به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

مترو بررسی می‌کند؛ پدرو و احتمال بازگشت به نیوکمپنقل و انتقالات
فرستنده علی صبوری در تاريخ چهارشنبه، ۴ فروردین ۱۳۹۵ (۱۱:۳۴) (۱,۰۸۹ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: مترو
مترجم: غلامحسین صبوری/ FCBarcelona.ir


جیسون پتیگروو خبرنگار وب سایت مترو اعتقاد دارد که پدرو مهاجم اسپانیایی چلسی ممکن است در تابستان پیش رو این تیم را به مقصد باشگاه سابقش بارسلونا که به دنبال مهاجم جایگزینی برای MSN می‌گردد، ترک کند.

پدرو با ارائه نمایش‌های دیدنی در بازی‌های ابتدائیش در ترکیب چلسی، همگان را به این باور رسانده بود که آبی‌های لندنی معامله پر سودی با آبی و اناری پوشان انجام داده‌اند. اگرچه، در ادامه این بازیکن در بازی‌های بیشماری نتوانست تاثیر گذار ظاهر شود. در حقیقت، او از زمان پیوستن به چلسی، تنها در 10 بازی به طور کامل برای این تیم به میدان رفته است.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

با توجه به این که یکی از دلایل اصلی آمدن او به لیگ برتر کمبود دقایق بازی در تیم سابقش بوده، این موضوع که این انتقال یک "فاجعه محض" بوده کاملاً قابل بحث است.

علاوه بر این، این مهاجم همچنین به هیچ وجه نتوانسته آمار گلزنی خوبی مانند بهترین روز‌هایش در نیوکمپ بر جا بگذارد. با احتساب گلی که در اولین دیدار خود برای چلسی در برابر وست برومویچ آلبیون به ثمر رساند، پدرو تنها 5 گل در این فصل به نام خود ثبت کرده است. او گل دوم خود را برابر والسال در اف‌ای کاپ، گل سوم و چهارم خود را برابر نیوکاسل و گل پنجمش را برابر ساندرلند به ثمر رساند. همچنین گفتنی است که دو تیم ساندرلند و نیوکاسل اکنون در جمع سه تیم پایانی جدول لیگ برتر قرار دارند. حال به جمع این‌ها، آمار تنها دو پاس گلش در این فصل را اضافه کنید تا معنای فاجعه کاملاً برای شما نمود پیدا کند.

به همین دلیل و با در نظر گرفتن احتمال این که آنتونیو کونته در بدو ورودش به چلسی دست به تغییرات گسترده‌ای خواهد زد، خروج بازیکنانی نظیر پدرو از این تیم کاملاً محتمل به نظر می‌رسد. اگرچه که وجدان حرفه‌ای این بازیکن ممکن است وی را مجبور به جنگیدن برای به دست آوردن جایگاه ثابتی در تیم کند، اما این موضوع هیچ فرقی به حال سرمربی که آماده زیر و رو کردن ترکیب تیمش است نمی‌کند.

واضح است داشتن نقش کوچکی در چلسی مناسب این بازیکن نیست و حتی شاید لیگ برتر محل مناسبی برای او نباشد. حال در این بین، گفته می‌شود که بارسلونا نیز به دنبال جذب مهاجمی جایگزین است و از نولیتوی سلتاویگو به عنوان چنین بازیکنی نام برده شده است. اگرچه که اگر پدرو غرور خود را زیر پا بگذارد، هیچ دلیلی برای این که این بازیکن را نیز یکی از گزینه‌های مدنظر بارسا به حساب نیاوریم، وجود ندارد.

این بازیکن با 28 سال سن جوان‌تر از نولیتو بوده و مهم‌تر از این، بیشتر دوران بازیگری خود را در این باشگاه اسپانیایی سپری کرده است. علاوه بر این، لوئیس انریکه راضی به جدایی این بازیکن نبود و همین موضوع باعث می‌شود که فکر کنیم که ممکن است او با آغوش باز بازگشت پدرو را بپذیرد. همچنین مبلغ انتقال او نیز چندان دست و پا گیر نیست و وی در زمانی که قصد ترک بارسلونا را داشت نیز ارزش خود را به عنوان ذخیره‌ای تاثیر گذار که در بازار کنونی کمتر پیدا می‌شود، نشان داد.

