به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

لیست مدافعان خواسته شده لوئیز انریکهنقل و انتقالات
فرستنده رضا خانجانی در تاريخ سه‌شنبه، ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ (۲۰:۴۶) (۱,۳۶۷ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: Weloba
مترجم: رضا خانجانی / FCBarcelona.ir


بارسلونا در این فصل 51 گل در 58 بازی دریافت کرده و به وضوح قدرت دفاعی فصل قبل را از دست داده است؛ چرا که آن‌ها فصل گذشته در 60 بازی تنها 38 گل دریافت کردند. به این خاطر لوئیز انریکه می‌خواهد در تابستان آینده دفاع میانی تیمش را تقویت کند.

از آن جایی که نه متیو و نه فرمائلن و بارترا کیفیت لازم برای حضوردر ترکیب اصلی را ندارند، سرمربی آستوریایی بارسا می‌خواهد رقابت برای پیکه و ماسکرانو را تشدید کند. شبکه سه تلویزیون کاتالان در این راستا لیست مدافعان خواسته شده توسط لوئیز انریکه را منتشر کرده است: لاپورته، مارکینیوش و خاوی مارتینز.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

لاپورته، اولویت اصلی بارساست اما مبلغ فسخ قرارداد او 50 میلیون یورو تعیین شده و در باشگاه اتلتیک بیلبائو نیز تمایل زیادی به مذاکره ندارد. تعدادی از رسانه‌ها گزارش داده‌اند که گواردیولا و تیکی بگریستین، مدیر ورزشی باشگاه منچسترسیتی، مشتاق هستند تا با پرداخت این رقم یکی از آینده دارترین مدافعان اروپا را به خدمت بگیرند.

گزینه دوم، مارکینیوش است که از زمان حضورش در رم، شایعاتی مبنی بر حضورش در بارسا شنیده می‌شد. در حال حاضر، با وجود داوید لوئیز و تیاگو سیلوا، او در ترکیب اصلی پی اس جی جایی ندارد. این موضوع می‌تواند مارکینیوش را مجاب کند تا برای به دست آوردن فرصت بیشتر برای بازی به باشگاهی دیگر برود.

و در آخر، نام خاوی مارتینز نیز در این لیست به چشم می‌خورد. او با 27 سال نسبت به دو گزینه دیگر مسن‌تر است (لاپورته و مارکینیوش هر دو 21 ساله هستند). بنابراین بازیکن باتجربه تری است. او در حال حاضر در بایرن مونیخ بازی می‌کند و توانایی خوبی در کنترل شرایط سخت دارد و بازیکن قدرتمندی است. مارتینز توانایی بازی در پست هافبک دفاعی را نیز دارد. باید ببینیم او در صورت ماندن در باشگاه آلمانی، چه پستی در تیم آنچلوتی خواهد داشت.

علاوه بر این، شبکه سه کاتالونیا اشاره کرد که بارسلونا خوهان جذب آندره گومس، هافبک پرتغالی والنسیاست؛ بازیکنی با قدرت و تکنیک بالا برای بازی در میانه زمین. باشگاه‌های اروپایی دیگر مانند یوونتوس نیز برای جذب این بازیکن جوان و آینده دار تلاش کرده‌اند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
0760404298
پاسخ به: لیست مدافعان خواسته شده لوئیز انریکه
باید قبل از این ها به فکر میفتادند به جایی که برم متئو یارو سیگاری رو بخرن باید اینا رو میخریند مخصوصا لاپورته


چهارشنبه، ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ (۱۴:۵۸)
 
messi-.10
پاسخ به: لیست مدافعان خواسته شده لوئیز انریکه
لاپورته و مارکیونش با توجه به سن پایینی که دارن برای آینده بهتر هستند
مارتینز هم در اصل هافبک دفاعیه


چهارشنبه، ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ (۳:۰۰)
 
poyafatehi
پاسخ به: لیست مدافعان خواسته شده لوئیز انریکه
لاپورته بازیکن خوبی است ولی بارتمیو هرضه نداره


چهارشنبه، ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ (۲:۴۱)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: لیست مدافعان خواسته شده لوئیز انریکه
هر کی بیاد باید توانایی هاش در حد و اندازه های پویول باشه کمتر از این بدرد نمیخوره


چهارشنبه، ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ (۰:۰۹)
 
سوداگر
پاسخ به: لیست مدافعان خواسته شده لوئیز انریکه
لاپورته روکه گواردیولا می خواد با50میلیون یورو ...مارتینزهم که بازیکن کاملی نیست ودردفاع وپرس کم میاره....مارکینیوس هم یه خورده هوایی تشریف داره وداره ادعای بازیکنان سطح اول رودرمیاره وگرنه چیزی بارش نیست والکی بزرگش کردن رسانه ها


سه‌شنبه، ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ (۲۲:۳۶)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: لیست مدافعان خواسته شده لوئیز انریکه
قطعا یه دفاع خوب لازم داریم تا انقدر از کند ذهنی ماسکرانو و سوتی های گاه به گاه پیکه صدمه نخوریم، اما تا وقتی ابلهی مثل بارتمئو رئیس باشگاهه، بعیده چیزی بیشتر از همین متئو بخریم! اونم با حضور گرگایی مثل سیتی و پپ که می خواد کل دنیا رو بخره!


سه‌شنبه، ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ (۲۱:۲۶)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۴۱ کاربر آنلاین است. (۱۸ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۴۱

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!