به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

شکست مقابل والنسیا از دریچه آمار و ارقامآمار و ارقام
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ سه‌شنبه، ۳۱ فروردین ۱۳۹۵ (۱۰:۳۵) (۱,۹۸۲ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


نگاهی آماری خواهیم داشت به دیداری که می‌توانست نتیجه‌ای کاملا متفاوت داشته باشد، اگر دروازبان والنسیا، نمایشی خیره کننده نداشت.

فوتبال تنها مهارت نیست. روحیه، اعتماد به نفس و چند فاکتور دیگر هم، در این ورزش تأثیر گذارند؛ و البته، کمی هم شانس. نمی‌شود انکار کرد که بارسای فوق‌العاده این فصل، در حال حاضر بسیار افت کرده است و مثلث خط حمله‌ای که از "هیچ" گل می‌ساختند، در فرم خوبی به سر نمی‌برند. البته نه اینکه آن‌ها نخواهند؛ در بازی روز یکشنبه مقابل والنسیا، آن‌ها موقعیت‌های فراوانی ایجاد کردند و دیگو آلوز، دروازبان حریف را تحت فشار بسیار شدیدی قرار دادند. اما متاسفانه برای بارسا، دروازبان میهمان نمایشی خیره کننده داشت و چند سیو غیر ممکن به نمایش گذاشت.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

بارسا سومین باخت پیاپی خود در لیگ را تجربه کرد، اما آن‌ها همچنان صدرنشین هستند و سرنوشت قهرمانی، در دستان خود آن هاست. نگاهی خواهیم داشت به آمار و ارقام دیداری که با وجود شکست بارسا، شانس آن‌ها برای قهرمانی را همچنان بالا نگه داشت.

بارسا 22 بار دروازه دیگو آلوز را مورد هدف قرار داد. اما بدشانسی و همچنین فرم فوق‌العاده دروازبان تیم میهمان، موقعیت‌ها را یکی پس از دیگری به باد می‌داد. در تصویر زیر، به صورت گرافیکی ضربات آبی و اناری‌ها به سمت دروازه والنسیا را مشاهده می‌کنید.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

مسی تنها بازیکنی بود که توانست توپ را از سد دیگو آلوز عبور دهد. و آن گل، یک گل معمولی نبود. گل شماره 450 مسی برای بارسا، که اگر گل‌های او در تیم ملی را هم در نظر بگیریم، این گل، پانصدمین گل او در دوران ورزشی‌اش، لقب خواهد گرفت.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

در تصویر زیر، گل طرح گرافیکی گل مسی را مشاهده می‌کنید. مسی نه تنها در کارهای هجومی، که در کار بازیسازی هم در دیدار مقابل والنسیا، به تیم کمک می‌کرد.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

پیکه و ماسکرانو نمایشی مقتدرانه در مرکز خط دفاعی بارسا داشتند. مرد اسپانیایی 18 باز پس‌گیری توپ، و مرد آرژانتینی، با 11 باز پس‌گیری توپ، آماری بسیار خوب در این زمینه به نام خود ثبت کردند. پیکه در کارهای هجومی هم حضور داشت و حتی در لحظات پایانی موقعیتی بسیار خوب در جلوی دروازه داشت، اما نتوانست آنطور که انتظار داشت ضربه را بزند و موقعیت از دست رفت.

آندرس اینیستا بار دیگر نمایشی فوق‌العاده داشت و با حضورش در همه جای زمین و همه شانس‌های بارسا برای گلزنی، نقشی رهبر گونه در میانه زمین ایفا کرد.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

بارسا از 12 امتیاز ممکن در 4 دیدار اخیر خود، تنها 1 امتیاز بدست آورده است، اما صدرنشین باقی مانده است. آن‌ها اگر بتوانند پنج بازی آینده خود را با پیروزی پشت سر بگذارند، بدون توجه به نتایجی که حریفانشان می‌گیرند، قهرمان خواهند بود.

کانون هواداران بارسلونا در ایران
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: شکست مقابل والنسیا از دریچه آمار و ارقام
باید عبرت گرفت ولی انگار که بی اثره


سه‌شنبه، ۳۱ فروردین ۱۳۹۵ (۲۲:۳۵)
 
mahsagh
پاسخ به: شکست مقابل والنسیا از دریچه آمار و ارقام
امید وارم بارسا و بازیکنان به روند خوب قبل برگردند و مقابل دیپورتیوو پیروز شن . ایشششششششششششششالاههههههههه


سه‌شنبه، ۳۱ فروردین ۱۳۹۵ (۱۹:۳۰)
 
shakib10
پاسخ به: شکست مقابل والنسیا از دریچه آمار و ارقام
یک برد خوب همچیز رو برمیگردونه


سه‌شنبه، ۳۱ فروردین ۱۳۹۵ (۱۴:۴۸)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: شکست مقابل والنسیا از دریچه آمار و ارقام
واقعا بدشانس بودیم. امیدوارم هرچه زودتر این بدشانسی و بی دقتی به پایان برسه...


سه‌شنبه، ۳۱ فروردین ۱۳۹۵ (۱۴:۲۹)
 
iman_khatar
پاسخ به: شکست مقابل والنسیا از دریچه آمار و ارقام
بارسا قهرمانه به فرم خوبش هم برمیگرده مطمئنم


سه‌شنبه، ۳۱ فروردین ۱۳۹۵ (۱۳:۴۳)
 
hadimoghadam
پاسخ به: شکست مقابل والنسیا از دریچه آمار و ارقام
هر سه تا تیم فردا در حساس ترین بازی باید تکلیف قهرمان لیگ رو مشخص کنند من که امیدوارم هر دو تیم شهر مادرید امتیاز از دست بدهند


سه‌شنبه، ۳۱ فروردین ۱۳۹۵ (۱۲:۲۷)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۹۶ کاربر آنلاین است. (۱۹ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۹۶

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!