به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

یک تساوی کافی نیست (2-2)گزارش بازی
فرستنده سعید ایمنی در تاريخ دوشنبه، ۲۷ اسفند ۱۳۸۶ (۱۵:۰۰) (۱,۴۶۳ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سعید ایمنی / FCBarcelona.ir


هر دو باری که بارسا با گلهای بویان (دقیقه 17) و اتوو (دقیقه 56) پیش افتاد، آلمریا بازی را به تساوی کشاند. اخراج میلیتو در قسمت پایانی بازی سخت بود و بارسا را 7 امتیاز کمتر از صدرنشین رها کرد.

بارسا قادر نبود که با وجود دو بار پیش افتادن، هر 3 امتیاز را از سفرش به آلمریا بدست آورد. کارایی کاتالان‌ها در حمله، با سستی در خط دفاعی همراه شد و دو گل از روی دو ضربه کرنر، آلمریا را به یک امتیاز رساند. اخراج عجیب میلیتو (دقیقه 72) اوضاع را در لحظات پایانی برای مردان ریکارد سخت کرد و تک امتیازی که آنها کسب کردند، آنها را به 7 امتیازی رئال رساند.


بویان اثرش را گذاشت

در 15 دقیقه ابتدایی، هیچ کدام از تیم‌ها قادر به خلق چیز زیادی نبودند. سپس اینیستا، از سمت چپ نفوذ کرد و شوتی را شلیک کرد که دیگو آلوز تنها توانست آن را دفع کند و بویان همیشه اماده، از توپ بازگشتی استفاده کرد و نتیجه را 1-0 به سود بارسا تغییر داد. در این مرحله، بارسا بازی را به خصوص در خط میانی در اختیار داشت، اگرچه بازی کم کم کند و نفس گیر شد.

پولیدو گلزنی کرد

آلمریا به زمین خودش برگشته بود و چشم به ضربه زدن به بارسا در توقف‌ها داشت، اما دفاع بارسا محکم بود. در هر صورت، این تنها تا زمانی به طول انجامید که میزبان صاحب اولین ضربه کرنرش شد و پولیدو، در حالی که کاملا آزاد رها شده بود، با ضربه سر برای میزبان گلزنی کرد (دقیقه 32). از آن پس و تا پایان نیمه، این آلمریا بود که توپ‌ها را در میانه زمین ضربه می‌زد، اگرچه بویان می‌توانستند روی پاس عمقی ژاوی، حساب کار را 1-2 کند (دقیقه 42).

در حمله

هر دو تیم، در شکل دهی بازی خود در ابتدای نیمه دوم دچار مشکلاتی بودند. ریکارد، با دیدن اینکه تیمش موقعیت‌های چندانی خلق نمی‌کند، آنری را به جای ادمیلسون روانه میدان کرد و اینیستا را به حفره پیش روی خط دفاع روانه ساخت. این مرد فرانسوی، تنها به 2 دقیقه نیاز داشت تا حضورش را نشان دهد، زمانی که او از کنار خط حرکت کرد و توپ را به عقب برای اتوو فرستاد و او دروازه میزبان را گشود (دقیقه 56). دقایقی بعد، او دروازبان تیم میزبان، دیگو آلوز را وادار به واکنشی دیگر کرد.

طوفان کارت‌های زرد

اما حملات بارسا توسط داور پاسخ داده شد، کسی که در فاصله زمانی 10 دقیقه، به میلیتو، اینیستا و گودیانسن کارت زرد نشان داد. 120 ثانیه بعد، او تکل میلیتو را شایسته دریافت کارت زرد دیگری دانست و این بازیکن آرژانتینی را از زمین بازی اخراج کرد. بارسا مجبور بود که 18 دقیقه پایانی بازی را با 10 نفر ادامه دهد.

