به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

آبی و اناری‌ها در نیمه نهایی لیگ قهرمانان (1-0)لیگ قهرمانان
فرستنده سعید ایمنی در تاريخ پنج‌شنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۸۷ (۱:۳۸) (۱,۷۲۶ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
سعید ایمنی / FCBarcelona.ir

بارسا موفق شد با پیروزی 1-0 برابر شالکه در نیوکمپ، در مجموع با نتیجه 2-0 از سد این تیم آلمانی عبور کرده و راهی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان شود.

تک گل بارسا را در این دیدار، یحیی توره به ثمر رساند، گلی که از جهت تاثیر مثبت روحی چشمگیری که بر روی تیم داشت، بسیار با ارزش‌تر از یک گل بود. شالکه با دست خالی از نیوکمپ، به آلمان بازگشت، اگرچه این شکست، چیزی از ارزش‌های تیم خوب آلمانی نخواهد کاست.


بازی در شرایطی آغاز شد که در همان دقایق آغازین، بارسا می‌توانست روی نفوذ اتوو از سمت راست، به گل برسد، اما نه بویان و نه اینیستا، موفق به شلیک شوتی در چهارچوب دروازه شالکه نشدند. اما بازی کم کم، تحت تاثیر شروع پر هیجان و تهاجمی شالکه قرار گرفت. بازیکنان بارسا که به وضوح، به شدت تحت فشار قرار داشتند، در دقایق میانی نیمه اول، به هیچ وجه بازی خوبی را از خود به نمایش نگذاشتند، و تنها کم دقتی مهاجمین شالکه در زدن ضربات آخر و یکبار نیز واکنش عالی ویکتور والدس، باعث بسته ماندن دروازه بارسا شد.
به نظر می‌رسید بر خلاف عادت چند هفته اخیر، شب شب بدشانسی بارسا نیست!

شاید بتوان گفت بارسا در نیمه اول، و به خصوص مدافعین و هافبک‌های این تیم، بدترین بازی چند سال اخیر خود را به نمایش گذاشته بودند. روند تزلزل و سستی خط دفاع بارسا که از چند هفته اخیر، به وضوح ادامه پیدا کرده بود، به نظر می‌رسید در حال رسیدن به نقطه اوج خود است و در واقع هیچ گونه پرسینگ و فشاری روی بازیکنان شالکه اعمال نمی‌شد. مدافعین این تیم، به راحتی توپ را با پاس‌های نرم و بلند، پشت سر هافبک‌ها و یا مدافعین کناری بارسا، به مهاجمین خود می‌رساندند و هافبک‌های بارسا نیز، در میان بازی به هم ریخته مدافعین این تیم، از بازی محو شده بودند. چنین اتفاقی، شاید در چند سال اخیر، بی‌سابقه بود.

شاید بتوان بارسا را بابت 0-0 ماندن نتیجه تا دقیقه 35 خوش شانس نامید، در حالی که با وجود برتری شالکه در بازی موثر، بهترین موقعیت نیمه، روی پاس عالی اینیستا، برای بارسا بدست آمد. ژاوی در موقعیتی عالی، به طور کامل با دروازبان جوان شالکه تک به تک شد، اما نتوانست توپ را درون دروازه جای دهد.

در دقایق پایانی بازی، در حالی که به نظر می‌رسید، یک تساوی بدون گل در پایان نیمه در حال شکل‌گیری است، بارسا روی حرکت عالی بویان از سمت راست، و پاس عرضی عالی او، صاحب موقعیت شد. مدافع شالکه، به شکلی تحسین برانگیز، توپ را با پشت سر از روی خط دروازه بیرون کشید، اما یحیی توره آنجا حاضر بود و با یک ضربه نرم، شاید مهمترین گل دوران ورزشی‌اش را به ثمر رساند. بارسا 1 - شالکه 0.


این گل بیش از آنکه به جهت افزایش فاصله دو تیم، به 2 گل ارزش داشته باشد، از این جهت ارزشمند بود که اوضاع در هم ریخته روحی بارسا را به شدت بهبود بخشید. شروع نیمه دوم، موید همین مطلب بود.

