به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

دوگانه‌ای برای تکمیل یک فصل رویایی!قهرمانی کوپا ۱۵/۱۶
فرستنده سعید ایمنی در تاريخ دوشنبه، ۳ خرداد ۱۳۹۵ (۳:۵۹) (۷۵۴ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
سعید ایمنی / FCBarcelona.ir


پیروزی در ویسنته کالدرون، موقعیت بارسا را به عنوان موفق‌ترین تیم سالهای اخیر قطعی‌تر کرد، چرا که آبی و اناری‌ها برای دومین فصل پیاپی، جام حذفی را نیز فتح کردند! شکی نیست که اف سی بارسلونا، درخشان‌ترین تیم هزاره سوم است. کسب هفتمین دو گانه در تاریخ باشگاه، بدین معنی است که بارسا در این فصل 4 جام کسب کرده است تا چرخه‌ای از پیروزی‌ها را در دهه اخیر بنا گذاشته باشد که برای هیچ تیمی قابل دسترسی نیست!

کانون هواداران بارسلونا در ایران

پس از تسلیم کردن دو تیم مادریدی در لیگ، لوئیز انریکه در جام حذفی، با سویایی همین کار را کرد که به تازگی سومین قهرمانی پیاپی‌اش در لیگ اروپا را جشن گرفته بود. بدین ترتیب، شاهکار قهرمانی در لالیگا و جام حذفی اسپانیا در عرض یک هفته، در تاریخ باشگاه جاودانه شد!

حماسه شخصیت و فوتبال

پیروزی در ویسنته کالدرون، تنها با شجاعت و غرور بدست آمد. اخراج خاویر ماسکرانو در نیمه اول و مصدومیت لوئیز سوارز در نیمه دوم، از زمین گیر کردن بارسا عاجز ماند، چرا که آبی و اناری‌ها از رویای کسب قهرمانی خود دست نکشیدند! در لیگ، این تیم فوق‌العاده توانست بر آپریل سیاه خود غلبه کند و در جام حذفی، آنها توانستند همین کار را با نشان دادن شخصیتی کم نظیر - آن طور که در آن لحظات دشوار مورد نیاز بود - تکرار کنند. در پایان، این فوتبال بود که برنده شد و توپ بار دیگر یار 12‌ام بارسا بود!

کسب 28 جام حذفی در تاریخ، یک فصل فوق‌العاده دیگر را به پایان رساند که شاهد لحظات درخشانی مثل پیروزی 4-0 در برنابئو و پیروزی 7-0 برابر والنسیا در نیوکمپ، در نیمه نهایی جام حذفی بود. موفقیتهای این فصل را می‌توان، پیشکشی به روح بلند یوهان کرویف دانست، مردی که معمار دوران طلایی و پر از افتخار باشگاه در تاریخ 116 ساله‌اش بود! روحت شاد، یوهان کبیر!
ارزش: ۱۰.۰۰ (۱ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
jahanmamad
پاسخ به: دوگانه ای برای تکمیل یک فصل رویایی!
درسته واقعا خوش شانسیم که تو این برهه از تاریخ زندگی میکنیم ولی تازه اول راهه باید جنگید


سه‌شنبه، ۴ خرداد ۱۳۹۵ (۱۴:۲۴)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: دوگانه ای برای تکمیل یک فصل رویایی!
باید به این تیم رویایی افتخار کرد
امیدوارم تا ابد پایدار بمانند


دوشنبه، ۳ خرداد ۱۳۹۵ (۱۸:۰۸)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: دوگانه ای برای تکمیل یک فصل رویایی!
چقدر خوش شانسیم که در بهترین برهه از تاریخ باشگاه زندگی می کنیم. هواداراهای 50 سال قبل، باید یک دهه صبر می کردن تا یک قهرمانی ببینن!


دوشنبه، ۳ خرداد ۱۳۹۵ (۴:۰۰)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۶۰ کاربر آنلاین است. (۱۲ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۶۰

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!