارشنبه، ۵ خرداد ۱۳۹۵ (۱۹:۰۴)
 
سوداگر
پاسخ به: نامه جوزپ ماریا بارتومئو به هواداران باشگاه
مبارک همه باشه


چهارشنبه، ۵ خرداد ۱۳۹۵ (۱۳:۴۷)
 
poyafatehi
پاسخ به: نامه جوزپ ماریا بارتومئو به هواداران باشگاه
بعد از این همه سال نتونسته یک مدافع درجه یک برای تیم بخره..


چهارشنبه، ۵ خرداد ۱۳۹۵ (۱۳:۳۲)
 
سوداگر
پاسخ به: نامه جوزپ ماریا بارتومئو به هواداران باشگاه
نکنه این روهم میخوای به اسم شماثبت بشه


چهارشنبه، ۵ خرداد ۱۳۹۵ (۱۳:۳۰)
 
hadimoghadam
پاسخ به: نامه جوزپ ماریا بارتومئو به هواداران باشگاه
یه جای کار میلنگه، بایرن مونیخ با اونهمه بازیکن بازم دوتا خرید خوب انجام داد و دیگر تیمهای هم به فکر تقویت هستند ولی بارسا فعلا بیکاره در بازار


سه‌شنبه، ۴ خرداد ۱۳۹۵ (۲۰:۲۴)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: نامه جوزپ ماریا بارتومئو به هواداران باشگاه


تو حرف نزن.


سه‌شنبه، ۴ خرداد ۱۳۹۵ (۱۸:۵۷)
 
9VECTOR9
پاسخ به: نامه جوزپ ماریا بارتومئو به هواداران باشگاه
به جا این حرفا دو سه تا بازیکن خوب بخر نیمکت خالیه... انریکه اصلا نتونست مثل فصل قبل سیستم چرخشی رو به خوبی اعمال کنه...


سه‌شنبه، ۴ خرداد ۱۳۹۵ (۱۸:۲۵)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۰۳ کاربر آنلاین است. (۲۱ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۰۳

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!