به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

بتیس برای سه امتیاز، بازگشت (3-2)گزارش بازی
فرستنده سعید ایمنی در تاريخ یکشنبه، ۱۱ فروردین ۱۳۸۷ (۱۵:۴۳) (۱,۴۱۷ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سعید ایمنی / FCBarcelona.ir


بارسا بازی‌ای را واگذار کرد که به نظر تمام شده می‌آمد و در نیمه اول، مطابق میلش پیش رفته بود. با وجود برتری 2-0، بتیس یک بازگشت ویژه در نیمه دوم داشت تا وضعیت رقابت بارسا برای قهرمانی را مبهم نماید.

روئیز د لوپرا شاهد یک بازگشت خارق العاده از رئال بتیس بود، کسانی که به خوبی از پس مبارزه‌ای که در نیمه اول، آن را 0-2 واگذار کرده بودند، بر آمدند. تیم کاپارو به نظر عمیقا ناامید می‌رسید، اما بازی را با 3 گل در 20 دقیقه پایانی برگرداند تا تیم فرانک ریکارد را ویران نماید.


آغازی مرگبار

نیمه اول کاملا در اختیار بارسلونا بود. آنها نه تنها خط میانی را در کنترل خوا داشتند، بلکه قادر بودند تا موقعیت‌هایشان را به گل تبدیل کنند. در خلال 15 دقیقه آغازین، آنها با 2 گل پیش افتادند. گل آغازین روی پاس فوق‌العاده ژاوی برای اتوو بدست آمد، کسی که ضربه‌اش به تیر دروازه خورد اما بویان فرصت طلب حاضر بود تا تعدادی از بازیکنان رقیب را در توپ بازگشتی شکست دهد و پس از 13 دقیقه بارسا را پیش بیاندازد. دقایقی بعد، اتوو پاس با کیفیت اینیستا را با شکست کاستو به ثمر رساند و نتیجه را 0-2 کرد.

بازی برای لذت

بارسا بتیس را در زمین خودش محبوس کرده بود و از سهم زیادش در مالکیت توپ لذت می‌برد. اینیستا و ژاوی، موقعیت‌هایی را یکی پس از دیگری برای ستارگان خط حمله بارسا فراهم می‌کردند، در حالی که مدافعین کناری هم برای خلق فرصت‌های گلزنی که با فواصل اندک از دست می‌رفت، به جلو آمده بودند.

تغییر کامل در فرصت

در شرایطی که پیروزی را در چنگ خود داشت، بارسا یک بازی درگیرانه را در نیمه دوم ارائه داد. آنها مجددا کنترل میانه میدان را در اختیار گرفتند، اما این بار موفق به خلق موقعیت‌های چندانی نمی‌شدند. سرعت بازی به مقدار کسل کننده و غیر قابل تحملی کاهش یافته بود، و هواداران نیز تا زمانی که ادو با یک ضربه سر در دقیقه 63، امید را به آنها برگرداند، ساکت بودند. این آغاز 14 دقیقه‌ای بود که بارسلونا ترجیح می‌دهد آن را فراموش کند. بتیس به نظر تسلیم شده بود، اما این گل به آنها جان تازه‌ای داد و اودونکور با استفاده از آشفتگی در خط دفاع بارسلونا، می‌توانست منفعتی بدست آورد.

دو دقیقه بسیار سخت

هیچ چیز دیگر چندان امن برای بارسا به نظر نمی‌رسید، و تراژدی تقریبا زمانی که داور یک پنالتی به نفع آندولوسی‌ها اعلام کرد، آغاز شد. والدس ضربه پنالتی را مهار کرد اما تنها لحظاتی بعد، خوانیتو یک توپ مرده را در زمین بارسا بدست آورد و آن را دور از دسترس والدس، به تور دروازه بارسا رساند. هواداران بتیس، هنوز در حال جشن گرفتن گل تساوی بودند که یک حرکت انفرادی خیره کننده توسط ادو در بین خط دفاع مات و مبهوت بارسا، نتیجه را تنها 12 دقیقه به پایان بازی، 3-2 به نفع سبز و سفید‌ها کرد. بارسلونا هیچ پاسخی برای ان نداشت و بتیس سه امتیاز را از یک بازی خارق العاده که در آن، هرگز تا لحظات پایانی به عنوان فاتح میدان به نظر نمی‌آمد، کسب کرد. این شکست، یک ضربه مهلک به شانس قهرمانی بارسا در لالیگا بود.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
behnoush1360
پاسخ به: بتیس برای سه امتیاز، بازگشت (3-2)
زنده باد بارسلونا و زنده باد مسی