در نیمه دوم، انگار تیم دیگری پای به زمین گذاشته بود. بارسایی که تا حدود زیادی، شبیه بارسای افسانه‌ای بود. بارسایی که حمله می‌کرد، پاس‌های ریسکی اما زیبا می‌داد، موقعیت خلق می‌کرد ... و البته مطابق انتظار، بارسایی که کم موقعیت گل خراب نمی‌کرد!

کفه ترازوی بازو به طور کامل تغییر جهت داد و بارسا سوار بر بازی شد. بی‌شک اگر بارسا با نتیجه 0-0 به رختکن می‌رفت، نیمه دوم نیز، شاهد روندی همانند نیمه اول بودیم، اما بازیکنان بارسا با روحیه‌ای دو چندان پای به میدان گذاشتند. اعتماد به نفسی که دوباره به پویول و تورام بازگشته بود، اجازه هر گونه حرکتی را از مهاجمین حریف گرفت. زامبروتا و آبیدال نیز، در حالی که خیلی کم نفوذ می‌کردند، جناحین دفاع را که در نیمه اول، هدف اصلی حملات شالکه بود، به خوبی پوشش دادند. ژاوی و اینیستا بار دیگر نبض بازی را در دست گرفتند و حضور بویان در سمت راست، همچنان تیم را قبراق نگه داشت. به نظر می‌رسید، دستوران تاکتیکی فرانک ریکارد بین دو نیمه، به قدر کافی برای تغییر جریان بازی، خوب بوده است.

ستاره نیمه دوم، کسی نبود جز بویان کرکیچ، کسی که با گل هفته قبلش در زمین شالکه، عنوان جوانترین گلزن تاریخ لیگ قهرمانان را بدست آورد. حضور مثمر ثمر او در سمت راست خط حمله، نکته قابل توجه این دیدار بود. با در نظر داشتن اینکه بویان از لحاظ فیزیکی، قادر نبود با درگیری شانه به شانه از مدافع حریفش عبور کند، اما با استفاده از تکنیک چشم نواز خود، بارها و بارها از سمت راست به قلب خط دفاع شالکه زد و چندین و چند موقعیت را با پاس‌های عرضی خود ایجاد نمود که آنری و اتوو با بی‌دقتی نتوانستند زحمات او را به گل مبدل کنند.


حرکات تکنیکی اینیستا در میانه زمین و حضور موثر ژاوی و یحیی توره نیز، کاملا هافبک‌های شالکه را، درست بر خلاف نیمه اول، از کار انداخته بود. بارسا با کمی دقت، به راحتی می‌توانست گلهای بیشتری به ثمر برساند، اما نکته آزار دهنده اکثر بازی‌های بارسا، یعنی از دست دادن موقعیت‌های بی‌شمار، بار دیگر در این دیدار نیز، تماشاگران آبی و اناری‌ها را آزرد. اگرچه آنری و اتوو، علی رغم ناتوانی در به ثمر رساندن گل، با دوندگی بسیار خود، تاثیر به سزایی در چرخش بازی به سود بارسا داشتند.

در ادامه بویان جای خود را به دیگر ستاره جوان بارسا، جیوانی دوس سانتوس داد، که او نیز در جناح راست خوب بازی کرد و در همان دقایق اندک، چند موقعیت خوب را ایجاد نمود. ورود مارکز به جای یحیی توره و تعویض گودیانسن در لحظات پایانی با آنری، دو تغییر دیگر ترکیب بارسا بودند.

بارسا در نهایت، با ارائه یک بازی متحول شده در نیمه دوم، و تلفیقی از بازی هجومی و منطقی، موفق شد حریف قبراق و شایان تحسین آلمانی خود را پشت سر بگذارد، و آماده میزبانی از دیگر تیم بزرگ اروپایی، منچستر یونایتد باشد. البته با این تفاوت که احتمالا بارسا در مقابل شیاطین سرخ، فوق ستاره محبوب خود، لیونل مسی را نیز در اختیار خواهد داشت.

