به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیروزی در دربی از دریچه آمار و ارقامآمار و ارقام
فرستنده رضا خانجانی در تاريخ دوشنبه، ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ (۱۹:۵۰) (۱,۵۵۲ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: رضا خانجانی / FCBarcelona.ir

آبی و اناری‌ها در جریان 4 پیروزی اخیر، مجموعا با نتیجه 21-0 رقیبان خود را شکست داده‌اند. بعد از ظهر یکشنبه در نیوکمپ، عجب روزی بود! هواداران بارسا در آخرین بازی خانگی این تیم در این فصل، بعد از ظهر روز گذشته و در جریان پیروزی 5-0 مقابل اسپانیول، رقیب همشهری، مهمان توتال فوتبال بارسا بودند؛ مسابقه‌ای که صدرنشین لیگ را در آستانه کسب قهرمانی دیگری در لالیگا قرار داد. در این خبر به برخی از حقایق و آمار و ارقام پیرامون این پیروزی بزرگ می‌پردازیم:

درخشش لوئیز سوارز مقابل اسپانیول - تیمی که پیش از این از گلزنی مقابل آن ناکام بود - تعداد گل‌های او را به عدد 37 رساند تا مرد اروگوئه‌ای فقط یک بازی دیگر با کفش طلای اروپا فاصله داشته باشد. سوارز با اختلاف چهار گل بالاتر از کریستیانو رونالدو و گونزالو هیگواین قرار دارد.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

بارسا پس از شکست خانگی مقابل والنسیا در تاریخ 17 آوریل، 4 پیروزی پیاپی به دست آورده است (21 گل زده و 0 گل خورده)

مثلث آبی و اناری‌ها (مسی، سوارز و نیمار) چهار گل از پنج گل تیم را در بازی دیروز به ثمر رساندند و به رکورد 127 گل در این فصل رسیدند؛ یعنی 5 گل بیشتر از رکورد 122 گل در فصل گذشته.

لیونل مسی با به گل نشاندن یک ضربه آزاد 22 متری در دقیقه هشتم بازی یکشنبه، 7امین گلش را از روی ضربه آزاد در این فصل به ثمر رساند. این بالاترین رقم برای مسی در یک فصل بوده است که در مجموع او را به 23 گل از روی ضربات آزاد رساند؛ یعنی همان تعدادی که رونالد کومان کبیر در زمان بازی‌اش به آن دست یافته بود.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

گل مسی مقابل اسپانیول او را در کنار تلمو زارا، به عنوان برترین گلزنان دربی‌های اسپانیا قرار داد (14 گل). زارا در دربی‌های اتلتیک بیلبائو و رئال سوسیداد موفق به کسب این مهم شده بود.

مسی برای 11امین بار در این فصل گل ابتدایی بازی را به ثمر رساند تا تعداد گل‌هایش در این فصل به عدد 26 برسد؛ در حالی که با 18 پاس گل از این حیث صدرنشین است. این را هم باید در نظر داشت که او به دلیل مصدومیت دو ماه از میادین دور بود.

رافینیا در 50امین بازی‌اش با پیراهن بارسا، برای دومین بار در این فصل موفق به گلزنی شد. او پیش از این در دیدار سوپرکاپ اروپا مقابل سویا اولین گلش را به ثمر رسانده بود.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

لوئیز انریکه روز گذشته 46 ساله شد و با پیروزی فوق‌العاده در دربی، تولدش را به بهترین شکل ممکن جشن گرفت.

پیروزی روز گذشته بارسا مقابل اسپانیول، 8امین پیروزی متوالی آن‌ها در دربی در نیوکمپ محسوب می‌شود. در این بازه زمانی بارسا در مجموع با نتیجه 26-1 اسپانیول را شکست داده است.

مارک آندره تراشتگن، سنگربان آبی و اناری‌ها پس از مصدومیت کلودیو براوو در بازی هفته گذشته، به ترکیب اصلی تیم بازگشت و گلی نیز دریافت نکرد. حضور قبلی تراشتگن در مسابقات لیگ، به هفته ششم مسابقات و به بازی مقابل لاس پالماس در نیوکمپ باز می‌گردد.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

بارسا و رئال مادرید یکشنبه هفته بعد برای کسب عنوان قهرمانی خواهند جنگید؛ در حالی که اتلتیکو مادرید با شکست مقابل لوانته کاملا از مسیر قهرمانی خارج شد.

کانون هواداران بارسلونا در ایران
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
سوداگر
پاسخ به: پیروزی در دربی از دریچه آمار و ارقام
خداروشکرکه بازی روبردیم


جمعه، ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ (۲۱:۴۷)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: پیروزی در دربی از دریچه آمار و ارقام
گل مسی واقعا عالی بود
بعضی از بازیکنان در حد حرف باید ازش درس یاد بگیرن


سه‌شنبه، ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ (۶:۴۲)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: پیروزی در دربی از دریچه آمار و ارقام
واقعا مسی تو کاشته زدن روز به روز بهتر میشه! خندم می گیرم وقتی به گل خالی زن میگن کاشته زن! کسی که متوسط هر 100 کاشته 2 تاش تو چهارچوبه!


دوشنبه، ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ (۲۰:۴۸)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۸۲ کاربر آنلاین است. (۱۰ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۸۲

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!