میزبان بازی را به تساوی کشاند

آلمریا با استفاده از یک بازیکن بیشتر، شانسش را برای کسب تساوی آزمایش کرد و به جلو آمد. یکی از حملات آنها به کرنری منجر شد که بارسا مجددا قادر به دفاع در برابر آن نبود، و این بار، این کالو اوچه بود که با وجود حرکت مایوسانه والدس، در حالی که بدون یارگیری رها شده بود، با ضربه سر گل دیگری را برای میزبان به ثمر رساند (دقیقه 85). در حالی که زمانی برای برگرداندن بازی باقی نمانده بود، بارسا مجبور شد که سومین تعویضش را با فرستادن ویکتور سانچز به جای گودیانسن مصدوم، انجام دهد.

گل‌ها

0-1، بویان (دقیقه 17)
1-1، پولیدو (دقیقه 32)
1-2، اتوو (دقیقه 56)
2-2، اوچه (دقیقه 85)
ارزش: ۹.۰۰ (۱ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
behnoush1360
پاسخ به: یک تساوی کافی نیست (2-2)
زنده باد بارسلونا و زنده باد مسی


دوشنبه، ۱۴ مرداد ۱۳۹۲ (۹:۲۱)
 
f.c.barca.carles.puyol
پاسخ به: یک تساوی کافی نیست (2-2)



جمعه، ۳۱ تیر ۱۳۹۰ (۹:۲۴)
 
harry1
پاسخ به: یک تساوی کافی نیست (2-2)
سرور هرچی رئالی بارسای آبی اناری.


شنبه، ۳۰ بهمن ۱۳۸۹ (۱۲:۱۲)
 
farzadweisi
پاسخ به: یک تساوی کافی نیست (2-2)
viva barca


پنج‌شنبه، ۲۲ مهر ۱۳۸۹ (۱۵:۳۴)
 
farzadweisi
پاسخ به: یک تساوی کافی نیست (2-2)
viva barca


پنج‌شنبه، ۲۲ مهر ۱۳۸۹ (۱۵:۳۳)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: یک تساوی کافی نیست (2-2)



چهارشنبه، ۲ تیر ۱۳۸۹ (۱۷:۲۳)
 
LOVE_MESSI
پاسخ به: یک تساوی کافی نیست (2-2)
g


یکشنبه، ۹ خرداد ۱۳۸۹ (۱۶:۲۲)
 
salar.b88
پاسخ به: یک تساوی کافی نیست (2-2)
barca4ever


جمعه، ۱۱ بهمن ۱۳۸۷ (۴:۱۴)
 
arash10
پاسخ به: یک تساوی کافی نیست (2-2)



شنبه، ۱۴ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۱۴:۵۵)
 
sana dadwar
پاسخ به: یک تساوی کافی نیست (2-2)
جای خالی لئـــــــــــــــــــو جون تو بارسا واقعا" داره حس میشه اگه او بود ما الان هیچ مشکلی نداشتیم در غیاب او ما بیشتر امتیازها راداریم از دست می دهیم به امید بازگشت طوفانی و انفجاری لئو جون و اینکه نباید باخت را به گردن 1 نفر انداخت همگی مقصر هستند کاشکی همگی بازیکنان از بند مصدومیت رها می شدند به امید بازگشت همگی دعا کنید


چهارشنبه، ۲۹ اسفند ۱۳۸۶ (۲۳:۳۴)
 
vahidnik
پاسخ به: یک تساوی کافی نیست (2-2)
نقل قول
اصلا دلیلی نداره بارسا مربیانی مادام العمر داشته باشه این تیم هر سال جام می خواد


و در مورد اين نقل قول فقط بايد گفت : حرف حساب، جواب ندارد؛

با تمام احترامي كه براي مدير سايت قائلم،‌ ولي به نظر من نبايد بارسا را با تيم منچستر يا ميلان مقايسه كرد، فرگوسن كه سالها نتيجه نگرفت و طرفدارانش كاري نكردند به خاطر حماقت طرفدارانش است...

به اميد بازگشت بارسا به روزهايي كه مخالفان با شنيدن نام بارسا لرزه بر اندامشان مي افتاد،

Catalonia is not Spain


چهارشنبه، ۲۹ اسفند ۱۳۸۶ (۹:۰۵)
 
PYA
پاسخ به: یک تساوی کافی نیست (2-2)
daghighan ba no10 movafegham..off-topic: yeki ye link vase downloade fonte farsi beman bede lotfan..harchi male khodamo nasb mikonam nemishe inja farsi type kard.