ارزش: ۱۰.۰۰ (۲ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
behnoush1360
پاسخ به: آبی و اناری ها در نیمه نهایی لیگ قهرمانان (1-0)
زنده باد بارسلونا و زنده باد مسی


دوشنبه، ۱۴ مرداد ۱۳۹۲ (۱۲:۴۹)
 
harry1
پاسخ به: آبی و اناری ها در نیمه نهایی لیگ قهرمانان (1-0)



چهارشنبه، ۲۰ بهمن ۱۳۸۹ (۲۰:۳۵)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: آبی و اناری ها در نیمه نهایی لیگ قهرمانان (1-0)



چهارشنبه، ۲ تیر ۱۳۸۹ (۱۷:۵۱)
 
LOVE_MESSI
پاسخ به: آبی و اناری ها در نیمه نهایی لیگ قهرمانان (1-0)
g


یکشنبه، ۹ خرداد ۱۳۸۹ (۱۶:۳۰)
 
arash10
پاسخ به: آبی و اناری ها در نیمه نهایی ل...



شنبه، ۱۴ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۱۴:۵۲)
 
SMS_E13
پاسخ به: آبی و اناری ها در نیمه نهایی ل...
بازی خوبی بود !!!
به امید شکست منچستر !!!
---------------------------------------


جمعه، ۲۳ فروردین ۱۳۸۷ (۱۷:۵۸)
 
Kingslayer
پاسخ به: آبی و اناری ها در نیمه نهایی ل...
نقل قول
ميشه جوابي بهش نداد..گفتم كه يا جنبه ي شنيدنشو دارين و همونطور كه هست نظر بقيه رو ميپذيرين..يا ندارين و طبق قوانينتون پاكش ميكنين..من مشكلي با پاك شدن نظرم ندارم اگه خلاف قوانين باشه..اما كسي حق نداره نظر منو تغيير بده و به اسم من بذاره اونجا..فك نميكنم غير منطقي باشه..در واقع اون چيزي كه الان به اسم من اونجاس اصلا نظر من نيس..فك ميكنم به اندازه ي كافي روشن گفتم.

حرف شما منطقیه اما اگه من پیام شما رو کاملا عوض کرده بودم حق با شما بود.در صورتی که من فقط دو بخشش رو پاک کردم. دلیلش هم این بود که اون بخش ها یه جورایی توهی آمیز بود. ( حالا چه به کادر فعلی بارسا و چه به تیم های دیگه)
به هر حال من دست به ساختار جمله نزدم و فقط اون دو بخش رو پاک کردم که اگه دقت کنید باعث شده که کمی ساختار جمله هم به هم بریزه.
اگر باز هم شما فکر می کنید که تو نظرتون دست برده شده، که البته هنوز هم اصرار دارم که نشده، من عذر می خوام.


جمعه، ۲۳ فروردین ۱۳۸۷ (۱۲:۲۸)
 
No10
پاسخ به: آبی و اناری ها در نیمه نهایی ل...
منچستر رو هم میبریم . همیشه اون تیمی برنده است که به خودش ایمان داره . برای قهرمانی منچستر رو زیر پا میذاریم .


جمعه، ۲۳ فروردین ۱۳۸۷ (۱۲:۰۸)
 
boy_icelol
پاسخ به: آبی و اناری ها در نیمه نهایی ل...
شبکه 3 هم خیلی خوب انتخاب کرد بازی بارسا واقعا حساس تر بود ...اما کاش همیشه بازی های بارسا رو زنده پخش کنه آخه طرفداراش خیلی بیشتر از بقیه تیم هاست...


پنج‌شنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۸۷ (۲۳:۱۶)
 
boy_icelol
پاسخ به: آبی و اناری ها در نیمه نهایی ل...
حرف از ترسو نبودن یا بودن نیست عزیز ! منطق اینو میگه که بازی با منچستر بازی خیلی سختی میتونه باشه مخصوصا که بازی برگشت تو ورزشگاه منچستر هستش... اگه اینجور نبود خیلی راحت تر می شد منچستر رو حذف کرد ...
اونم با این بارسلون که خودت داری می بینی چه فصل بدی رو داشتیم و هنوز هم مربی و رئیس باشگاه و بازیکنا همه زیر فشار و استرس هستن.... اما گاهی فوتبال اونچنان منطقی هم پیش نمی ره ! با اینوجود حذف کردن منچستر بدون رنالدو بهتره


پنج‌شنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۸۷ (۲۳:۱۳)
 
مهمان
پاسخ به: آبی و اناری ها در نیمه نهایی ل...
بیایین دعا کنیم که رونالدو مصدوم یا محروم نشه تا بارسا و هواداراش بعد ها افتخار کنن که منچستر رو با همه سرمایش شکست دادن.


