به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

آنالیز فنی؛ 5 گزینه لوئیز انریکه برای جانشینی لوئیز سوارزآنالیز فنی
فرستنده رضا خانجانی در تاريخ جمعه، ۲۰ فروردین ۱۳۹۵ (۲۱:۴۰) (۱,۵۱۳ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: Weloba
مترجمان: رضا خانجانی - سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir

بارسلونا با هدف کسب سه امتیاز به منظور حفظ برتری در صدر جدول لالیگا به آنوئتا سفر خواهد کرد. شاگردان لوئیز انریکه با توجه به شکست مقابل رئال مادرید و تساوی مقابل ویارئال در دو بازی اخیر 5 امتیاز از دست داده‌اند. بارسلونا در این بازی یک غایب بزرگ دارد: لوئیز سوارز؛ بهترین گلزن تیم با 45 گل در 45 بازی و با بیشترین دقایق حضور در لالیگا. او با توجه به 5 اخطاره شدن تقابل در آنوئتا را از دست خواهد داد. این سومین غیبت او در رقابت‌های این فصل لالیگا خواهد بود. لوئیز انریکه باید جانشین مناسبی برای او پیدا کند. در ادامه این مقاله به گزینه‌های اصلی موجود برای جانشینی این مهاجم اروگوئه‌ای خواهیم پرداخت.

1. مونیر؛ جانشین طبیعی

آخرین باری که لوئیز سوارز به عنوان بازیکن تعویضی به میدان آمد، مقابل ختافه بود؛ در مسابقه‌ای که مونیر در کنار نیمار و مسی بازی می‌کرد. او جایگزین طبیعی مثلث خط حمله است و در حال حاضر به عنوان مهاجم چهارم تیم در نظر گرفته می‌شود. او در سال 2016 انتظارات را برآورده کرده است و در چنین شرایطی همواره مورد استفاده قرار می‌گیرد. او در 6 بازی آخر خود 6 گل به ثمر رسانده است. اگر او بازی کند، او را در پستی خواهیم دید که لوئیز انریکه تمایل دارد. البته او مانند ساندرو که در حال حاضر مصدوم است، یک مهاجم شماره 9 نیست.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

2. آردا؛ شانس نشان دادن توانایی‌هایش

آردا توران پس از سه ماه بازی در تیم اول، هنوز نشان نداده است که می‌تواند بازیکن مهمی باشد. این بازیکن ترک تبار تنها به عنوان هافبک میانی در نظر گرفته نمی‌شود و در امور دفاعی با مشکل مواجه بوده است اما یکی از بهترین بازی‌های او به عنوان وینگر در بازی مقابل اتلتیک بیلبائو بوده است. آردا بدون هیچ محدودیت و التزامی، در پست هجومی احساس راحتی و آزادی بیشتری برای نمایش تکنیک فردی‌اش داشت. لوئیز انریکه باید شانس بازی دادن به او را بررسی کند.

3. الیکس ویدال؛ سریع‌ترین وینگر

اگر لوئیز انریکه تیم بازتری می‌خواهد، الیکس ویدال یکی از بازیکنانی است که می‌تواند فضای بیشتری در کناره‌ها ایجاد کند. او مقابل اسپانیول در این پست مورد آزمایش قرار گرفت و عملکرد بدی نداشت. اما بدون حضور یک مهاجم شماره 9، شاید تیم مهاجمی برای زدن ضربه نهایی در اختیار نداشته باشد. علاوه بر این، او در طول هفته‌های اخیر زیاد به کار گرفته نشده و حتی در لیست بازی مقابل رئال مادرید قرار نگرفت.

4. استفاده از سرجی روبرتو

چند پُسته‌ترین بازیکن تیم، در این فصل، سه بازی در پست‌های هجومی حضور داشته است. در پیروزی 0-4 در برنابئو، او در پست وینگر راست بازی کرد و نمایش فوق‌العاده‌ای هم داشت. در تمام طول بازی پرس می‌کرد و همکاری خوبی با هافبک‌ها داشت. اگرچه مدت زمان زیادی است که او در آن پست بازی نکرده است. بنابراین باید دید انریکه باز هم ما را سورپرایز می‌کند یا خیر.