دوشنبه، ۱۴ مرداد ۱۳۹۲ (۹:۲۶)
 
harry1
پاسخ به: بتیس برای سه امتیاز، بازگشت (3-2)
سرور هرچی رئالی بارسای آبی اناری.


شنبه، ۳۰ بهمن ۱۳۸۹ (۱۲:۱۲)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: بتیس برای سه امتیاز، بازگشت (3-2)



چهارشنبه، ۲ تیر ۱۳۸۹ (۱۷:۴۱)
 
LOVE_MESSI
پاسخ به: بتیس برای سه امتیاز، بازگشت (3-2)
g


یکشنبه، ۹ خرداد ۱۳۸۹ (۱۶:۲۶)
 
salar.b88
پاسخ به: بتیس برای سه امتیاز، بازگشت (3-2)
barca4ever


جمعه، ۱۱ بهمن ۱۳۸۷ (۴:۱۴)
 
No10
پاسخ به: بتیس برای سه امتیاز، بازگشت (3...
وقتی برای اولین بار فاصله شد 8 امتیاز گفتم باید قید لالیگا رو امسال زد اونموقع دو تا جام دیگه مونده بود بازم میگم فقط باید چمپیونز لیگ رو بچسبیم وگر نه اخر فصل خیلی حالمون گرفته میشه . گرفته تر از الان ...


چهارشنبه، ۱۴ فروردین ۱۳۸۷ (۲۰:۲۶)
 
mohammad.a
پاسخ به: بتیس برای سه امتیاز، بازگشت (3...
ديگه نمي دونم چي بگم .............................................


سه‌شنبه، ۱۳ فروردین ۱۳۸۷ (۱:۱۳)
 
Sv_leo_barca
پاسخ به: بتیس برای سه امتیاز، بازگشت (3...
هنوز ال کلاسیکو مونده + 7 تا بازیه دیگه


دوشنبه، ۱۲ فروردین ۱۳۸۷ (۱۹:۵۶)
 
Mclaren_F1
پاسخ به: بتیس برای سه امتیاز، بازگشت (3...
گند زديم رفت
والسلام


دوشنبه، ۱۲ فروردین ۱۳۸۷ (۱۸:۴۰)
 
boy_icelol
پاسخ به: بتیس برای سه امتیاز، بازگشت (3...
من خودم از طرفدارای تفکرات رایکارد هستم و به نظرم نوع بازی چرخشی با پاس های کوتاه خیلی زیاد و هجومی بازی کردن و در کل فوتبال زیبا رو می پسنده و این عالیه اما تو این فصل نه رایکارد خود مشکل اصلی شده البته نباید فراموش کنیم که اتوئو که کلی از فصلو از دست داد...هانری اصلا در حد انتظار نیست...رونالدینیو که خیلی افت کرده و مسی هم که همش مصدوم میشه..بعلاوه کلی دیگه از بازیکنا مدام مصدوم شدن...و بنظر می رسه روش بازی رایکارد فقط وقتی عملی می شه که همه بازیکنای تیم در شرایط ایده ال باشن..مسی و رانالدینیو و اتوئو در شرایط آرمانی باشن و دفاع و مرکز زمین هم همینطور و این نقطه شکست رایکارد هست که نمی تونه با یه تیم نیمه آماده که یه جاهاییش لنگ می زنه بازی هارو حداقل با 1 یا 2 گل اختلاف ببره....بهتون قول می دم اگه 2 بال کناری مسی و رونالدینیو هر 2 تو زمین باشن و آماده و شرایط ایده آل و اتوئو مهاجم نوک باشه و 2 دفاع کناری هم آماده و هجومی باشن و مارکز هم مصدوم نباشه و ژاوی هم ok باشه...با همین رایکارد هم 2باره قهرمان می شدیم...اما این واقعا مسخرس که یه مربی ا نقطه ضعفی به این بزرگی داشته باشه....به نظر من یه مربی مثل مورینیو می تونست با همین شرایط بد تیم...بارسا رو واقعا نزدیک رئال یا بالاتر از اون قرار بده...اگه همه بازیکنای تیم در شرایط ایده ال باشن که دیگه مربی همچین کار خاصی نمی کنه واسه پیروزی....
اما من هنوز سبک بازی که رایکارد می پسنده رو به سبک بازی مورد علاقه مورینیو یا دیگران ترجیح می دم....و نباید فراموش کنیم که رایکارد تو این مدتی که بود خیلی بارسا تو اوج بود بجز این فصل و فصل قبل که با بد شانسی 2وم شدیم

