به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

فینال جام حذفی از دریچه آمار و ارقامآمار و ارقام
فرستنده امین سبحانی در تاريخ سه‌شنبه، ۴ خرداد ۱۳۹۵ (۰:۲۱) (۷۵۱ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: امین سبحانی / FCBarcelona.ir


در این خبر نگاهی خواهیم داشت به آمار و ارقام به جا مانده از پیروزی در مادرید که یکشنبه شب به دست آمد.

قدرتمندترین قهرمان جام حذفی اسپانیا، موفق شد 28اُمین عنوان خود را نیز به دست آورد. در واقع گلهای آلبا و نیمار، پیروزی 2-0 بارسا برابر سویا در فینال این رقابتها را به ارمغان آوردند؛ یک پیروزی شیرین که مجموعه‌ای از آمار و ارقام را به همراه داشت.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

از تابستان 2014 و حضور لوییز انریکه بر روی نیمکت تیم، بارسا هرگز در کوپا دل ری بازنده نبوده و هر بار فاتح این جام شده است. از مجموع 18 دیداری که بارسایی‌ها تحت هدایت انریکه در این تورنومنت برگزار کرده‌اند، 16 پیروزی و 2 تساوی به دست آمده است. آنها همچنین 61 گل به ثمر رسانده‌اند و تنها 11 بار دروازه خود را باز شده دیده‌اند. جالب است بدانید رکورد داران شکست ناپذیری در این جام، اتلتیکو مادرید سالهای 1978 تا 1981 با 24 بازی، و نیز بیلبائو دهه 1930 با 26 بازی بدون شکست محسوب می‌شوند.

لیونل مسی یکشنبه شب با ارسال دو پاس گل، نقش به سزایی در تعیین تیم قهرمان داشت. این اولین بار است که او در دیدار نهایی یک جام، دو بار در نقش سازنده گل ظاهر می‌شود.

جوردی آلبا همچنین بهترین زمان ممکن را برای به ثمر رساندن نخستین گل فصل خود انتخاب کرد و دقیقه 97 بازی، کار را یکسره کرد.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

بارسا پس از غلبه بر سویا، فصل را با شش پیروزی پیاپی و کسب دو جام داخلی به پایان برد. این خبر زمانی هیجان انگیز می‌شود که یادآور شویم آنها این شش بازی را با نتیجه 26-0 به سود خود به اتمام رسانده‌اند.

گل دقیقه 122 نیمار، نه تنها باعث مسجل شدن قهرمانی بارسا شد، بلکه او را به تنها بازیکنی تبدیل کرد که از فصل 1971/72 به بعد موفق می‌شود در دو فینال متوالی جام حذفی گلزنی کند. پیش از این اسکار والدز به همراه والنسیا به این رکورد دست یافته بود.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

خاویر ماسکرانو پس از اخراج از زمین در دیدار یکشنبه، برای دومین بار در طول این فصل، بارسا را مجبور به ادامه بازی با ده نفر کرد. او پیش از این نیز در بازی لیگ مقابل ایبار با دریافت کارت قرمز از سوی داور جریمه شده بود.

آندرس اینیستا - کاپیتان آبی و اناری‌ها - که به عنوان بهترین بازیکن فینال برگزیده شد، برای بالا بردن جام 28اُم باشگاه فراخوانده شد. این بازیکن به معنای واقعی کلمه درخشید و در حالی که تیم با ده نفر به کار خود ادامه می‌داد، 50 پاس سالم و 8 توپ ربایی را از خود به ثبت رساند و 6 بار نیز مانع از هجوم حریف به دروازه خودی شد.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

حمله باعث پیروزی در بازی‌ها می‌شود، اما دفاع، قهرمانی را به ارمغان می‌آورد! در شبی که عملکرد خوب دروازه بان تیم در ثبت کلین شیت جای هیچ بحثی باقی نگذاشته بود، جرارد پیکه و جرمی متیو نیز در فاز دفاعی به همان صورت عالی به ایفای نقش پرداختند. پیکه با 14 توپ ربایی و 27 دفع توپ و همچنین متیو با 6 توپ ربایی و 11 دفع توپ، مردان موثر بارسا در خط دفاعی را تشکیل دادند.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

تراشتگن و همتای او در سویا هر دو بازی قابل قبولی از خود به نمایش گذاشتند. ریکو هشت بار بارسا را از رسیدن به گل محروم کرد و تراشتگن نیز سیوهایی سطح بالا بر روی توپ‌های بانگا و اسکودرو از خود نشان داد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
jahanmamad
پاسخ به: فینال جام حذفی از دریچه آمار و ارقام
توی این بازی به همه نشون دادیم 10 نفره چجور باید بازی کرد و برنده شد


پنج‌شنبه، ۶ خرداد ۱۳۹۵ (۲۰:۳۱)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: فینال جام حذفی از دریچه آمار و ارقام
تراشتگن تو این بازی عالی کار کرد و نشون داد آینده درخشانی در انتظارشه


چهارشنبه، ۵ خرداد ۱۳۹۵ (۱۸:۱۳)
 
سوداگر
پاسخ به: فینال جام حذفی از دریچه آمار و ارقام
مبارک همه باشه


چهارشنبه، ۵ خرداد ۱۳۹۵ (۱۳:۴۳)
 
fatipbarca
پاسخ به: فینال جام حذفی از دریچه آمار و ارقام
یه سبک بازی جدید از بارسا رو تو فینال دیدیم.بازی دفاعی.که این سبک رو هم عالی از پسش بر اومد.


سه‌شنبه، ۴ خرداد ۱۳۹۵ (۱۸:۲۹)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: فینال جام حذفی از دریچه آمار و ارقام



سه‌شنبه، ۴ خرداد ۱۳۹۵ (۰:۳۶)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۵۱ کاربر آنلاین است. (۲۴ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۵۱

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!