پنج‌شنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۸۷ (۲۲:۲۰)
 
مهمان
پاسخ به: آبی و اناری ها در نیمه نهایی ل...
اون ها بهترین هستند.
اگه نظری غیر این داشتی هوادار بارسا نمی شدی
پس بذار کارشون رو بکنن.
آهای بارسایی! خودتم می دونی که اگر قرار باشه گل نخوریم بدون کاپیتان هم میشه واگه هم ...


پنج‌شنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۸۷ (۲۲:۱۸)
 
Mclaren_F1
پاسخ به: آبی و اناری ها در نیمه نهایی ل...
من واقعا نمي دونم چرا شما اين قدر نا اميد هستيد؟؟؟ از چي مي ترسيد؟؟؟ از منچستر؟؟؟ از رونالدو؟؟؟ يا اينكه اين قدر ترسو هستيد كه نمي خواهيد با منچستر رو به رو بشيد؟؟؟؟

اين من وشما هستيم كه منچستر رو اين قدر بزرگ جلوه مي ديم ، وگرنه منچستر هيچي نيست ، هيچي...

قهرماني ازآن ماست


پنج‌شنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۸۷ (۲۰:۵۷)
 
PYA
پاسخ به: آبی و اناری ها در نیمه نهایی ل...
نميشه جوابي بهش نداد..گفتم كه يا جنبه ي شنيدنشو دارين و همونطور كه هست نظر بقيه رو ميپذيرين..يا ندارين و طبق قوانينتون پاكش ميكنين..من مشكلي با پاك شدن نظرم ندارم اگه خلاف قوانين باشه..اما كسي حق نداره نظر منو تغيير بده و به اسم من بذاره اونجا..فك نميكنم غير منطقي باشه..در واقع اون چيزي كه الان به اسم من اونجاس اصلا نظر من نيس..فك ميكنم به اندازه ي كافي روشن گفتم.


پنج‌شنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۸۷ (۱۹:۱۰)
 
vahidnik
پاسخ به: آبی و اناری ها در نیمه نهایی ل...
نقل قول
اگر دوست نداری دچار چنین مواردی بشی، سعی کن قوانین رو رعایت کنی.


خیلی محترمانه این جمله گفته شده است، چه بسا باید اینگونه گفته شود که : اگر دوست نداری دچار چنین مواردی بشی، سایتی دیگر را برای دادن نظر انتخاب کن.

اما نکاتی که دوستان اشاره کردند، نبود پویول و انجام بازی برگشت در الدترافورد؛
افسوس از این جام، ای کاش جام برای ما می بود ولی ظواهر اینگونه نشان نمی دهد،
و شاید فقط به یک معجزه کوچک نیاز باشد،
رایکارد معجزه کن...

Catalonia is not Spain


پنج‌شنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۸۷ (۱۸:۴۷)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: آبی و اناری ها در نیمه نهایی ل...
نقل قول
PYA نوشته:

ارين به بعد دست تو كامنت من نبر..كامل پاكش كن اگه بهت بر ميخوره رفيق.بار آخرت بود.چه طور به خودت اجازه ميدي نظر منو اونطوري كه دوست داري ويرايش كني.

دوست عزیز، اینجا مثل هرجای دیگه قوانینی داره. مدیر اخبار حق داره هرجا که لازم بدونه، پیامی رو ویرایش کنه یا حذف کنه، و این شما نیستی که بتونی بازخواستش کنی!
اگر دوست نداری دچار چنین مواردی بشی، سعی کن قوانین رو رعایت کنی. حق اعتراض، فقط برای کسی که به قوانین احترام می ذاره، کاملا محفوظه!

این یه تذکر مدیریتی بود و به جهت آگاهی همه اعضا گفته شد. لطفا جوابی بهش نده.

موفق باشی


پنج‌شنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۸۷ (۱۷:۵۵)
 
AHMADBARSA2000
پاسخ به: آبی و اناری ها در نیمه نهایی ل...
بارسا نباید اجازه بده فینال انگلیسی بشه


پنج‌شنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۸۷ (۱۷:۲۹)
 
arash10
پاسخ به: آبی و اناری ها در نیمه نهایی ل...
بردمون و رفتن به یک دوم رو به همتون تبریک میگم...
حالا ما با یک تیم آماده طرفیم باید آنقدر تمرکز رو بالا ببریم تا منچستر رو حذف کنیم


پنج‌شنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۸۷ (۱۶:۲۸)
 
bana_1723
پاسخ به: آبی و اناری ها در نیمه نهایی ل...
شانس آوردیم مصدوم ندادیم شالکه خیلی وحشیانه بازی می کرد .درضمن سرعت بازی نسبت به بازی ختافه خیلی بهتر شده بود.