چهارشنبه، ۲۹ اسفند ۱۳۸۶ (۰:۴۵)
 
No10
پاسخ به: یک تساوی کافی نیست (2-2)
نتایج ضعیف بارسا رو نمیشه به گردن یک نفر اتداخت . این تیم تکراری شده .
تعویض مربی همیشه دلیل ناتوانی او نیست چرا که اگر ناتوان باشد تیمی خواهان او نیست نتایج درخشان ریکارد در فصول قبل را فراموش کردن بی انصافی است اما موضوع الان اینست که این تیم به تحول نیاز دارد .
مثلا نیستلروی در منچستر به جائی رسیده بود که ذخیره ساها بوداما در رئال احیا شد .
اگر اقای لاپورتا قصد تعویض مربی رادارد الان باید این کار را بکند به دو دلیل :
1 به تیم یک شوک وارد میشود و اندیشه ها و تاکتیکهای جدید وارد تیم شده از تکراری بازی کردن رها می شود
2 برای فصل نقل و انتقالات کاملا اماده میشود و با شناخت کامل اقدام به فروش و خرید بازیکن میکند
به هر حال یه امید موفقیت بارسا


سه‌شنبه، ۲۸ اسفند ۱۳۸۶ (۲۳:۲۳)
 
AHMADBARSA2000
پاسخ به: یک تساوی کافی نیست (2-2)
یک زمانی یادم می یاد که بارسا با وجود مصدومیت بازیکنای بزرگش بازی رو می برد


سه‌شنبه، ۲۸ اسفند ۱۳۸۶ (۱۵:۲۷)
 
ParsBarca
پاسخ به: یک تساوی کافی نیست (2-2)
دوستان زیاد تند نرن
چطور اول فصل که بارسا هی مساوی میداد و امتیاز از دست میداد و ریکارد می گفت تا آخر فصل زمان زیادی مونده رو به حساب نمیارید؟
چطو این موضوع که فقط 2 امتیاز بیشتر از تیمی مثل ویارئال داریم رو حساب نمی کنید؟
از کجا می دونید که مصدومیت های مکرر و غیرقابل باور به دلیل تمرینات غلط نیست؟
من نمی گم مسئول مصدومیت ها ریکارده ولی نوع تمرینات بی ربط هم نمی تونه باشه...
به هر حال وقتیکه در اوایل فصل بارسا بدون مشکل مصدومیت راحت می باخت و امتیاز از دست می داد از سوی ریکارد پیش بینی نشده بود که ممکنه در چنین مقطعی از فصل تیم به این وضعیت امتیاز از دست بده؟
در لیگ قهرمانان هم بیشتر بارسا به دلیل قرعه های مناسب همچنان داره پیش میره و من خودم با این وضعیت بازی کردن امیدچندانی به اون جام هم ندارم.
توی جام حذفی هم تیم در مقابل والنسیایی به بن بست رسید که همه تیمها از قبل امتیازات کامل رو جلوش کنار گذاشتن و چه در خانه و چه در خارج از خانه خوب می بازه.
در کل داستان بارسا و ریکارد به صفحات آخر رسیده و جدایی ریکارد و بارسا به نفع هر دو تاست.
در ضمن اینجا بارسلوناست منچستر نیست که بشه چند سال ناکامی رو تحمل کرد.
اصلا دلیلی نداره بارسا مربیانی مادام العمر داشته باشه این تیم هر سال جام می خواد


