به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

آنالیز فنی؛ بازگشت‌های بارساآنالیز فنی
فرستنده رضا خانجانی در تاريخ چهارشنبه، ۱۸ فروردین ۱۳۹۵ (۱۸:۱۹) (۱,۶۳۹ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: Weloba
مترجم: رضا خانجانی / FCBarcelona.ir


یکی از مشخصه‌های انکار ناپذیر بارسای لوئیز انریکه، طرز فکر رقابت طلبی آن هاست. این مرد آستوریایی، اشتیاق و فداکاری را که از صفات بارز او در زمان بازیگری‌اش بود، به تیم تزریق کرده است. بارسای او هرگز تسلیم نمی‌شود و با توجه به شرایط و سرسختی رقیبش، همواره به تلاش و مبارزه ادامه می‌دهد.

بارسا در بازی مقابل اتلتیکو در لیگ قهرمانان، بار دیگر به بازی بازگشت. همان طور که آن‌ها در دو تقابل قبلی خود با اتلتیکوی سیمئونه در این فصل به بازی بازگشتند. اتلتیکو در لالیگای 2015/16، در هر دو بازی رفت و برگشت ابتدا از بارسا پیش افتاد.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

تورس در کالدرون گل ابتدایی تیمش را در دقیقه 52 به ثمر راند اما نیمار (در دقیقه 55) و مسی (در دقیقه 72) جریان بازی را عوض کردند و بارسا سه امتیاز بازی را به دست آورد. شرایطی مشابه در بازی برگشت در نیوکمپ نیز اتفاق افتاد. کوکه در دقیقه 10 گل اول را وارد دروازه بارسا کرد اما آبی و اناری‌ها پیش از پایان نیمه اول واکنش خوبی نشان دادند و با دو گل مسی (در دقیقه 30) و سوارز (در دقیقه 39) بازی را به سود خود به پایان رساندند.

اگر به همه بازی‌های این فصل نگاهی بیندازیم، متوجه می‌شویم که بارسا در 14 بازی در آستانه شکست قرار گرفت اما توانست به بازی برگردد و حتی در 10 مسابقه با پیروزی از زمین خارج شد. اتلتیکو مادرید با سه بار تجربه، قربانی عمده بارسا بوده است و سویا نیز دو بار این شرایط را تجربه کرده است (سوپرکاپ اروپا و بازی برگشت لالیگا). تیم‌های دیگری که پس از گلزنی مقابل بارسا به همین شرایط دچار شدند، عبارت‌اند از: بایر لورکوزن، رایو وایکانو، ایبار، اسپانیول و اتلتیک بیلبائو.

اما در 4 مورد نیز بارسا پس از دریافت گل اول نتوانست پیروز شود. مقابل اتلتیک بیلبائو در سوپرکاپ اسپانیا، سلتاویگو و سویا در لالیگا که نهایتا به شکست بارسا انجامید و مقابل والنسیا در بازی برگشت کوپا دل ری. در آن بازی بارسا پس از دریافت گل نخست از والنسیا، سرانجام بازی را با نتیجه تساوی به پایان برد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: آنالیز فنی؛ بازگشت های بارسا
نقل قول
اگر به همه بازی های این فصل نگاهی بیندازیم، متوجه می شویم که بارسا در 14 بازی در آستانه شکست قرار گرفت اما توانست به بازی برگردد و حتی در 10 مسابقه با پیروزی از زمین خارج شد.

این اعجاز انریکه است! چیزی که در زمان گواردیولا امکان نداشت اتفاق بیافته!


پنج‌شنبه، ۱۹ فروردین ۱۳۹۵ (۰:۳۶)
 
سوداگر
پاسخ به: آنالیز فنی؛ بازگشت های بارسا
ببینید دوستان دراینکه خیلی خوب برمی گردیم هیچ شکی نیست وازاین بابت ممنون انریکه ودستیارانش وبازیکنان هم هستیم ولی نباید خودمون روگول بزنیم که
چند بارگفتم اگه دقت کرده باشید مقابل همین تیم تا الان چندباری عقب افتادیم وبعد برگشتیم (والبته چند تیم دیگه)اینکه برمی گردیم خیلی خوبه اما باید راه حلی پیدابشه که این اتفاق یانیوفته ویا اگه افتاد هم خیلی کم تکراربشه تقریبا برای من شده یک عادت که هرموقع بااتلتیکوبازی داریم بایدعقب بیوفتیم خیلی مفت اماباجون کندن وبدبختی وحرص وجوش خوردن جبران کنیم...بازهم ازتیم کادر فنی وبازیکنان وهواداران صبور ممنونیم وسپاسگذار


چهارشنبه، ۱۸ فروردین ۱۳۹۵ (۱۹:۳۶)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: آنالیز فنی؛ بازگشت های بارسا
ممنون از زحماتت لوچوی عزیز


چهارشنبه، ۱۸ فروردین ۱۳۹۵ (۱۸:۲۴)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۳۲۳ کاربر آنلاین است. (۲۶ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۳۲۳

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!