پنج‌شنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۸۷ (۱۶:۰۰)
 
shahab
پاسخ به: آبی و اناری ها در نیمه نهایی ل...
سلام. همه تون به قدرت منچستر و یا نبود پویول اشاره کردید ولی هیچ کدومتون به این مساله مهم اشاره نکردید که بازی برگشت تو اولترافورد و این مساله خیلی به نفع منچستر تمام می شه اگه یادتون باشه وقتی که بازی برگشت تو نیوکمپ باشه بارسا معمولا صعود می کنه مثل چلسی و میلان و پورتو 2 سال قبل و همین باریهای امسال و ..... ولی اگه بازی رفت تو نیوکمپ باشه مثل بازی با چلسی 3 سال پیش ، نیمه نهایی جام حدفی پارسال با ختافه و همچنین بازی با لیورپول و همین امسال با والنسیا .... . احتمال حدف برای تیم بارسا که وقتی بازی رفت تو نیوکمپ باشه و استرس زیادی رو تیم خیلی بالاست اما امیدوارم که تو نیوکمپ گل نخوریم تا بازی برگشت برامون خیلی راحت تر باشه.


پنج‌شنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۸۷ (۱۵:۱۵)
 
boy_icelol
پاسخ به: آبی و اناری ها در نیمه نهایی ل...
اره نبود پویول می تونه خیلی گرون تموم شه واسه این خط دفاعی مشکل دار...مگه اینکه اون روز هم میلیتو و هم تورام در اوج آمادگی باشن....اما پویول خدایی یه چیز دیگس...
کاش رایکارد تو این مدت یه فکری واسه شکست دادن منچستر بکنه و اگه بازی تو نیوکمپ رو با 2 یا 3 گل اختلاف نبریم تو انگلیس خیلی به مشکل بر می خوریم.......البته دیشب بازی منچستر با رم رو اگه دیده باشین ...رم میتونست بازیو ببره اگه اون پنالتیو از دست نداده بود و یه خورده خوش شانس بود...و بازم البته منچستر بدون وین رونی و رونالدو بازی می کرد!!!


پنج‌شنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۸۷ (۱۵:۱۳)
 
PYA
پاسخ به: آبی و اناری ها در نیمه نهایی ل...
ارين به بعد دست تو كامنت من نبر..كامل پاكش كن اگه بهت بر ميخوره رفيق.بار آخرت بود.چه طور به خودت اجازه ميدي نظر منو اونطوري كه دوست داري ويرايش كني.


پنج‌شنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۸۷ (۱۵:۰۹)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: آبی و اناری ها در نیمه نهایی ل...
البته فقدان پویول، ضربه بزرگیه، اما به شخصه ترجیح میدم که کاپیتان رو توی نیوکمپ نداریم تا توی الدترافورد.


پنج‌شنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۸۷ (۱۴:۲۱)
 
Always.Blaugrana
پاسخ به: آبی و اناری ها در نیمه نهایی ل...
میگم انقد همه سرخوشن الان هیشکی یادش نبود بگه پویول بازی بعدی رو از دست داد

امیدوارم میلیتو برگرده و تورام هم همینطور خوب ادامه بده تا جلوی منچستر مشکلات دفاع به اوج خودش در 200 سال اخیر نرسه

این برد پیش بینی شده رو هم تبریک میگم

به امید قهرمانی در دو جام با قی مونده


پنج‌شنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۸۷ (۱۴:۱۷)
 
Kingslayer
پاسخ به: آبی و اناری ها در نیمه نهایی ل...
تبریک می گم!
این جام مال ماست! حق بارسا است! به عنوان یه هوادار بارسا حق خودم می دونم شادی ناشی از این جام رو!


