به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش بازی؛ خرانادا vs بارساپیش بازی
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ شنبه، ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ (۱۷:۳۴) (۵۶۰ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


بارسا امروز از ساعت 19:30 به وقت ایران در حالی در خارج از خانه به مصاف خرانادا می‌رود که یک پیروزی آن‌ها را به بیست و چهارمین قهرمانی این رقابت‌ها خواهد رساند. تمام آنچه باید در مورد این دیدار بدانید، اینجاست!

آخرین روز لیگ فرا رسیده است و ما هنوز قهرمان را نمی‌شناسیم! همه چیز تا امشب مشخص می‌شود، و اگر بارسا بتواند در مقابل خرانادا پیروزی را بدست بیاورد، آن‌ها تیمی خواهند بود که جام قهرمانی را بالای سر خواهند برد. اما رئال مادرید تنها یک امتیاز عقب است، و اگر آن‌ها بتوانند دیدار خود مقابل دپورتیوو (که همزمان با همین دیدار انجام می‌شود) را با پیروزی پشت سر بگذارند، آن‌ها با فرض پیروز نشدن بارسا، قهرمان خواهند بود. رقابت بسیار نزدیکی است، اما بارسا مزیت بسیار مهمی دارد - اینکه سرنوشت قهرمانی، در دستان خودش است.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

اخبار دو تیم

ساندرو رامیرز و کلودیو براوو هنوز مصدومند، اما به منظور حفظ اتحاد تیم، تمامی بازیکنان، اعم از مصدوم و غیر مصدوم به خرانادا سفر کرده‌اند. بنابراین، لیست بازیکنان تیم، از این قرار است: تراشتگن، براوو، ماسیپ، داگلاس، پیکه، راکیتیچ، بوسکتس، دنی آلوز، آردا، اینیستا، سوارز، مسی، نیمار، رافینیا، ماسکرانو، بارترا، مونیر، جوردی آلبا، ساندرو، سرجی روبرتو، آدریانو، ویدال، فرمالن و متئو. اگرچه تنها 16 نفر از آن‌ها می‌توانند روی نیمکت حاضر باشند.

تیم میزبان هم مهاجم نیجریه‌ای خود، اسحاق ساکسس، و دو مدافع خود، دیگو ماینز و سالوا رویز را در اختیار نخواهد داشت.

نقطه نظر مربیان

لوییز انریکه، در کنفرانس خبری روز جمعه خود، اطمینان خاصی داشت: «ما با تیم‌های دیگر متفاوتیم. این بازیکنان جام‌های زیادی برده‌اند و با تمامی فراز و نشیب‌ها آشنا هستند. می‌توانیم از پس این فشار‌ها بر بیاییم. بازیکنان بارسا برای چنین بازی‌هایی ساخته شده‌اند».

خوزه گنزالز، سرمربی تیم خرانادا در کنفرانس خبری خود اظهار داشت: «قرار نیست از این بازی لذت ببریم، چرا که مثل همیشه در مقابل بارسا باید به دنبال توپ بدویم. اما اگر آن‌ها نتوانند موقعیت ایجاد کنند، با گذر زمان، استرس آن‌ها بیشتر شده و عصبی‌تر بازی می‌کنند. جَو بازی به نفع تیم ماست و مسائل حاشیه‌ای که در مورد کسب عنوان قهرمانی وجود دارد، به نفع بازیکنان من است. و نمی‌توان آن‌ها را از این رقابت، کنار گذاشت!».

فرم دو تیم

فرم بد بارسا در آوریل اجازه داد تا رئال مادرید به یک قدمی آن‌ها برسد، اما چهار برد پیاپی، به ثمر رساندن 21 گل و دریافت صفر گل، نشان می‌دهد که اوضاع دوباره عادی شده و بارسا می‌تواند با یک پیروزی، قهرمانی را بدست بیاورد.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

اوضاع کمی برای خرانادا سخت شده بود، وقتی آن‌ها شش هفته را درست بالای منطقه سقوط سپری کردند. اما سه پیروزی در چهار بازی (5-1 مقابل لوانته، 3-2 مقابل لاس پالماس و 1-4 مقابل سویا) آن‌ها را در منطقه امنی قرار داده است. حال آن‌ها هیچ انگیزه‌ای جز غرور خود، برای دیدار مقابل بارسا نخواهند داشت.

تاریخچه

بارسا در آوریل 2014، در اتفاقی غیر منتظره به خرانادا باخت. اما به جز آن، از زمان بازگشت تیم آندلوسی به لیگ دسته اول، نتایج کاتالان‌ها مقابل آن‌ها بسیار خوب بوده است. هشت دیدار دیگر این دو تیم با پیروزی بارسایی‌ها همراه بوده است، و در نیمی از آن‌ها، اختلاف بیش از چهار گل بوده است.

در دیدار رفت دو تیم در این فصل، بارسا با هت تریک مسی و گلزنی نیمار، 4-0 حریف خود را در هم کوبید.

پخش زنده

این دیدار رأس ساعت 19:30 به وقت تهران در ورزشگاه خانگی تیم خرانادا آغاز می‌شود، و شما عزیزان می‌توانید به طور مستقیم آن را از شبکه سوم سیما تماشا کنید.

به امید کسب عنوان قهرمانی. زنده باد بارسا!

کانون هواداران بارسلونا در ایران
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: پیش بازی؛ خرانادا vs بارسا
سوارز بد نظر کرده به پیچیچی


شنبه، ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ (۲۲:۴۷)
 
mahsagh
پاسخ به: پیش بازی؛ خرانادا vs بارسا
قهرمان این فصل لالیگا : بارسا


شنبه، ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ (۱۸:۳۰)
 
fatipbarca
پاسخ به: پیش بازی؛ خرانادا vs بارسا
امیدوارم با یک بازی زیبا جامی که حقمونه رو بالاخره ببریم.
FORCA BARCA


شنبه، ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ (۱۸:۲۰)
 
Daughter.of.Eve
پاسخ به: پیش بازی؛ خرانادا vs بارسا
انشالله میبریم و قهرمان میشیم


شنبه، ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ (۱۷:۰۶)
 
سوداگر
پاسخ به: پیش بازی؛ خرانادا vs بارسا
فقط بایدببریم وان شاالله میبریم


شنبه، ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ (۱۶:۱۳)
 
سوداگر
پاسخ به: پیش بازی؛ خرانادا vs بارسا
به امیدقهرمانی ان شاالله


شنبه، ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ (۱۶:۱۳)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: پیش بازی؛ خرانادا vs بارسا
به امید خدا می بریم و قهرمان میشیم.


شنبه، ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ (۱۴:۵۶)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۱۶ کاربر آنلاین است. (۱۱ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۱۶

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!