به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

ترکیب اتلتیکو برای دیدار برگشت، چگونه خواهد بود؟آنالیز فنی
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ چهارشنبه، ۲۵ فروردین ۱۳۹۵ (۲۱:۲۸) (۱,۲۸۵ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: Weloba
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


اتلتیکو چاره‌ای ندارد: آن‌ها باید بازی دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان در ویسنته کالدرون مقابل بارسا را ببرند تا بتوانند به نیمه نهایی برسند. انگیزه آن‌ها، همین رسیدن به نیمه نهایی است، شکی در این مورد نیست؛ اما، با چه بازیکنانی؟ در دور رفت، فرناندو تورس با کارت قرمز داور از زمین اخراج شد و طبیعتا دیدار برگشت را از دست خواهد داد. بنابراین سیمونه باید خط حمله‌اش را بر اساس آنتوان گریزمانی سازماندهی کند که در صورت حضور تورس، در سمت دیگری از زمین بازی می‌کرد. همچنین گودین، که هفته گذشته به میادین بازگشته بود، باید در دفاع حضور داشته باشد تا از اتفاقات بد احتمالی که قرار است بر سر اتلتیکو بیاید، تا جایی که ممکن است جلوگیری کند.

قرمز و سفید پوشان مادرید، به سختی عادت دارند؛ که تیم ضعیف‌تر باشند و قوی تر‌ها را به مبارزه دعوت کنند. مطمئنا آن‌ها با یک تیم کامل بهتر می‌توانند این کار را انجام دهند، اما این بار این مهم، برایشان ممکن نیست. اگرچه، فرناندو تورس تنها بازیکن غیر قابل دسترس برای سیمونه، نسبت به دیدار رفت است. مشخصا تیاگو (شکستگی پا) و خوزه ماریا خیمنز (همسترینگ) نمی‌توانند به بازی امشب برسند، و نمی‌توانستند! در مورد ساویچ هم، هنوز مشخص نیست که می‌تواند در این بازی حاضر باشد یا خیر. سرمربی اتلتیکو در کنفرانس پیش از بازی گفت که به دنبال یک سری تغییرات است. این بدین معناست که او می‌خواهد تاکتیک‌ها را پیش از بازی تغییر دهد؟ یا در جریان بازی؟ یا فقط این راهی است که ذهن آبی و اناری‌ها در آستانه این دیدار، مشغول نگه دارد؟

کانون هواداران بارسلونا در ایران

محتمل‌ترین گزینه‌ای که در اختیار سیمونه قرار دارد این است که با ترکیب 4-4-2 تیمش را به میدان بفرستد، و کاراسکو را جایگزین تورس در ترکیب تیمش کند. بازیکن بلژیکی تکنیک بسیار بالایی دارد و می‌تواند زوج فوق‌العاده‌ای با آنتوان گریزمان تشکیل دهد. بسته به اینکه بازی چگونه پیش برود، چولو ممکن است تصمیم بگیرد که تیمش را کمی دفاعی‌تر، و یا کمی هجومی‌تر کند. او باید مراقب باشد که بیش از حد ریسک نکند، وگرنه همان بلایی سرش می‌آید که شب گذشته بر سر لوران بلان در اتحاد آمد. به هر حال، سیمونه از عملکرد تیمش در بازی رفت، و خصوصا در نیمه اول، راضی است. این بار آن‌ها این فرصت را دارند که بازی را با 11 بازیکن به پایان برسانند. بنابراین، ترکیب اولیه آن‌ها احتمالا به این صورت خواهد بود:

کانون هواداران بارسلونا در ایران


و این هم ترکیب احتمالی بارسا:

کانون هواداران بارسلونا در ایران
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: ترکیب اتلتیکو برای دیدار برگشت، چگونه خواهد بود؟
با حفظ توپ نباید اجازه میدون داری داد


چهارشنبه، ۲۵ فروردین ۱۳۹۵ (۲۲:۲۲)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۹۱ کاربر آنلاین است. (۱۷ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۹۱

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!