به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش بازی؛ فینال جام حذفی: بارسا vs سویا!پیش بازی
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ یکشنبه، ۲ خرداد ۱۳۹۵ (۱۹:۰۷) (۵۴۸ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


قهرمان اسپانیا به دنبال کسب دومین دو گانه داخلی پیاپی خود است، اما سویا که اخیرا قهرمان لیگ اروپا شده، بر سر راه آن‌ها ایستاده است. بارسا و سویا تیم‌هایی بوده‌اند که هر دو بهانه‌ای برای جشن گرفتن در هفته اخیر داشته‌اند؛ اما تنها یکی از آن‌ها امشب - یکشنبه - به دو گانه در این فصل خواهد رسید. قهرمانان لالیگا و لیگ اروپا از ساعت 00:00 امشب به وقت ایران، در ویسنته کالدرون به مصاف هم می‌روند - این آخرین دیدار رسمی هر دو تیم در این فصل خواهد بود، در حالی که نخستین دیدار رسمی دو تیم در این فصل هم، مقابل هم رقم خورده بود.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

اخبار دو تیم

بعد از رهایی ساندرو رامیرز و کلودیو براوو از بند مصدومیت، حالا بارسا - در حالی که اصلا طبیعی نیست! - تمامی بازیکنان خود را برای این دیدار، آماده می‌بیند. همه این 24 بازیکن تیم به مادرید سفر خواهند کرد: تراشتگن، براوو، ماسیپ، داگلاس، پیکه، راکیتیچ، بوسکتس، دنی آلوز، آردا، اینیستا، سوارز، مسی، نیمار، رافینیا، ماسکرانو، بارترا، مونیر، آلبا، ساندرو، سرجی روبرتو، آدریانو، ویدال، فرمالن و متئو.

با محرومیت استیون انزونی و مصدومیت کروندلی و ترمولیناس، اونای امری امیدوار است که عادل رامی و آنتونیو ریس، که پیش از این کمی دچار مصدومیت شده بودند، بتوانند خود را به این دیدار برسانند، تا اوضاع برای آن‌ها سخت‌تر از این نشود.

نقطه نظر مربیان

لوییز انریکه در کنفرانس مطبوعاتی روز شنبه خود، اظهار داشت: «سویا متخصص فینال‌ها و بازگشت هاست. بنابراین نتیجه دیدار تا انتها نامشخص خواهد بود، و ما باید برای هر چیزی آماده باشیم. سویا در زمین خود در این فصل ما را شکست داد، البته شاید با کمی شانس. اما آن‌ها همواره برای ما مشکل ساز بوده‌اند».

از طرف دیگر، اونای امری در کنفرانس خبری خود، گفت: «تست‌هایی روی بازیکنان خود انجام دادیم و مشخص شد که آن‌ها کمی خسته‌اند. نیاز داریم که تمامی بازیکنانمان آمادگی کامل داشته باشند - بنابراین فردا دوباره تست‌هایی انجام خواهیم داد. اما تیم من واکنش خوبی نشان خواهد داد - فردا بهترین نمایش بازیکنانم را خواهیم دید».

فرم دو تیم

بارسا در حالی در پی یک حسن ختام برای این فصل است، که پیش از این در این فصل، سوپر کاپ اروپا، جام جهانی باشگاه‌ها، و مهمتر از همه، دومین قهرمانی پیاپی لالیگا را بدست آورده است. انریکه، اینیستا و راکیتیچ در مصاحبه‌های خود اعلام کردند که هر اتفاقی در دیدار یکشنبه رخ بدهد، آن‌ها فصل بسیار خوبی را از لحاظ فوتبالی پشت سر گذاشته‌اند. یک جام دیگر، اوضاع را فوق‌العاده‌تر از آنچه که هست، می‌کند.

سویا نیز می‌تواند احساس بسیار خوبی در مورد فصل خود داشته باشد. چهارشنبه، آن‌ها در حالی که با یک گل عقب بودند، بازی را در فینال لیگ اروپا، 3-1 از لیورپول بردند تا برای سومین بار پیاپی، قهرمان لیگ اروپا شوند. تیم اندلسی لیگ را در جایگاه هفتم به اتمام رساند، اما قهرمانی در بازل، به معنای حضور آن‌ها در لیگ قهرمانان فصل آینده است.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

تاریخچه

بارسا به دنبال بهتر کردن رکوردِ 27 قهرمانی خود در جام حذفی است، در حالی که سویا مجموعا پنج بار قهرمان این رقابت‌ها شده است. این دو باشگاه، در هشت فصل اخیر، پنج بار قهرمان این رقابت‌ها شده‌اند اما جالب اینکه این نخستین باری است که در فینال با هم روبرو می‌شوند. باید اشاره داشت که، سویا متخصص فینال جام هاست. آن‌ها در دهه گذشته، در 5 فینال لیگ اروپا و 2 فینال جام حذفی حاضر بوده‌اند که همه آن‌ها را برده‌اند!

این چهارمین مصاف دو تیم در این فصل خواهد بود - بارسا در تفلیس 5-4 سویا را شکست داد تا سوپر کاپ اروپا را از آنِ خود کند، در حالی که دو دیدار لالیگایی دو تیم، هر بار با پیروزی 2-1 تیمی که میزبان بود، خاتمه یافت.

پخش زنده

این دیدار رأس ساعت 00:00 امشب در ویسنته کالدرون آغاز می‌شود، و شما می‌توانید آن را به طور مستقیم از شبکه سوم سیما، تماشا کنید.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: پیش بازی؛ فینال جام حذفی: بارسا vs سویا!
به امید موفقیت


یکشنبه، ۲ خرداد ۱۳۹۵ (۲۳:۰۲)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: پیش بازی؛ فینال جام حذفی: بارسا vs سویا!
میریم برای قهرمانی ان شاء الله.


یکشنبه، ۲ خرداد ۱۳۹۵ (۲۳:۰۱)
 
jahanmamad
پاسخ به: پیش بازی؛ فینال جام حذفی: بارسا vs سویا!
امشب شاهد خنده ها و لبخند های بازیکنان بارسا خواهیم بود


یکشنبه، ۲ خرداد ۱۳۹۵ (۲۰:۵۲)
 
mahsagh
پاسخ به: پیش بازی؛ فینال جام حذفی: بارسا vs سویا!
ایشالله که قهرمان میشیم .



یکشنبه، ۲ خرداد ۱۳۹۵ (۲۰:۰۸)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۹۷ کاربر آنلاین است. (۱۴ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۹۷

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!