به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش پرده؛ نود دقیقه پایانی!لالیگا
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ شنبه، ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ (۹:۳۵) (۶۸۳ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: توتال بارسا
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


بالاخره رسید! امروز، بارسا در دیداری که سرنوشت قهرمانی فصل را مشخص خواهد کرد، به مصاف گرانادا می‌رود. در پایان این 90 دقیقه، یک فصل زحمت تیم می‌تواند به ثمر برسد و یا بر باد برود، که نشان می‌دهد انتظارات از باشگاهی مانند بارسلونا، تا چه اندازه بالاست. پس از سه باخت پیاپی مقابل رئال مادرید، سوسیداد و والنسیا، فاصله 10 امتیازی با مادرید به تنها 1 امتیاز کاهش یافت، تا جای هیچ گونه لغزشی باقی نماند. همان وقت بود که بازیکنان پیمان بستند که دیگر لغزشی نداشته باشند، که نگذارند قهرمانی از دست آنها رفته، و به دستان رقیب اصلی‌شان بیفتد.

هفته قبل، گرانادا با پیروزی خیره کننده 1-4 در سانچز پیزخوان مقابل سویا، یک فصل حضور دیگر در سطح اول فوتبال اسپانیا را برای خود تضمین کرد. ستاره بازی، بازیکن سابق بارسا، اسحاق کوئنکا بود، که حالا بر سر راه بیست و چهارمین عنوان قهرمانی تیم سابقش ایستاده است. او پیش از این بازی، در مصاحبه‌ای اظهار داشت: «تلاش می‌کنیم که تصویر خوبی از گرانادا در روز شنبه ارائه کنیم و شرایط را برای بارسا، واقعا سخت خواهیم کرد». برای گرانادا، این بازی در مورد اضافه کردن سه امتیاز به امتیازات کسب شده‌شان در این فصل نیست - چیزی بیشتر از این هاست. این بازی برای آن‌ها، در مورد ثبت نامشان در کتاب‌های تاریخ است. که تا همیشه به عنوان تیمی شناخته شوند که قهرمانی را از بارسا در آخرین روز بازی‌های یک فصل، گرفتند، و البته غروری که به همراه آن، به آن‌ها دست خواهد داد. هیچ فشاری روی تیم میزبان وجود ندارد. نه چیزی برای باختن وجود دارد و نه چیزی برای رسیدن. در عوض، آن‌ها می‌خواهند با ارائه یک نمایش خوب، به هوادارانشان به خاطر تحمل یک فصل بسیار سخت، پاداشی داده باشند. اما در مورد بارسا، نمی‌توان چنین چیزی گفت.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

هواداران بارسا می‌توانند مطمئن باشند که بازیکنان تیم قادرند بر فشار وارد بر بازی فائق بیایند. وقتی شما یک اسطوره زنده مانند لیونل مسی را در تیم خود دارید، کسی که بر تشنگی‌اش برای موفقیت و عشق‌اش به باشگاه پایانی نیست، نگرانی زیادی نخواهید داشت. این تیمی است که سه گانه برده و با بهترین تیم‌های دنیا مصاف داده و تقریبا همیشه پیروز بیرون آمده است. این تیم نتیجه تلفیق خارق العاده‌ای از سخت کوشی و استعداد است، و به همین دلیل است که می‌توان با اطمینان کامل گفت که آن‌ها، امروز همان کاری را انجام خواهند داد که انتظار می‌رود. آن‌ها در طول فصل آنقدر خوب بوده‌اند که اعتماد هوادارانشان را تمام و کمال، داشته باشند. و، آن‌ها می‌خواهند قهرمان شوند، درست به اندازه‌ای که ما می‌خواهیم - اگر نه بیشتر!

بازی رفت در نیوکمپ با پیروزی پر گل 4-0 بارسا، به همراه هت تریک مسی همراه بود. تیم در حالی خود را برای این مصاف آماده می‌کند که می‌داند باید با تیمی روبرو شود که یک بار پیش از این آن‌ها را در هم کوبیده است، و توانایی اینکه بتواند دوباره این کار را انجام بدهد، دارد. سرنوشت آن‌ها، در دستان خودشان است.

اهمیتی ندارد که بارسا با یک گل پیروز می‌شود و یا با ده گل. تنها پیروزی است که اهمیت دارد - پس، ویسکا ال بارسا!
ارزش: ۱۰.۰۰ (۱ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: پیش پرده؛ نود دقیقه پایانی!
90 دقیقه تا جام قهرمانی و پایان فصلی سخت و دشوار


شنبه، ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ (۲۲:۴۵)
 
سوداگر
پاسخ به: پیش پرده؛ نود دقیقه پایانی!
امیدوارم این پرده آخرازرمان عاشقانه بارسا تراژدی وغمگین نباشه وبه قولی جوجه روآخرپاییز بشماریم


شنبه، ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ (۱۶:۱۲)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: پیش پرده؛ نود دقیقه پایانی!
Visca el Barca

میریم برای قهرمانی


شنبه، ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ (۱۵:۴۹)
 
iman_khatar
پاسخ به: پیش پرده؛ نود دقیقه پایانی!
بارسا این فصل عالی بود فقط بدشانس بود که یه جام از دست رفت این بازی هم یک بازی سادست .نگاه کنید جادوی بارسارو


شنبه، ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ (۱۰:۴۲)
 
San.Andres
پاسخ به: نود دقیقه پایانی!
نقل قول
وقتی شما یک اسطوره زنده مانند لیونل مسی را در تیم خود دارید، کسی که بر تشنگی اش برای موفقیت و عشق اش به باشگاه پایانی نیست، نگرانی زیادی نخواهید داشت. این تیمی است که سه گانه برده و با بهترین تیم های دنیا مصاف داده و تقریبا همیشه پیروز بیرون آمده است. این تیم نتیجه تلفیق خارق العاده ای از سخت کوشی و استعداد است، و به همین دلیل است که می توان با اطمینان کامل گفت که آن ها، امروز همان کاری را انجام خواهند داد که انتظار می رود.

این بخش عالی بود! واقعا یادم آورد چه تیم فوق العاده ای داریم.

من هیچ نگرانی ای در مورد این بازی ندارم، همونطور که در مورد بازی با اسپانیول نداشتم. حساسیت های بیهوده ایجاد شده، اما تیم حرفه ای تر از این حرفاست که بخواد اسیر این مسائل بشه.


شنبه، ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ (۹:۴۰)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۰۳ کاربر آنلاین است. (۱۹ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۰۳

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!