به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

10 نکته مهم درباره بارسا در فصل 2015/16قهرمانی لالیگا ۱۵/۱۶
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ چهارشنبه، ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ (۱۶:۳۰) (۱,۲۶۱ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


بارسا این فصل از رقابت‌های لالیگا را در حالی به پایان رساند که بیشترین گل زده بین تمام تیم‌های این لیگ و دومین عملکرد برتر در دفاع را به نام خود ثبت کرد. از آن مهم‌تر اینکه سه بازیکن از پنج بازیکن برتر گلزن این رقابت‌ها، از جمع آبی اناری پوشان می‌باشد. شاگردان انریکه موفق به کسب 24امین جام قهرمانی بارسلونا از مجموعه رقابت‌های لالیگا شدند و در این بین رکوردهای جالبی را نیز از خود به یادگار گذشتند؛ رکوردهایی که اگر از 39 بازی بدون شکست و 40 گل زده لوئیز سوارز مهم‌تر نباشند، کم اهمیت‌تر نیستند. در این خبر به بررسی این آمار و ارقام می‌پردازیم.

بارسلونا با طی کردن یک مسیر طولانی و دشوار فصل 2015/16 لالیگا را به اتمام رساند و خوشبختانه سختی‌هایی که در این راه کشیده بود موثر واقع شد و با پیروزی در گرانادا، در هفته آخر رقابت‌ها، به قهرمانی دست یافت.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

لوئیز انریکه در این بازی‌ها از 25 بازیکن استفاده کرده است. از بین 24 بازیکن تیم اصلی تنها دروازبان سوم آن یعنی جوردی ماسیپ هرگز مورد استفاده سرمربی قرار نگرفت و این در حالی است که سرجی سمپر و جرارد گومبائو، با اینکه جزء بازیکنان تیم دوم بارسا بودند، چندباری به فرمان لوئیز انریکه در بازی‌ها حضور یافتند. لوئیز سوارز نیز با 3150 دقیقه بازی، پر کاربرد‌ترین بازیکن بارسلونا بوده است.

بارسلونا این فصل از رقابت‌های لالیگا را با به ثمر رساندن 112 گل به عنوان برترین تیم گلزن به سرانجام رساند؛ 67 گل در نیوکمپ و 45 گل در بازی‌های خارج از خانه. باورنکردنی است اما 24 تای این گل‌ها در 5 بازی اخیر فصل به ثمر رسیده‌اند.

از بین آن 112 گل، 90 تای آنها توسط MSN به ثمر رسید؛ لوئیس سوارز (40 گل)، لئو مسی (26 گل) و نیمار جونیور (24)؛ نام این سه مهاجم را می‌توان در میان 5 گلزن برتر لالیگا مشاهده کرد.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

جالب است بدانید که اغلب گل‌های بارسلونا در نیمه دوم بازی‌ها وارد دروازه حریفانش شده است (70 گل) و تعداد کمی از آنها در نیمه اول به ثمر رسیده است (42 گل).

بسیاری از گل‌های این تیم همچنین از محوطه جریمه وارد دروازه شده است و تنها 8 تای آنها خارج از این محدوده وارد دروازه شدند. اما نکته حائز اهمیت اینجاست که از میان این هشت گل، 6 تای آنها توسط مسی به ثبت رسیده است.

4 گل از 26 گل این مهاجم آرژانتینی و یک گل از 24 گل نیمار جونیور برزیلی در طول این فصل از رقابت‌های لالیگا از روی ضربات ایستگاهی به ثمر رسیده‌اند و این یعنی بارسا بیش از هر تیمی در این فصل به این شیوه ارزشمند و هیجان انگیز به گل رسیده است.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

6-0 رایج‌ترین نتیجه‌ای است که از بین پیروزی‌های بزرگ این فصل بارسا با آن مواجه شدیم - مقابل تیم‌های سلتاویگو، ختافه و اسپورتینگ - و نیز 8-0 بزرگترین پیروزی این تیم در این فصل است که مقابل دپورتیوو کسب شده است. با این همه هیچ لذتی بالاتر از 4 تایی کردن رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو نیست.

دروازبانان بارسا در بین 38 بازی این فصل مجموعا 18 بار کلین شیت کرده‌اند و با 29 گل دریافتی با اوبلاک اتلتیکو مادرید، که فقط 18 گل دریافت کرده است، رقابت داشتند.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

برای یک سال کاتالان‌ها جوانمردانه‌ترین بازی‌ها را به نمایش گذاشتند؛ آنها مجموعا 66 بار کارت زرد و تنها یک بار کارت قرمز (ماسکرانو) دریافت کردند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
سوداگر
پاسخ به: 10 نکته مهم درباره بارسا در فصل 2015/16
ماتوی 18بازی29گل دریافت کردیم واین برای بارسااصلا خوب نیست


پنج‌شنبه، ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ (۱۳:۱۴)
 
iman_khatar
پاسخ به: 10 نکته مهم درباره بارسا در فصل 2015/16
زنده باد بارسا.فصل بعد قوی تر برمیگردن


پنج‌شنبه، ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ (۹:۲۵)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: 10 نکته مهم درباره بارسا در فصل 2015/16
این مدیریت قوی تیم تو زمین و کنار زمینو نشون میده


چهارشنبه، ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ (۲۳:۱۰)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: 10 نکته مهم درباره بارسا در فصل 2015/16
Visca el Barc


چهارشنبه، ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ (۱۶:۵۳)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۴۰ کاربر آنلاین است. (۱۰ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۴۰

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!