سه‌شنبه، ۲۸ اسفند ۱۳۸۶ (۱۰:۴۱)
 
reza_valdes
پاسخ به: یک تساوی کافی نیست (2-2)
اولا سلام. من نمی دونم اصلا گلهای خورده ی بارسا چه ربطی به والدس داشت! میخوام بدونم شما ندیدید که سر هر دو گل این گودجانسن و آبیدال بودند که نزدیک فرود آمدن توپ بودن اما قشنگ بهش نگاه میکردن؟ یا این حال دوستان همچنان معتقدن بارسا خط دفاعی مستحکمی داره؟چطوره که ما به عنوان یک مدعی قهرمانی نباید 15 دقیقه از گل خوردن نترسیم؟ چرا وقتی حتی حریف داره از نیمه ی زمین حمله می کنه به دلهره میفتیم؟ خب معلومه چون هافبک ها و دفاع های کاملا نا مطمئنی داریم!میلیتو دقیقا یک ماه و نیمه که داره افتضاح بازی میکنه و شما میتونین شکست برابر اتلتیکو مادرید و تساوی برابر آلمریا و والنسیا رو بریزین به حسابش،باخت برابر ویارئال هم شاهکار بین تورام و میلیتو بود! چرا امتیازاتی که بر حسب والدس یا رایکارد رو به این قشنگی محاسبه کردید و می کنید اشتباه سایرین رو به چرتکه نمی برین؟


من اصلا از این مقایسه ها خوشم نمیاد اما بهتره بعضی ها رو با این مقایسه ها ساکت کرد! واقعا تقصیر رایکارد در باخت پرییشب چی بود؟ ادعا کرده بودیم که بارسا که مسی آماده رو نداره و با نیود رونالدینیو و توره کلی ضربه می خوره ، اما بعضی ها ما رو مسخره کردند و گفتند: مگه بارسا فقط لئو مسی هستش یا متکی به 3 بازیکن؟ همونا الآن به عینه می بینن که رئال در دوری دو بازیکن (نیستلروی و روبینیو) چطور نتیجه میگیره و صداشونم در نمیاد!و یا اینکه چرا میلان با وجود داشتن بهترین بازیکن سال جهان و اروپا برای قرار گرفتن تیمش در جمع 4 تیم برتر لیگش داره جون میکنه!
در مورد رفتن یا نرفتن رایکارد نظری ندارم چون به نظرم حتی اگه به همین منوال پیش بره و بارسا توی لیگ چهارم و در جام حذفی هم دستش کوتاه بمونه اما لیگ قهرمانان رو بگیره خیلی ها تغییر عقیده میدن و رایکارد رو فرشته ی نجات می خونن! به هر حال بهتره به قول بعضی ها با رفتن رایکارد(حتی همین امروز!)شوکی بزرگ به بارسا وارد بشه! (حقم دارن ، شاید با رفتن رایکارد مصدومای بارسا به اوج برگردن و شوک حاصل از رفتن رایکارد باعث بشه که بارسا تا چندین سال مصدومیت نده!)


سه‌شنبه، ۲۸ اسفند ۱۳۸۶ (۸:۵۱)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: بد هم نبود
اتفاقا اون شمایی که سر سوزنی واقع بینی نداری! تیم در شرایطی که تمام طول فصل بهترین بازیکناش مصدوم بودن، الان 7 امتیاز از رئالی عقبه که خیلی امتیازهاش رو توی زمین بدست نیاورده! و در هر سه جام حضور داره و از شانس های اصلی قهرمانی هست. من نمی دونم چطور میشه یه آدم این رو بگه نتیجه بد و اسم خودشم بذاره واقع بین!!!
حالا جالبه که تیمی مثل میلان، یکی مثل آنجلوتی رو حلوا حلوا می کنه یا منچستر سال ها ناکامی با فرگوسن رو تاب میاره، بعد عده ای هوادار بارسا چنان احساس می کنن به واقع بینی رسیدن که این شرایط از نظرشون فاجعه و لازم التغییره!
خوب شد معنی واقع بینی رو هم فهمیدیم ...


سه‌شنبه، ۲۸ اسفند ۱۳۸۶ (۱:۵۱)
 
PYA
پاسخ به: بد هم نبود
rijkaard ta abad moghaser nis? hamoontor ke valdes hichvaght moghaser nis ...chera nemitoonid vaghe bin bashid? chio fadaye sare rijkaard ..shirin farazam inghad be morabish hal nemide ke barca dare be rijkaard mide.