کاش فصل بعد دیگه مشکلاتمون برطرف شه...و بحران نداشته باشیم و رئال رو بترکونیم....


دوشنبه، ۱۲ فروردین ۱۳۸۷ (۱۷:۰۷)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: بتیس برای سه امتیاز، بازگشت (3...
لطفا فقط در مورد اخبار نظر بدید نه در مورد دیگران!
چند بار یه چیز رو گفت تا متوجه بشید؟


دوشنبه، ۱۲ فروردین ۱۳۸۷ (۱۴:۴۸)
 
AHMADBARSA2000
پاسخ به: بتیس برای سه امتیاز، بازگشت (3...
نقل قول
معلوم نیست این بازیکنا چه مرگشون شده
یکی از یکی احمق تر


من هوادار بارسا هستم
به تیمم خیلی تعصب دارم ناراحت می شم وقتی می بینم کسی داره به اعضای تیم توهین می کنه و چرت و پرت دربارشون می گه
داداش مگه شما داریی به بازیکنا پول میدی که الان میگی همشون مفت خورن پول می گیرن تو زمین قدم می زنن
ناراحتی درست ولی به خودت اجازه نده به اعضای تیم توهین کنی حتی آبدارچیش
من بد بازی کردن تیم رو از سر مربی می بینم ولی تا حالا به خودم اجازه ندادم یک کلمه چرت و پرت دربارش بگم


دوشنبه، ۱۲ فروردین ۱۳۸۷ (۱۴:۰۸)
 
arash10
پاسخ به: بتیس برای سه امتیاز، بازگشت (3...
کم کم تعداد باختهای بارسلونا به اندازه بردهاش نزدیک میشه .
بارسا در دام یه بحران عجیب افتاده....
ما که تا دیروز واسه اولی میجنگیدیم حالا باید واسه رتبه دوم تلاش کنیم آخه بارسای شگفتی افتاد رو پله سوم
رونالدینهو ....مسی....معلوم نیست تاکی برمیگردند
بد جور قاطی کردیم...نمی دونم


دوشنبه، ۱۲ فروردین ۱۳۸۷ (۱۳:۰۵)
 
bana_1723
پاسخ به: بتیس برای سه امتیاز، بازگشت (3...
معلوم نیست چه بلایی سر مدافعین بارسا اومده تمام امتیازهایی که تو این چند هفته از دست دادیم به خاطر دفاع بد بوده وگرنه بارسا در گلزنی همون روند قبلی را داشته!


