به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش بازی؛ بارسا vs والنسیاپیش بازی
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ یکشنبه، ۲۹ فروردین ۱۳۹۵ (۱۴:۵۲) (۵۹۶ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


بعد از حذف ناباورانه از لیگ قهرمانان اروپا و از دست رفتن رویای تکرار سه گانه، کاتالان‌ها برای بازگشت به فرم خوب خود و پایان دادن به نوار بازی‌های بدون برد در لیگ، که در حال حاضر به عدد سه رسیده است، یکشنبه شب (23:00 به وقت ایران، نیوکمپ) والنسیا را پیش رو خواهند داشت.

با وجود اینکه اتلتیکو مادرید و رئال مادرید هنوز در لیگ قهرمانان اروپا حضور دارند، اما بارسا در لیگ داخلی، بالاتر از هر دوی آن‌ها قرار دارد و شانس نخست قهرمانی است و به دنبال این است که با بدست آوردن دو جام باقی مانده، این فصل را نجات دهد! و یکشنبه، آن‌ها این فرصت را دارند که به قهرمانی لیگ نزدیک‌تر شوند، و حریف آن‌ها، والنسیایی است که در این فصل حال و روز خوبی نداشته و در میانه‌های جدول دست و پا می‌زند.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

اخبار تیم

بازیکنان بارسا پنجشنبه و شنبه به تمرین پرداختند تا خود را برای مصاف با والنسیا، آماده کنند. به جز رافینیا، فرمالن و متئو، که به دلیل مصدومیت نمی‌توانند تیم را همراهی کنند، باقی بازیکنان بارسا در آمادگی کامل به سر می‌برند و برای این دیدار، در اختیار انریکه قرار دارند.

نقطه نظر مربیان

وظیفه لوییز انریکه در این شرایط سخت که در اواسط هفته گذشته با حذف تلخ از لیگ قهرمانان اتفاق افتاد، این است که تیمش را دوباره به شرایط خوب بازگرداند. او در کنفرانس خبری پیش از بازی اظهار داشت: «باید گذشته را فراموش کنیم. این مسئله آسان نیست و ما بیش از هر زمان دیگری به حمایت هواداران نیاز خواهیم داشت. همواره در شرایط سخت است که نیاز به حضور آن‌ها، در بالاترین حد خود قرار دارد».

پاکو آیستاران که روز جمعه در کنفرانس خبری پیش از بازی شرکت داشت، از بازی مقابل بارسا به عنوان "یک فرصت" نام برد و همچنین در مورد سبک بازی تیمش در این دیدار گفت: «تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا اجازه ندهیم مالکیت آن‌ها بر توپ، بالا باشد. اما می‌دانیم که قرار است زمان زیادی از بازی را بدون توپ باشیم، و باید بتوانیم آن لحظه‌ها را، مدیریت کنیم».

فرم دو تیم

دو پیروزی، یک تساوی و دو شکست، نتایجی است که بارسا به ترتیب در 5 بازی اخیرش در لیگ بدست آورده است. آخرین پیروزی آن‌ها به برد 6-0 مقابل ختافه در نیوکمپ (12 مارس) باز می‌گردد، و پس از آن، یک تساوی 2-2 در ال مادریگال، و سپس دو شکست پیاپی مقابل رئال مادرید (نیوکمپ) و مقابل سوسیداد (آنوئتا)، موقعیت بسیار خوب آن‌ها در جدول را، به یک موقعیت متزلزل تبدیل کرده است.

اما والنسیا هفته گذشته یک پیروزی بسیار مهم در خانه سویا با نتیجه 1-2 بدست آورد که به چهار بازی ناکامی این تیم در لیگ، پایان داد.

تاریخچه

در بازی رفت این فصل، دو تیم در مستایا در حالی به تساوی 1-1 رسیدند که سانتی مینا، با گل دقایق پایانی خود، اجازه نداد بارسا پیروز میدان باشد. بارسا از هشت مصاف اخیر خانگی خود با والنسیا در لیگ، هفت پیروزی بدست آورده و در پنج تای آن هم، گلی دریافت نکرده است. تنها بازی باقی مانده، مربوط به شکست 2-3 این تیم مقابل والنسیا از هفته بیست و دوم لالیگای فصل 2013/14 می‌باشد.

نکته جالب توجه اینکه، در بازی فصل گذشته دو تیم در نیوکمپ، مسی چهارصدمین گل خود را با پیراهن بارسا به ثمر رساند. ستاره آرژانتینی این فرصت را دارد که این عدد را در این بازی، با به ثمر رساندن یک گل، به 450 برساند.

پخش زنده

این دیدار رأس ساعت 23:00 به وقت ایران در ورزشگاه نیوکمپ آغاز می‌شود و شما می‌توانید آن را به طور مستقیم از شبکه سوم سیما، تماشا کنید.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
سوداگر
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسا vs والنسیا
بهترین فرصت برای برگشت


یکشنبه، ۲۹ فروردین ۱۳۹۵ (۲۲:۲۶)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسا vs والنسیا
امیدوارم 3 امتیاز مهم این بازی رو بدون دغدغه کسب کنیم


یکشنبه، ۲۹ فروردین ۱۳۹۵ (۲۰:۵۳)
 
iman_khatar
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسا vs والنسیا
بعد حذف از لیگ قهرمانان فقط یک برد قاطع میتونه از تلخیش کم کنه


یکشنبه، ۲۹ فروردین ۱۳۹۵ (۱۶:۱۷)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسا vs والنسیا
به امید خدا با یه برد خوب، این روزهای تلخ رو پشت سر می ذاریم...


یکشنبه، ۲۹ فروردین ۱۳۹۵ (۱۴:۵۶)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۴۱ کاربر آنلاین است. (۲۳ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۴۱

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!