سه‌شنبه، ۲۸ اسفند ۱۳۸۶ (۱:۲۵)
 
barcayman
بد هم نبود
به نظر من مساوی با این همه مسدم و محروم بد نیست تازه دقیقه 85 گل خوردیم می تونستیم پیروز بشیم
به امید لیگ اروپا شایدم اسپانیا


سه‌شنبه، ۲۸ اسفند ۱۳۸۶ (۱:۰۹)
 
arash10
پاسخ به: یک تساوی کافی نیست (2-2)
به هر حال دو امتیاز دیگه به امتیاز های از دست رفته اضافه شد.این همون تیمی هست که تونست در نیم فصل دوم رئال رو شکست بده پس نباید با دست کم گرفتن امتیاز از دست بدیم.
ما دیشب رو کرنر ها گل خوردیم وحتی شانس آوردیم که این یه امتیاز رو م گرفتیم......
مصدومیت رونالدینهو هم بماند....
خدایی با وجود اینکه یه بیست چهار ساعتی از مساوی کردن گذشته هنوزم نزدیک به سکته زدن هستم ...متاسفام


دوشنبه، ۲۷ اسفند ۱۳۸۶ (۲۲:۵۷)
 
satar
پاسخ به: یک تساوی کافی نیست (2-2)
ولی نگران نباشید به گفته دوست عزیزمون تا 2 بازی آینده به 1 امتیازی صدر نشین میرسیم


دوشنبه، ۲۷ اسفند ۱۳۸۶ (۲۱:۴۳)
 
satar
پاسخ به: یک تساوی کافی نیست (2-2)
سه بازی در لیگ و فقط کسب یک امتیاز !!!

این رایکارد باید ساکش رو ببنده


دوشنبه، ۲۷ اسفند ۱۳۸۶ (۲۱:۳۹)
 
Sv_leo_barca
پاسخ به: یک تساوی کافی نیست (2-2)
این مساوی هم فدای سر رایکارد ، 2 هفته دیگه اختلاف با رئال میشه 1 امتیاز ، مطمئن باشید .


دوشنبه، ۲۷ اسفند ۱۳۸۶ (۲۰:۰۶)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: یک تساوی کافی نیست (2-2)
خب هرکس نظری داره. به نظر من ریکارد این وسط مقصر نیست.


دوشنبه، ۲۷ اسفند ۱۳۸۶ (۱۹:۵۶)
 
ParsBarca
پاسخ به: یک تساوی کافی نیست (2-2)
داش سعید به جون همین تام ریدل
دیگه ریکارد چیز جدیدی نداره به تیم بده
اگرم داره 1000 تا دست هست که نمی زاره اینکار صورت بگیره
جدایی بارسا و ریکارد از هم به نفع هر دو شونه


دوشنبه، ۲۷ اسفند ۱۳۸۶ (۱۷:۴۲)
 
vahidnik
پاسخ به: یک تساوی کافی نیست (2-2)
و بگذارید رئالی ها خوشحال باشند،
هنوز جام قهرمانان اروپا باقیست،
و به امید جایگزینی رایکارد با مربی توانمند دیگر در فصل آینده،


Catalonia is not Spain


دوشنبه، ۲۷ اسفند ۱۳۸۶ (۱۵:۲۶)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: یک تساوی کافی نیست (2-2)
واقعا جای تاسفه، به خاطر گل نزدن های مضحک در خط حمله، و اشتباهات خنده دار در خط دفاع، از 9 امتیازی که می تونستیم همش رو بگیریم و الان صدر جدول باشیم، فقط 1 امتیاز گرفتیم.

بزرگترین بازیکن ها، مضحک ترین و بچگانه ترین اشتباهات رو می کنن، واقعا فقط میشه متاسف بود!

داور هم که واقعا نمونه بود و به خوبی سرسپردگیش رو به مادرید کثیف ثابت کرد!


دوشنبه، ۲۷ اسفند ۱۳۸۶ (۱۴:۵۶)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۴۳ کاربر آنلاین است. (۱۶ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۴۳

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!