به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

برنامه‌های لوئیز انریکه برای فصل 2016/17آنالیز فنی
فرستنده رضا خانجانی در تاريخ جمعه، ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ (۲۲:۱۰) (۲,۵۸۷ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: Weloba
مترجمان: رضا خانجانی - سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


سه بازی دیگر تا پایان فصل باقی مانده است اما بارسلونا از مدت‌ها پیش برای فصل بعد برنامه ریزی کرده است. یکی از دغدغه‌های تیم در این فصل کمبود بازیکن بوده و لوئیز انریکه ناچار بود که از همان ترکیب فصل گذشته استفاده کند. خروج ژاوی و پدرو، تیم را تحت تاثیر قرار داد و در این میان فقط سرجی روبرتو بود که به طرز چشمگیری پیشرفت کرد. در این مقاله به برخی از چشم‌های بارسلونا در فصل 2016/17 خواهیم پرداخت.

روبرت فرناندز، مدیر ورزشی بارسا، در ماه‌های پیش رو باید تلاش زیادی در خصوص انتقال بازیکن و آینده بازیکنان قرضی انجام بدهد. هدف کاملا مشخص است: ساختن تیمی با ایجاد فضای رقابت در همه پست‌ها.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

دروازبان؛ تراشتگن چه خواهد کرد؟

سنگربان آلمانی پس از ماه‌ها شک و ابهام، این هفته در مصاحبه‌ای اذعان داشت که می‌خواهد در بارسلونا بماند اما باید ببینیم که او چه پیشنهادهایی از سوی سایر تیم‌ها دریافت خواهد کرد. تراشتگن مانند براوو دوست دارد در همه بازی‌ها حضور داشته باشد. این رقابت به شدت به سود بارسلونا بوده است. بنابراین باید گفت که جایگزینی والدز با موفقیت انجام شده است. اکنون زمان آن است که این دو نفر در خدمت تیم باشند و در باشگاه بمانند. تداوم حضور ماسیپ نیز به حضور این دو دروازبان بستگی دارد. اگر او بارسلونا را ترک کند، دروازبان دیگری از لاماسیا می‌تواند به تیم اول راه یابد.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

دفاع؛ پستی با تغییرات محتمل‌تر

بارسلونا در این فصل 34% بیشتر از فصل گذشته گل خورده است؛ بنابراین باید افت دفاعی تیم بررسی شود. چهار مدافع اصلی تیم (دنی آلوز، پیکه، ماسکرانو و جوردی آلبا) هنوز رقیب و جانشین جدید در تیم ندارند و لوئیز انریکه به خدمت گرفتن یک مدافع میانی را اولویت تیم برشمرده است. در میان بازیکنان تعویضی، متیو تنها جانشین مورد اعتماد سرمربی است. داگلاس، فرمائلن و آدریانو به احتمال خیلی زیاد تیم را ترک خواهند کرد؛ چرا که سطح کیفی لازم برای حضور در بارسا را نداشته‌اند. بارترا در صورتی که مانند هفته‌های گذشته عمل کند، می‌تواند در تیم بماند اما می‌تواند برای به دست آوردن فرصت بیشتر تیم را ترک کند. الیکس ویدال نیز می‌تواند پس از حل مشکلاتش با لوئیز انریکه، شانس دوم برای دفاع راست باشد. به غیر از جذب یک مدافع میانی، باید این نکته را نیز در نظر داشت که آلبا نیز به یک جانشین مناسب نیاز دارد تا با او رقابت کند.

خط میانی؛ دنیس سوارز یا بازیکنی دیگر؟

خط میانی تیم بیشتر از سایر پست‌ها تقویت شده است؛ بنابراین احتمالا تغییرات زیادی را در این پست شاهد نخواهیم بود. اینیستا، راکیتیچ، آردا توران، سرجی روبرتو و رافینیا ترکیب خوبی را در میانه زمین تشکیل داده‌اند و احتمالا باید به این جمع دنیس سوارز را نیز اضافه کنیم؛ بازیکنی که فصلی فوق‌العاده را در ویارئال پشت سر گذاشت. اگر آردا با وجود پیشنهادهای میلیونی هم چنان در تیم بماند، بازیکن دیگری به تیم اضافه نخواهد شد. سرجیو بوسکتس نیز مالک مطلق پست هافبک دفاعی خواهد بود. اگر یک مدافع میانی جذب شود، ماسکرانو می‌تواند در مواقع ضروری جانشین وی باشد. هم چنین باید دید که نقش سرجی سمپر، بازیکن بارسا ب و یکی از آینده دارترین بازیکنان لاماسیا چه خواهد بود. آیا او به صورت قرضی راهی تیم دیگری خواهد شد یا جایگاهی در تیم اصلی پیدا خواهد کرد؟

کانون هواداران بارسلونا در ایران

خط حمله ؛ مهاجم چهارم

بعد از مدافع میانی، اولویت اصلی تیم، مهاجم چهارم است - مسئله‌ای که لوئیز انریکه در زمستان درخواستش را داده بود. نولیتو اصلی‌ترین گزینه است؛ در حالی که نام گامیرو، لوکاس پرز و پاکو آلکاسر هم در لیست دیده می‌شود. مونیر باید تصمیم بگیرد که می‌خواهد بماند و یا به صورت قرضی به یک تیم دیگر برود تا به عنوان بازیکن پیشرفت‌هایی داشته باشد. از طرف دیگر، ساندرو باید فکری به حال خودش کند، چرا که در برنامه‌های مربی جایی ندارد.