5. آزمایش رافینیا

قبل از مصدومیت، رافینیا یار دوازدهم تیم بود و در برخی مسابقات هم، به عنوان مهاجم مورد استفاده قرار می‌گرفت. در مصاحبه امروزش، انریکه به چند پُسته بودن هافبک برزیلی، و اینکه او می‌تواند به عنوان 9 کاذب و یا وینگر مورد استفاده قرار بگیرد، اشاره کرد. او مدت زمان زیادی از میادین دور بوده است، اما در مقابل اتلتیکو چند دقیقه‌ای به میدان رفت و می‌توان انتظار داشت که در آنوئتا هم به زمین بیاید و از تکنیک و قابلیتش در بازی تیمی، در غلبه بر سوسیداد استفاده شود.

قدم رو به جلوی مسی و نیمار

با غیبت سوارز در آنوئتا، مسی و نیمار باید توانایی‌های گلزنی خود را بدون حضور سوارز، به نمایش بگذارند. بعد از وقفه بازی‌های ملی، مسی تا اندازه‌ای در مقابل رئال مادرید و اتلتیکو، از فرم خود به دور بوده است. او گلزنی نکرد و حتی شادابی همیشگی را پس بازگشت از سفر آمریکای جنوبی، نداشت. در همین حال، آمار گلزنی نیمار افت داشته و او در 14 بازی اخیر تنها 6 گل به ثمر رسانده است. سناریوی انتقام آنوئتا، بهترین فرصت برای این دو بازیکن است تا دوباره خود را ثابت کنند و یک پیروزی ارزشمند در مسیر قهرمانی لیگ را، برای تیم به ارمغان بیاورند.
ارزش: ۱۰.۰۰ (۱ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: آنالیز فنی؛ 5 گزینه لوئیز انریکه برای جانشینی لوئیز سوارز
خوبه که مربی دستش برای انتخاب بازه، اما این جور جاها بیشتر معلوم میشه چقدر خوب بود اگه بازیکنی مثل نولیتو رو نیمکت داشتیم. احتمالا مونیر بازی خواهد کرد، گرچه رافینیا هم می تونه به عنوان وینگر تهاجمی لب خط بازی کنه.


شنبه، ۲۱ فروردین ۱۳۹۵ (۱۳:۴۷)
 
messi-.10
پاسخ به: آنالیز فنی؛ 5 گزینه لوئیز انریکه برای جانشینی لوئیز سوارز
مونیر - آردا - رافینیا


شنبه، ۲۱ فروردین ۱۳۹۵ (۲:۴۴)
 
fcb.catalan.hamed
پاسخ به: آنالیز فنی؛ 5 گزینه لوئیز انریکه برای جانشینی لوئیز سوارز
اگه مونير بازي نكنه مديراي تيم قطعا بايد تابستون بفروش برسوننش چون تنها گزينه تهاجمي تيم زمانيكه يكي از سه ضلع قدرتمند بارسا بازي نميكنن اگه فرصت بازي نداشته باشه پس يعني روي اون بازيكن حساب نميكنن ، از طرفي با بازيكناي بهتر از مونير هم اين چند سال نتيجه نگرفتيم پس ارزش ريسك كردن رو داره
اما از طرفي دوست دارم ويدال ، آردا و رافينيا به ترتيب بجاي آلوز ، راكيتيچ و اينيستا بازي كنن
ويدال مصدوم بود نميدونم ريكاوري كرده يا نه ولي بهترين فرصته كه آلوز استراحت كنه
اين هم توفيق اجباري شد كه سوارز بازي نكنه تا شايد اين بي دقتي هاش با كمي استراحت و بازيابي روحي برطرف بشه ، از سوارز بيشتر از اينها انتظار ميره حتي اگه به خودش بياد هنوز هم ميتونه آقاي گل لاليگا بشه


شنبه، ۲۱ فروردین ۱۳۹۵ (۰:۱۱)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: آنالیز فنی؛ 5 گزینه لوئیز انریکه برای جانشینی لوئیز سوارز
مونیر بهترین گزینس و در صورت کسب نتیجه نیمه دوم حضور آردا بهتره


جمعه، ۲۰ فروردین ۱۳۹۵ (۲۲:۴۲)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۰۳ کاربر آنلاین است. (۱۳ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۰۳

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!