دوشنبه، ۱۲ فروردین ۱۳۸۷ (۹:۳۷)
 
mojtabamessi
پاسخ به: بتیس برای سه امتیاز، بازگشت (3...
بازم باختیم و شاهکار آقا فرانک ما رو به رده سوم جدول رسوند کی اخراج میشه این رایکارد؟


دوشنبه، ۱۲ فروردین ۱۳۸۷ (۹:۱۷)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: بتیس برای سه امتیاز، بازگشت (3...
شکی نیست که یه بازیکن باید استعداد بزرگ شدن رو داشته باشه، اما به همون نسبت، مربی تاثیر گذاره. شما دیدید که دو تا احمق مثل ونگال و انجلوتی، چطور ریوالدوی بهترین بازیکن جهان رو نابود کردن! یا خیلی بازیکنا که تو جوونی خیلی شهره شدن، اما تو تیم هایی که مربیشون به بازیکن جوون بها نمی داد، به هیچ جا نرسیدن. الان توی بارسا، رو شدن پدیده ای مثل بویان، یه روند عادی شده، در حالی که مثلا توی میلان که میانگین سنیش نزدیک 30 ساله، یه بازیکن مثل پاتو که پیدا میشه، انگار شق القمر کردن، دنیا رو پر می کنن!
این نشون میده ریکارد این روند رو فوق العاده به وجود آورده و قطعا خیلی مسخرس که بگیم چنین مربی ظرفیت بازیکنایی که خودش بزرگشون کرده رو نداره!!!

در ضمن
یه بار دیگه هم گفتم هر نظری که توش اسمی از اون مردک مترجم برده بشه، پاک میشه. هنوز توهین هاش به مسی و بارسا از یادمون نرفته، واقعا خیلی وقاهت می خواد اسمش رو آوردن!


دوشنبه، ۱۲ فروردین ۱۳۸۷ (۲:۳۳)
 
PYA
پاسخ به: شکستی شرم آور!
واقعا جواب دندون شكني بهم دادي..اينايي كه گتي به خاطر استعدادشون وشرايط باشگاهي مثل بارسا بزرگ شدن وگرنه اولگوئر و والدس و ازكورو هم زير دست رايكارد تا الان بازيكناي بزرگي شده بودن..شايد بهتر بود اون خنده ي قشنگتو ميذاشتي واسه يه وقتي كه جاش باشه. نكته اينجاس كه هرچي امثال رونالدينيو و مسي بزرگ تر شدن نتايج رايكارد بدتر شده ..واسه اينه كه ميگم ظرفيتشو نداره.


دوشنبه، ۱۲ فروردین ۱۳۸۷ (۱:۳۹)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: شکستی شرم آور!
نقل قول
اين بازيكنا زيادي واسه رايكارد بزرگن..اسمشون حد اقل



واقعا یه حرفایی آدم می شنوه ...
همین بازیکنای بزرگ رو ریکارد بزرگ کرد. مسی رو ریکارد مسی کرد، اگه هر تیم دیگه ای بود، هنوز همون 20 دقیقه آخر بازی فوقش بازیش می دادن، اما ریکارد مسی رو تو 19 سالگی کرد دومین بازیکن برتر جهان!
امثال بویان و جیو و ... هم که دیگه جای خود.
حتی یکی مثل رونالدینیو هم زیر دست ریکارد رونالدینیوی بهترین جهان شد. و تمام بازیکنای دیگه بارسا.

صد بار گفتم لطفا اول یه ذره فکر کنید که چی می خواید بگید، بعد یه چیزی بگید که لااقل باعث خنده نشه!


یکشنبه، ۱۱ فروردین ۱۳۸۷ (۲۳:۵۹)
 
El-Clasico
پاسخ به: بتیس برای سه امتیاز، بازگشت (3...
بازم باختیم که! این فصل لایق قهرمانی نیستیم...


یکشنبه، ۱۱ فروردین ۱۳۸۷ (۲۲:۴۳)
 
PYA
پاسخ به: شکستی شرم آور!
اون چيزي كه تيمي رو شايسته ي قهرماني ميكنه لزوما غيرت نيس..اين حرفا منو ياد امثال قلعه نوعي و پروين ميندازه..نبايد از بازيكنان حرفه اي انتظار داشت كشته مرده ي بارسا باشن..فقط كافيه بدونن واسه چي پول ميگيرن كه ظاهرا نميدونن..البته كه نقش رايكارد از بقيه مهم تره..كااملا مشخصه اين رايكارده كه اعتماد به نفسشو از دست داده و نميتونه تيم رو جمع كنه..دليلشم سادس..اين بازيكنا زيادي واسه رايكارد بزرگن..اسمشون حد اقل.


