به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش بازی؛ سوسیداد vs بارساپیش بازی
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ شنبه، ۲۱ فروردین ۱۳۹۵ (۱۷:۳۵) (۶۹۲ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


تیم لوییز انریکه به دنبال فراموش کردن باخت در ال کلاسیکو، در ورزشگاهی است که تقریبا یک دهه از آخرین پیروزی‌اش در آنجا، می‌گذرد. بعد از اینکه اختلاف 9 امتیازی در صدر جدول، با شکست در ال کلاسیکو به 6 امتیاز کاهش یافت، بارسا باید در یک دیدار خارج از خانه، از ساعت 23:00 به وقت ایران، به مصاف رئال سوسیداد برود. و، آن چنان که از نتایج اخیر این تیم در آنوئتا بر می‌آید، این دیدار، به هیچ وجه دیدار آسانی برای بارسا نیست؛ تا حدی که انریکه در کنفرانس خبری پیش از بازی‌اش از این دیدار به عنوان سخت‌ترین دیدار خارج از خانه لیگ، نام برده است.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

اخبار دو تیم

لوییز سوارز که هر دو گل تیم را در پیروزی 2-1 وسط هفته مقابل اتلتیکو به ثمر رسانده بود، در این بازی محروم است. همچنین الکس ویدال، جرمی متئو و ساندرو رامیرز به دلیل مصدومیت نمی‌توانند در این بازی حاضر باشند. البته آدریانو پس از پشت سر گذاشتن مشکل همسترینگش برای این دیدار کاملا آماده است و همچنین ممکن است رافینیا بتواند اولین بازی‌اش در لیگ را پس از شش ماه مصدومیت، انجام دهد. او در دیدار مقابل اتلتیکو هم در لحظات پایانی بازی به میدان آمد.

رسما تأیید شد که اینیاگو مارتینز، مدافع وسط کلیدی سوسیداد، نمی‌تواند تیمش را به دلیل مصدومیت در این دیدار همراهی کند. در کنار نام او در لیست مصدومین تیم، می‌توان نام ناواس، کانالس، آگیره، اولازابال و کارلوس مارتینز را هم دید. یوری و مارکل نیز، محرومند و در این بازی غایب خواهند بود.

نقطه نظر مربیان

لوییز انریکه در کنفرانس خبر روز جمعه‌اش، گفت: «فکر نمی‌کنم در اسپانیا تیمی وجود داشته باشد که به اندازه آن‌ها مقابل ما موفقیت به دست آورده باشد. این سه امتیاز، بعد از اینکه این همه سال در آنجا پیروز نشدیم، می‌تواند بسیار به ما کمک کند. تنها کاری که نمی‌توانیم فردا انجام دهیم، راحت گرفتن بازی است. باید با جدیت بازی کنیم. بازیکنان این را می‌دانند».

اوزبیو، سرمربی سابق بارسای بی‌که در حال حاضر سرمربی سوسیداد است، اینکه تمرکز بارسا به دلیل بازی روز چهارشنبه‌اش مقابل اتلتیکو روی این بازی کم شده است را رد کرد: «نکته جالب توجه در مورد بارسا در سال‌های اخیر، بازیکنان و مربیانش نبوده‌اند، بلکه جدیت و تمرکز بالایی است که آن‌ها در تمامی بازی‌ها از خود نشان داده‌اند».

فرم دو تیم

نوار بازی‌های بدون باخت بارسا پس از شکست هفته گذشته در خانه مقابل رئال مادرید، در عدد 39 باقی ماند، اما آن‌ها با شش امتیاز اختلاف در صدر جدول قرار دارند و از اکتبر 2015، هیچ دیدار خارج از خانه‌ای را با شکست پشت سر نگذاشته‌اند.

پس از اینکه اوزبیو در نوامبر سال گذشته جانشین مویس در این تیم شد، سوسیداد 4 پله صعود داشته و در رتبه دهم جدول جا گرفته است. آن‌ها هفته گذشته یک پیروزی تحسین برانگیز در خانه سویا بدست آوردند، اما پیش از آن، در پنج مسابقه سه بار شکست خورده و دو بار هم به تساوی رضایت داده بودند.

تاریخچه

بارسا از سال 1995، مقابل سوسیداد در نیوکمپ حتی یک امتیاز هم از دست نداده است، اما دیدارهای آنوئتا کاملا متفاوتند و آبی و اناری‌ها در ده دیدار اخیر خود در لیگ در این ورزشگاه، تنها دو پیروزی بدست آورده‌اند.

از زمان بازگشت سوسیداد به لیگ دسته اول در سال 2010، هیچ دیدار خانگی در لیگ را به این تیم نباخته است. همچنین دو تیم یک بار در جام حذفی هم به مصاف هم رفته بودند که تساوی حاصل کار آن‌ها شد.

پخش زنده

این دیدار رأس ساعت 23:00 به وقت ایران در آنوئتا آغاز می‌شود و شما عزیزان می‌توانید آن را به طور مستقیم از شبکه ورزش سیما تماشا کنید.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
سوداگر
پاسخ به: پیش بازی؛ سوسیداد vs بارسا
باختیم وبایدعبرت بگیریم


یکشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۵ (۱۵:۱۵)
 
fcb.catalan.hamed
پاسخ به: پیش بازی؛ سوسیداد vs بارسا
به اميد خدا برنده ايم


شنبه، ۲۱ فروردین ۱۳۹۵ (۲۰:۴۹)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: پیش بازی؛ سوسیداد vs بارسا
به امید موفقیت برای یکایک شما


شنبه، ۲۱ فروردین ۱۳۹۵ (۱۸:۱۶)
 
BRAIN
پاسخ به: پیش بازی؛ سوسیداد vs بارسا
اوزبیو می دونه چطوری ماموریتش رو انجام بده.


شنبه، ۲۱ فروردین ۱۳۹۵ (۱۷:۵۰)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: پیش بازی؛ سوسیداد vs بارسا
به امید خدا برنده ایم!


شنبه، ۲۱ فروردین ۱۳۹۵ (۱۷:۳۸)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۲۳ کاربر آنلاین است. (۱۵ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۲۳

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!