به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

مصاحبه بعد بازی انریکه (ویدئو)قهرمانی کوپا ۱۵/۱۶
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ دوشنبه، ۳ خرداد ۱۳۹۵ (۹:۰۰) (۶۰۵ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


لوییز انریکه مارتینز پس از پیروزی 2-0 شاگردانش مقابل سویا در فینال جام حذفی، در کنفرانس خبری پس از بازی شرکت کرد. او در حالی پا به اتاق کنفرانس گذاشت که دقایقی پیش از آن، در حال جشن گرفتن برای یک جام ارزشمند دیگر به همراه شاگردانش بود. در این خبر، مهمترین صحبت‌های انریکه را (به همراه ویدئو) خواهیم دید.

پیروزی

«پایان خارق العاده‌ای برای فصل بود. نه تنها به خاطر چند بازی آخر لیگ، بلکه به دلیل آن شکلی که قهرمانی در جام حذفی بدست آمد. بازی کاملی ارائه دادیم، و خصوصا از لحاظ دفاعی، بسیار پیشرفت داشتیم».

کانون هواداران بارسلونا در ایران

«سویا پرس بسیار سنگینی اعمال کرد. بسیار خوب دفاع کردیم و تیم می‌دانست با وجود مشکلات، چگونه رقابت کند. به آن‌ها [بازیکنان] تبریک می‌گویم. و به همه هواداران بارسا، که با وجود دیروقت بودن بازی، برای حمایت به اینجا آمدند».

فصلی که گذشت

«فصل ما تنها می‌تواند یک فصل بسیار خوب باشد. ما چهار جام از شش جام ممکن را بدست آوردیم. بهترین بخش هر فصل، بردن عناوین است. و بدترین هم، مصدومیت بازیکنان. این لحظات، واقعا برای تمام تیم دردناک است».

«این فصل، راحت‌تر از فصل نخست من بود. در فصل نخست هواداران هنوز به شما اعتماد ندارند و باید عادت کنند. اما فصل دوم، شرایط آرام‌تر، مثبت‌تر و در مجموع، بهتر است. ما این چالش را داشتیم که همه چیز را دوباره ببریم، اما متاسفانه، این اتفاق ممکن نبود. حریفانتان همیشه جواب‌هایی برای شما دارند».

دفاع از قهرمانی در جام حذفی

«کسب اولین قهرمانی سخت است، اما اینکه دو بار پیاپی قهرمان شوید، فوق‌العاده است، و اگر همه چیز خوب پیش برود، هدف ما این است که برای سومین بار هم این اتفاق را رقم بزنیم».

نمایش تیم

«این تیم نمی‌تواند شخصیتی بهتر از آنچه تا به حال داشته است، داشته باشد! وقتی ده نفره شدیم، بازی کاملا متفاوت شد. آن‌ها عالی بازی کردند و در نهایت ما به آنچه لیاقتش را داشتیم رسیدیم. تیم من نیاز به اثبات چیزی ندارد. آن‌ها با مربیان مختلفی پیروز شده‌اند. آن‌ها از آنچه انجام می‌دهند لذت می‌برند و بلدند چگونه از سختی‌ها بگذرند».

آمادگی تیم برای ده نفره شدن

«پیش از هر بازی، معمولا مربیان این احتمال که ممکن است ده نفره شوند را در نظر می‌گیرند، اما ما پیش از این دیدار، چنین احتمالی را قائل نبودیم. دقایق کمی تا پایان نیمه اول باقی مانده بود و ما بوسکتس را یک خط عقب‌تر بردیم و دو هافبک و دو مهاجم در جلوی آن‌ها قرار دادیم».

«بین دو نیمه باید تصمیم می‌گرفتیم و با توجه به نتیجه، ریسک‌هایی را متحمل می‌شدیم. تصمیم ما جواب داد و تغییرات تیم را سر حال‌تر کرد. حضور رافینیا و متئو بسیار تأثیر گذار بود».

اخراج ماسکرانو

«صحنه خطایی که به اخراج ماسکرانو منجر شد، برخورد بین بازیکنان وجود داشت. داور باید در ثانیه‌ای تصمیم می‌گرفت و این بسیار سخت است. ماسکرانو نفر آخر بود، و باید انتخاب می‌کرد. در صحنه بانگا هم همین اتفاق افتاد. فوتبال بازی اشتباه هاست و صحنه‌هایی وجود دارند که نمی‌توان به راحتی در موردشان قضاوت کرد».

حضور متئو

«وقتی با متئو قرارداد بستیم، می‌دانستیم که او چطور بازیکنی است. او علاوه بر دفاع کناری، مدافع وسط بسیار خوبی هم هست. او در لحظه مهمی به بازی آمد و در بازی‌های هوایی بسیار به تیم کمک کرد».

ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
سوداگر
پاسخ به: مصاحبه بعد بازی انریکه (ویدئو)
خیلی خوب


جمعه، ۷ خرداد ۱۳۹۵ (۲:۳۰)
 
jahanmamad
پاسخ به: مصاحبه بعد بازی انریکه (ویدئو)
مثل همیشه مصاحبه هاش عالین


پنج‌شنبه، ۶ خرداد ۱۳۹۵ (۲۰:۱۵)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: مصاحبه بعد بازی انریکه (ویدئو)
بی شک انرکه بهترین مربی حال حاضر اروپا و دنیای فوتباله


دوشنبه، ۳ خرداد ۱۳۹۵ (۱۸:۱۷)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: ویدئوی مصاحبه بعد بازی انریکه
یکبار دیگه نبوغ تاکتیکی بی نظیر لوچوی بزرگ، بارسا رو از یه سختی بزرگ عبور داد و به موفقیت رسوند! بی شک تاکتیکی ترین و کاربلدترین مربی تاریخ بارساست!


دوشنبه، ۳ خرداد ۱۳۹۵ (۱۶:۴۸)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۲۴ کاربر آنلاین است. (۱۲ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۲۴

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!