یکشنبه، ۱۱ فروردین ۱۳۸۷ (۲۲:۱۴)
 
nima_barca
پاسخ به: بتیس برای سه امتیاز، بازگشت (3...
واقعا شرم آوره، شرم آور!
همون طور كه ژاوي هم تو مصاحبه اش گفته!!!


تو اين شكست و عوض شدن نتيجه برد به باخت فقط و فقط جناب ريكارد مقصره و بس.
البته بازيكنان هم مقصرند ولي من موندم كه چطوري ريكارد نتونست نتيجه رو نگه داره.

چه امتيازات مفتي كه اين فصل ما از دست داديم.
رئال اين فصل بد بوده ولي تيمي كه نتونه نتيجه رو يك نيمه نگه داره شايستگي قهرماني نداره.


یکشنبه، ۱۱ فروردین ۱۳۸۷ (۲۱:۰۲)
 
AHMADBARSA2000
پاسخ به: بتیس برای سه امتیاز، بازگشت (3...
از دست دادن این فصل تجربه ای می شه برای فصل بعد
امیدوارم فصل بعد با بازیکنها و کادر فنی جدید و بهتر قوی ظاهر بشیم


یکشنبه، ۱۱ فروردین ۱۳۸۷ (۲۰:۵۹)
 
boy_icelol
Shit
واقعا که دیگه دیوونه شدم از بس بارسا داره چرت بازی می کنه اینروزاا.....نمی دونم چه مرگشونه ....خدای من 2فصل قبل رویایی بودیم ...فصل قبل هم خیلی خوب بازی می کردیم اما این فصل لعنتی همش مصدومیت و بد شانسی و بی انگیزه گی... آخه اینم شد تیم.....فرانک رایکارد دیگه نمی تونه باشه....انگار هیچ تاثیری نداره روی تیم.....


یکشنبه، ۱۱ فروردین ۱۳۸۷ (۲۰:۵۲)
 
vahidnik
پاسخ به: بتیس برای سه امتیاز، بازگشت (3...
و اما شکستی تلخ،
چرا اینگونه شد؟!

Catalonia is not Spain


یکشنبه، ۱۱ فروردین ۱۳۸۷ (۲۰:۱۳)
 
Lucho.The.Great
شکستی شرم آور!
واقعا شرم آوره، شرم آور!
معلوم نیست این بازیکنا چه مرگشون شده! یه ذره تعصب و غیرت انگار ندارن. مدافع ها یکی از یکی احمق تر. توی 4 دقیقه، 1 پنالتی دادن و 2 تا گل خوردن. واقعا مسخرس. معلوم نیست اونجا چه غلطی می کنن.
مهاجما وقتی فرصت دارن خیلی زود نتیجه کار رو نهایی کنن، با شکم سیری ضربه آخر می زنن، مدافع ها هم همیشه تو حساس ترین لحظات، مزخرف ترین بازی رو ارائه میدن.
واقعا من نمی فهمم این تیم چه مرگشه. مدافع های ما در عرض یکی دو هفته، به طور ناگهانی تبدیل شدن به مضحک ترین مدافع های دنیا.
تبدیل برد 2-0 به باخت 3-2، اونم به تیمی مثل بتیس، واقعا مضحک ترین کاری بود که تمام این فصل کرده بودیم!
این تیم، با این وضع بازی لایق قهرمانی نیست. همون طور که تیم مضحک رئال لایق قهرمانی نیست. فعلا که رتبه دومی رو هم از دست دادیم، این وسط اگه یه تیم لایق قهرمانی باشه، همون ویارئاله که لااقل با تمام وجود و با غیرت و تعصب بازی می کنن!


یکشنبه، ۱۱ فروردین ۱۳۸۷ (۱۵:۴۸)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۴۹ کاربر آنلاین است. (۱۱ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۴۹

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!