بازیکنان قرض داده شده؛ بدون هیچ شانسی برای بازگشت!

بارسا چهار بازیکن دارد که به صورت قرضی در تیم‌های مختلفی حضور دارند و هیچکدام از آن‌ها شرایط بازگشت به تیم را ندارند. هلیلوویچ بازیکن مورد علاقه کادر فنی است اما باید برای رشد و پیشرفت، به ماجراجویی خود در تیم‌های دیگر ادامه دهد. مونتایا بعد از تجربه فاجعه بار اینتر میلان، در بتیس روز‌های خوبی را می‌گذراند، اما جایی در بارسا ندارد و خودش باید برای آینده‌اش تصمیم بگیرد. کریستین تیو دو فصل از تیم دور بوده (پورتو و فیورنتینا) و حال باید به دنبال مقصد جدیدی باشد؛ چرا که باشگاه روی او حساب خاصی باز نکرده است. و در نهایت سانگ، که فصل خوبی را در وستهام سپری نکرد و باشگاه می‌تواند به گزینه فسخ قرارداد او بیندیشد.
ارزش: ۱۰.۰۰ (۱ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: برنامه های لوئیز انریکه برای فصل 2016/17
یه مدافع درجه 1 می خوایم، یکی مثل لاپورته، نه از این بنجل هایی که بارتمئو می خره! حداقل 1 مدافع درجه یک!

خط هافبک با اضافه شدن سوارز و حفظ کردن سمپر و رو اوج اومدن رافینیا به نظر نمیاد نیاز به بازیکنای داشته باشه.

خط حمله هم یه جانشین مطمئن می خواد.


شنبه، ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ (۲۲:۴۱)
 
Sentimental.Girl
پاسخ به: برنامه های لوئیز انریکه برای فصل 2016/17
فصل بعد 3گانه میخوایم مربی


شنبه، ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ (۲۲:۰۱)
 
BRAIN
پاسخ به: برنامه های لوئیز انریکه برای فصل 2016/17
هافبک و خط دفاعی تو اولویتن.


شنبه، ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ (۱۹:۴۴)
 
iman_khatar
پاسخ به: برنامه های لوئیز انریکه برای فصل 2016/17
در بهترین حالت یک مدافع میانی خریده میشه و دنیس سوارز و همچنین یک مهاجم چهارم فقط امیدوارم مهاجم و مدافع خوبی جذب بشه و همچنین این هافبک ها به خودشون بیان واقعا خیلی مسخرست اصلا خلاقیت ندارن خدایا ژاوی رفت تیم اینجوری شد یک درصد فکر کنید مسی الان بره کلا خلاقیت در بازیسازی میمیره اصلا از وضعیت هافبک خوشم نمیاد تعداد زیاد ولی همه در یک سطح امیدم به رافینیاست کاش بتونه خلاقیت رو در کنار اینیستا افزایش بده روبرتو هم خوبه ولی آردا و راکیتیچ کلا وضعیتشون مشخصه راکیتیچ بیشتر نقش پرس کردن رو داره آردا هم که فعلا هیچی نشون نداده


شنبه، ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ (۱۳:۴۱)
 
سوداگر
پاسخ به: برنامه های لوئیز انریکه برای فصل 2016/17
بایدیکم دفاع وهافبکمون روسرحالتروخلاقتر بکنیم ویه مهاجم خوب اماکم توقع رودرخدمت بگیریم ومثل این فصل نشه برنامه ریزیمون که منجربه خستگی اول فصل بشه


شنبه، ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ (۱۳:۱۴)
 
messi-.10
پاسخ به: برنامه های لوئیز انریکه برای فصل 2016/17
طبق این مقاله خط میانه قرار نیست تقویت بشه امیدوارم حداقل توران پیشرفت کنه ولی خط دفاع اگه تقویت نشه سال بعد اساسی به مشکل میخوریم از این نام ها زیاده بعد یکی رو میگیریم که اصلا ناشناخته است


شنبه، ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ (۳:۳۵)
 
abouzarlionel
پاسخ به: برنامه های لوئیز انریکه برای فصل 2016/17
باید دفاع وسط های خوبی بخریم - مثل هوملز
باید یه مهاجم خوب هم بخریم -مثل پدرو
باید میانه زمین هم تقویت بشه -مثل ریاض محرز، پوگبا و خامس


شنبه، ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ (۲:۰۸)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: برنامه های لوئیز انریکه برای فصل 2016/17
مهم ترین موارد هافبک بازی ساز و مدافع تنومنده که باید جذب کنیم


شنبه، ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ (۰:۳۳)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۷۷ کاربر آنلاین است. (۱۴ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۱
مهمان: ۷۶

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!