به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

آیا بیرین گزینه مناسبی برای بارسلوناست؟آنالیز فنی
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ جمعه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ (۲۲:۱۳) (۱,۲۸۷ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: Weloba
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


بارسا باشگاه بسیار قدرتمندی است و در زمینه معرفی استعداد‌های جوان، بسیار کارآمد عمل می‌کند. برای فهمیدن این نکته، فقط کافیست به تعداد بازیکنانی که از لاماسیا فارغ التحصیل شده‌اند و اکنون در سراسر اروپا به ماجراجویی خود می‌پردازند، نگاهی بیندازید. در اینجا می‌خواهیم در مورد هکتور بیرینِ هنوز خیلی جوان، صحبت کنیم که همین چند سال پیش بارسا را به مقصد آرسنال ترک کرد.

از آن زمان، او انگلیسی را خوب یاد گرفته و خوب صحبت می‌کند؛ همینطور توانسته خود را بسیار خوب با فلسفه توپچی‌ها و فوتبال انگلیسی وفق دهد. او آنقدر در این فصل فوق‌العاده بوده که در تیم منتخب این فصل لیگ برتر، قرار گرفته است. او به همراه دیوید دخیا و دیمیتری پایه، جزء سه بازیکنی است که در این تیم منتخب حضور دارد و عضو لستر سیتی و تاتنهام نیست.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

فصل برای آرسنال بسیار امیدوار کننده بود و این تیم شانس بالایی برای کسب عنوان قهرمانی داشت، تا اینکه لستر در میان بهت دنیای فوتبال، خود را خیلی زود به عنوان شانس اول قهرمانی معرفی کرد و حالا در فاصله چهار هفته مانده به پایان رقابت‌های این فصل، با فاصله خوبی صدرنشین رقابت هاست. حالا مردان آرسن ونگر تنها چالشی که روبروی خود می‌بینند، حفظ جایگاه سوم است که منچستر سیتی هم در پی کسب آن است. یک سال دیگر بدون مهمترین جام فصل (که 12 سال از آخرین قهرمانی آرسنال به همراه شکست ناپذیران، می‌گذرد) و یک پنجره نقل و انتقالاتی بسیار مهم، که پیش روی آن هاست. اگر الکسیس سانچز و مسوت اوزیل تمایل خود را برای حضور بیشتر در آرسنال نشان بدهند، این احتمال وجود دارد که بازیکنان جوان‌تر، تجربه‌ای خارج از ورزشگاه امارات را در فصل آینده، تجربه کنند. خصوصا اگر چند ستاره به تیم اضافه شوند.

هیچ خبری از لینک شدن بیرین به بارسا وجود ندارد، اما با توجه به وضعیت آبی و اناری‌ها، بیرین گزینه بسیار مناسبی به نظر می‌رسد. این نکته وقتی واضح‌تر می‌شود که می‌فهمیم دنی آلوز ممکن است تابستان پیش رو تیم را ترک کند و تنها جانشین او، الکس ویدال، هنوز نتوانسته انگیزه کافی برای حضور مثبت در ترکیب کاتالان‌ها به عنوان یک یار جانشین را بدست بیاورد. بنابراین، خرید یک مدافع راست حرکت هوشمندانه‌ای از سوی بارسا خواهد بود و در این مورد، بیرین یکی از گزینه هاست.

او چند سالی را در لاماسیا گذرانده و حالا در آرسنال هم با توجه به فلسفه فوتبال آرسن ونگر، یک مدافع کناریِ کاملا هجومی است که این نکته او را بیش از پیش برای بارسا به گزینه‌ای مناسب تبدیل می‌کند و احتمالا می‌تواند خیلی زود خود را در تیم جا بیندازد. گذشته از این، او نسبتا با تجربه است و در طول دو فصل اخیر، 11 بازی در لیگ قهرمانان، و بیش از پنجاه بازی در لیگ جزیره انجام داده است. اگر الکس ویدال نتواند از شانسی که لوییز انریکه در اختیارش قرار می‌دهد، استفاده کند، بارسا می‌تواند روی خرید یک مدافع کناری جوان اسپانیایی دیگر، حساب باز کند. نظر شما در این مورد چیست؟ آیا الکس ویدال می‌تواند پاسخگوی سمت راست خط دفاعی بارسا، که پستی بسیار مهم در حملات این تیم است، باشد؟ و یا بارسا باید به طور قطع بیرین و یا مدافع کناری دیگری را به خدمت بگیرد؟
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
سوداگر
پاسخ به: آیا بیرین گزینه مناسبی برای بارسلوناست؟
باید محتاط بود


جمعه، ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ (۲۳:۳۲)
 
mahsagh
پاسخ به: آیا بیرین گزینه مناسبی برای بارسلوناست؟
عالیهههههههههه.اگه بیاد تو بارسا عالیییییییییی تر هم میشه.


شنبه، ۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ (۹:۴۸)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: آیا بیرین گزینه مناسبی برای بارسلوناست؟
قطعا یه دفاع راست عالی برای جانشینی آلوز می خوایم، بازیکنی بالاتر از سطح داگلاس یا حتی ویدال!

اما خیلی زور داره این ونگر دزد بازیکنامون رو می دزده و بعد باید براشون کلی پول بدیم...


شنبه، ۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ (۳:۰۱)
 
messi-.10
پاسخ به: آیا بیرین گزینه مناسبی برای بارسلوناست؟
هر کی رو میخرین ازش استفاده کنین نه فقط بشینه رو نیمکت همین الان باید بیشتر فکر کرد


شنبه، ۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ (۲:۲۴)
 
hadimoghadam
پاسخ به: آیا بیرین گزینه مناسبی برای بارسلوناست؟
اگه مدیریت قوی باشه باید آلوز رو بفروشه و جاش بلرین رو بیاره از طرفی یک دفاع وسط و یک دفاع چپ هم نیاز داریم و یک مهاجم و یک هافبک


جمعه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ (۲۳:۴۴)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: آیا بیرین گزینه مناسبی برای بارسلوناست؟
مناسب نیست
عالیه


جمعه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ (۲۳:۳۸)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۳۴ کاربر آنلاین است. (۱۶ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۳۴

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!