پنج‌شنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۸۷ (۱۴:۰۸)
 
AHMADBARSA2000
پاسخ به: آبی و اناری ها در نیمه نهایی ل...
بارسا در مقابل شیطان
چه خواهند کرد مردان بارسا
خیلی بازی مهمیه در سطح الکلاسیکو یا بالاتر


پنج‌شنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۸۷ (۱۳:۵۸)
 
PYA
پاسخ به: آبی و اناری ها در نیمه نهایی ل...
البته خيلي نگرانم كه اين بادكنك قرمز تو گلوي غول آبي و اناري گير كنه و خفش كنه. .به هر حال اما نا گفته نمونه كه چه حالي ميده بردن منچستر .اگه نزديك هم بوديم در صورت قهرماني ميتونستيم مهموني بگيريم.
توسط مدیر اخبار ویرایش شد!


پنج‌شنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۸۷ (۱۲:۵۲)
 
boy_icelol
پاسخ به: آبی و اناری ها در نیمه نهایی ل...
برد خیلی خوفی بود و بارسا می تونست حداقل 3 گل دیگه هم بزنه اما تمام کنندگی ضعیف و دروازبان خوب شالکه باعث شد فقط با یک گل ببریم...
اما واقعا 20 دقیقه ی ابتدایی بازی بارسا محو حرکات و بازی زیبای شالکه بود و کلا نیمه اول افتضاح بازی کردیم اونم تو ورزشگاه نیوکم÷ با این همه تماشاگر واقعا تحقیر آمیز بود ....نیمه دوم خیلی بهتر بازی کردیم اما واسه شکست دادن منچستر باید خیلی خیلی بهتر از این بازی باشیم...شکست دادن منچستری به این آمادگی بوسیله ی بارسای بهران زده و کلی ستاره ی مصدوم یا افت کرده کار حضرت فیل خواهد بود...اگه منطقی فکر کنیم شکست منچستر با این وضعیت بارسا رویایی ست...مگر اینکه تو این 14 روز بارسا خیلی بهتر بشه و با پیروزی تو بازی های لالیگا از نظر روحی وضعیت تیم بهتر بشه و مسی هم توپ بازی کنه.....دیشب تورام و پویول و والدز عالی بازی کردن...ولی یحیا توره خیلی بد بازی می کرد....


پنج‌شنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۸۷ (۱۱:۱۶)
 
مهمان
پاسخ به: آبی و اناری ها در نیمه نهایی ل...
غول آبی و اناری به بادکنک سرخ رسید
منچستر با یکی دو بازیکن و به خاطر تزلزل چند هفته اخیر توپچی ها ، حسابی و بی جهت باد کرده
و خوش شانسی محض آنها در بازی با آ. اس رم و نبود کاپتان توتی بزرگ سبب شد تا اون ها این افتخار رو داشته باشند که توسط محبوب ترین باشگاه دنیا حذف شوند.
خیلی دوست دارم ببینم بلایی که امسال سر بارسلونا اومد و فوق ستاره هاش رو از دست داد اگه سر منچستر می اومد و رونالدو و رونی برای چند هفته مصدوم
می شدند آیا اونها اکنون باز ههم ادعا و جایگاه حاضر را داشتند یا نه؟
آیا باز هم پیر مرد مغرور اسکاتلندی با به غبغب
می انداخت و لاف می زد که بهترین منچستر تاریخ را دارد یا نه؟
فراموش نکنیم که منچستر 3-4 فصل پیش چه جایگاهی در انگلستان داشت.
ای آبی و اناری که این را میخوانی !
افتخار کن هوادار تیمی هستی که با از دست دادن اکثر-نمی خواهم بگویم تمام فوق ستاره هایش- باز هم در بیش از یک جام مدعی است.


پنج‌شنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۸۷ (۱۰:۱۹)
 
nima_barca
پاسخ به: آبی و اناری ها در نیمه نهایی ل...
در چهار سال گذشته بارسا تا اين حد تو نيو كمپ برابر تيمي تحقير نشده بود كه ديروز در طي 25 دقيقه اول بازي برابر تيم درجه سه اي مثل شالكه شد ، و اگر والدس اين همه خوب نيود حتما گل خورده بوديم.
دقت داشته باشيد تيمي كه ديروز در مقابل بارسا بازي كرد نه رئال بود و نه منچستر و ليورپول ، و بازي بسيار ضعيف بارسا در نيمه اول نشون داد كه اگر همون سبك بازي رو داشته باشه برابر منچستر يونايتد دچار مشكل خواهد شد.