همچنین ذکر این نکته ضروری است که هیچ شک و شبهه‌ای وجود ندارد که تا زمانی که مسی، نیمار و سوارز مصدوم یا محروم نشده‌اند، این سه خواهند بود که خط حمله بارسا را تشکیل می‌دهند و هر کسی با کمترین درک از فوتبال نیز دلیل این موضوع را می‌داند.

پدرو می‌تواند با بازگشت به باشگاه سابقش یک بار دیگر جاه طلبی خود را نشان دهد، از آنجا که این باشگاه احتمالاً تا چندین سال آینده نیز در کورس قهرمانی تمامی رقابت‌ها حضور دارد. درست است که باید با این موضوع که فرصتی کمی برای بازی کردن پیدا می‌کند کنار بیاید، اما به هر حال این باشگاه از اهمیت بالایی برای او برخوردار است.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
سوداگر
پاسخ به: مترو بررسی می کند؛ پدرو و احتمال بازگشت به نیوکمپ
بایددرزمان بهترین تصمیم روگرفت


پنج‌شنبه، ۵ فروردین ۱۳۹۵ (۲۰:۵۸)
 
messi-.10
پاسخ به: مترو بررسی می کند؛ پدرو و احتمال بازگشت به نیوکمپ
یک گزینه بهتر همیشه هست


پنج‌شنبه، ۵ فروردین ۱۳۹۵ (۲:۳۱)
 
Sentimental.Girl
پاسخ به: مترو بررسی می کند؛ پدرو و احتمال بازگشت به نیوکمپ
نقل قول
یک درصد بخوایم چنین مزخرفی رو برگردونیم اوج حماقته! متئو رو بذاریم حمله بهتر از اینه!



یعنی چشمم به این خبر خورد فقط یاده جناب مدیر افتادم

انریکه جان اینو بر نگردون که توئم مثل پپ از چشمای مدیر میوفتی:دی


چهارشنبه، ۴ فروردین ۱۳۹۵ (۱۹:۴۵)
 
ALEXMASON
پاسخ به: مترو بررسی می کند؛ پدرو و احتمال بازگشت به نیوکمپ
برگردوندن پدرو خوردن مغز خر میخواد.به هیچ وجه آوردنش به نیوکمپ توجیه نداره.


چهارشنبه، ۴ فروردین ۱۳۹۵ (۱۷:۱۷)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: مترو بررسی می کند؛ پدرو و احتمال بازگشت به نیوکمپ
بعد از سالها تحمل بازیهای افتضاح این کند ذهن، لوچو اینو انداخت به مورینیو که تنها چیزی بود که می تونست چلسی رو از قهرمانی انگلیس به یه تیم فانوس بدست تبدیل کنه!

یک درصد بخوایم چنین مزخرفی رو برگردونیم اوج حماقته! متئو رو بذاریم حمله بهتر از اینه!

چلسی هم بهتره اینو بندازه به من سیتی عاشق و معشوق باز به هم برسن!


چهارشنبه، ۴ فروردین ۱۳۹۵ (۱۴:۲۶)
 
iman_khatar
پاسخ به: مترو بررسی می کند؛ پدرو و احتمال بازگشت به نیوکمپ
توی فصل تابستون جذب بازیکن سن بالا مسخرست نولیتو که رسما توسط مدیر ورزشی رد شد و گفت اون از گزینه های زمستان بود مطمئنن اولین بازیکنی که جذب میشه در خط دفاع هست و ممکنه ۲یا حتی ۳ بازیکن در دفاع جدا بشن و دنیس سوارز هم ۹۹ درصد برمیگرده رسما نیازی به هیچکدوم از این دوتای که در متن نام برده شده نیست


چهارشنبه، ۴ فروردین ۱۳۹۵ (۱۲:۲۱)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: مترو بررسی می کند؛ پدرو و احتمال بازگشت به نیوکمپ
باید بجاش یه بازیکن جوان جذب کنن


چهارشنبه، ۴ فروردین ۱۳۹۵ (۱۲:۱۲)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۴۲ کاربر آنلاین است. (۲۱ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۴۲

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!