ولي خوب نيمه دوم بارسا نسبتا خوب بازي كرد و چند موقعيت خوب داشت كه دروازبان خوب شالكه از گل شدنش جلوگيري كرد.

درضمن بويان و جيواني خوب هستند ولي ريكارد اگه ميخواد اونها رو فيكس بازي بده بايد حتما بدن سازي خوبي روشون انجام بشه كه با وزش باد زمين نخورن.


پنج‌شنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۸۷ (۱۰:۱۳)
 
vahidnik
پاسخ به: آبی و اناری ها در نیمه نهایی ل...
و درود بر کاتالان، بارسلونا و تمام طرفداران،
و بارسلونا پیروز این میدان و صعود کننده به نیمه نهایی بود،
و مردم ایالت کاتالان مسرور گشتند،
و روح مردان کاتالان شاد شد،
و لبخند بر لبان بارسا و بارسایی نقش بست،
و ما نیز خوشحالیم،

اما این شادی همراه با ترس است!
منچستر به کابوسی برای لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپا تبدیل شده است،
رایکارد، چه می کنی؟!
و آیا این شادی مردان کاتالان به لبخند تلخی که چشم امیدش به بازی برگشت خواهد بود؛ تبدیل می شود؟!

Catalonia is not Spain


پنج‌شنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۸۷ (۸:۰۰)
 
bryan
پاسخ به: آبی و اناری ها در نیمه نهایی ل...
سلام.این متغیر بودن واسه تیمی که میخواد قهرمان بشه اصلا جالب نیست . اینکه یه نیمه به اون صورت ضعیف و نیمه دیگه ..... قبلا هم گفتم بارسا فعلا با تیم قدری روبرو نشده ، شاید بشه گفت منچستر اولینشه ! به هر حال من فکر میکنم ، برنده منچستر و بارسا قهرمان جام باشگاههای اروپا میشه .امیدوارم بارسا با منچستر ، همون بارسای رویایی باشه .


پنج‌شنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۸۷ (۷:۵۲)
 
mojtabamessi
پاسخ به: آبی و اناری ها در نیمه نهایی ل...
جالبه نیمه اول به اون بدی بازی کردیم و گل زدیم و نیمه دوم که بهتربودیم هیچی نشد به نظر من اگه می خوایم منچستر رو ببریم باید قدرتمون رو حداقل دو برابر کنیم


پنج‌شنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۸۷ (۷:۰۴)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: آبی و اناری ها در نیمه نهایی ل...
اون دستمال سفید احتمالا به جهت اعتراض به تعویض بویان بود، اما خب توی هر جمعی، یک سری با سطح درک پایین پیدا میشن که ممکنه حتی نفهمن که بازیکن خوب رو باید حفظ کرد. این عده در هر جمعی هستند، حتی در بین بارسایی ها!

در هر صورت همیشه میشه از این عده معدود گذشت و اونها رو جدی نگرفت و به حال خودشون رها کرد.

فعلا باید به فکر رویارویی با منچستر بود. امیدوارم بارسا بتونه در این چند بازی لیگ تا بازی نیمه نهایی، با بازی های خوب و نتایج مناسب، از زیر فشار بیرون بیاد تا بازیکن ها بتونن بازی خودشون رو بکنن.


پنج‌شنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۸۷ (۱:۵۱)
 
xcheater
پاسخ به: آبی و اناری ها در نیمه نهایی ل...
اي كاش تماشاگران دستمال هاي سفيدشان را در جيبشان نگه مي داشتنى و با كمي صبر تصميم مي گرفتند، بلکه شاید با این کار حمایت ناگفته ای از ریکارد کرده باشند.
به نظر من(شاید غلط باشد) ریکارد بارسا را قهرمان می کند.به یاد بیاورید لحظات خوشی که همه ی ما طرفدار ها به لطف تدابیر او و تلاش سزاوارانه اش تجربه کردیم و زود راجع به این سرمربی قضاوت نکنید.
تیم یعنی بارسا، بارسا یعنی تیم.


پنج‌شنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۸۷ (۱:۴۶)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۵۳ کاربر آنلاین است. (۱۳ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۵۳

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!