به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

بررسی؛ هموار شدن راه دنیس سوارز برای بازگشت به بارساآنالیز فنی
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ دوشنبه، ۲ فروردین ۱۳۹۵ (۲۲:۳۰) (۱,۲۱۵ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: Weloba
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


نمایش فوق‌العاده دنیس سوارز در دیدار شب گذشته مقابل بارسا، باعث شد که ویارئال بتواند یک امتیاز از میهمان پرآوازه خود بگیرد. با توجه به گزینه‌هایی که بارسا برای جذب دنیس سوارز در تابستان دارد، به بررسی نکاتی که حضور این بازیکن جوان را در تیم لوییز انریکه به یک باید تبدیل کرده است، می‌پردازیم.

دنیس سوارز یکی از برجسته‌ترین بازیکنان ویارئال در شب متوقف شدن بارسا در ال مادریگال بود. این بازیکن که در سمت راست خط حمله میزبان بازی می‌کرد، مشکلات فراوانی در طی حرکات هجومی‌اش برای آلبا و آردا توران به وجود آورد. تکنیک او پیش از این در بارسای بی‌ شناخته شده بود، اما تجربه‌اش در سویا و ویارئال به او یک شخصیت رقابتی داده است که می‌تواند جایی برای او در تیم نخست بارسا، پیدا کند.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

1. خلق بیشترین موقعیت

دنیس سوارز با خلق 5 موقعیت، آمار بهتری نسبت به مسی، سوارز و نیمار در این بازی از خود بر جای گذاشت. پرس‌های او در خط حمله برای تیم میزبان بسیار کلیدی بودند. علاوه بر این، او دو ضربه به سمت دروازه بارسا زد که یکی از آن‌ها پس از دفع براوو، توسط باکامبو به گل اول تیم ویارئال تبدیل شد.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

2. ستایش‌ها

بعد از بازی، آنالیزور ما ریچارد تورخمندا، به شدت به ستایش از دنیس سوارز پرداخت: «او نشان داد که می‌تواند در تیم نخست بارسا باشد. هر گاه او توپ را در اختیار دارد، تصمیمات جسورانه‌ای می‌گیرد. علاوه بر این، او از لحاظ دفاعی، در بعد تمرکز و شدت، پیشرفت بسیاری داشته است. رو گل اول ویارئال، او همه کاره بود. انتظارت زیادی را با این نمایش به وجود آورد». علاوه بر این، پائو ویلانووا، یکی از اعضای هیئت مدیره بارسا گفت: «هر گاه دنیس سوارز صاحب توپ می‌شد، می‌ترسیدم!».

3. گزینه‌ها برای بازگشت به بارسا

بارسا یک گزینه در قرارداد دنیس سوارز دارد که طی آن می‌تواند با پرداخت سه میلیون یورو، او را به نیوکمپ بیاورد، که برای یک بازیکن با چنین پتانسیلی، قیمت ناچیزی است. او 22 سال دارد و تیم سعی کرد که زمستان امسال او را بازگرداند، اما نیاز به توافق با ویارئال بود، چرا که این بند، از 30 ژوئن قابل اجراست.

این بازیکن گالیسیایی توانایی زیادی برای حضور در تیم نخست بارسا دارد، اما باید برای کسب یک جایگاه در تیم، باید با بازیکنان زیادی رقابت کند: اینیستا، راکیتیچ، سرجی روبرتو، رافینیا و آردا توران. او باید صبر زیادی به خرج دهد، اما حضورش به گزینه‌های سیستم چرخشی را برای لوچو افزایش می‌دهد؛ با حضور بازیکنی که در سطح بارساست و می‌تواند بسیار عالی با تاکتیک‌های مختلف خود را وفق دهد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
kamiba
پاسخ به: بررسی؛ هموار شدن راه دنیس سوارز برای بازگشت به بارسا
امیدوارم راضی بشه که بیاد بارسا


دوشنبه، ۹ فروردین ۱۳۹۵ (۱۹:۵۶)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: بررسی؛ هموار شدن راه دنیس سوارز برای بازگشت به بارسا
امیدوارم برای تیم موثر باشه


چهارشنبه، ۴ فروردین ۱۳۹۵ (۰:۱۴)
 
سوداگر
پاسخ به: بررسی؛ هموار شدن راه دنیس سوارز برای بازگشت به بارسا
امیدوارم مثل سال اول پپ نشه باتعددبازیکن درچندنقطه مواجه بشیم


سه‌شنبه، ۳ فروردین ۱۳۹۵ (۱۳:۱۵)
 
ALEXMASON
پاسخ به: بررسی؛ هموار شدن راه دنیس سوارز برای بازگشت به بارسا
انشاالله برگرده بازیکن با استعدادیه


سه‌شنبه، ۳ فروردین ۱۳۹۵ (۱۱:۴۸)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: بررسی؛ هموار شدن راه دنیس سوارز برای بازگشت به بارسا
با بازگشت رافینیا دیگه خیلی هافبکمون ترافیک میشه. اگه دنیس بتونه تو خط حمله کمک کنه عالیه با توجه به اینکه رافینیا هم می تونه اونجا باشه.

به هر حال لوچو ثابت مرده هر بازیکنی که واقعا شایسته باشه تو تیمش فرصت بازی پیدا می کنه، درست بر عکس دوران سوگلی پروری پپ.


سه‌شنبه، ۳ فروردین ۱۳۹۵ (۴:۴۳)
 
messi-.10
پاسخ به: بررسی؛ هموار شدن راه دنیس سوارز برای بازگشت به بارسا
فصل بعد رقابت برای بازی کردن در بارسا خیلی سخت میشه


سه‌شنبه، ۳ فروردین ۱۳۹۵ (۳:۰۱)
 
iman_khatar
پاسخ به: بررسی؛ هموار شدن راه دنیس سوارز برای بازگشت به بارسا
بارسا نهایتا ۱ فصل دیگه انقدر بازیکن زیاد داره بعدش درست میشه الان توی دفاع ما ۴ تا بازیکن اضافه داریم یعنی یا سنشون زیاده یا سطحشون پایینه توی هافبک همینجوره البته از یه نظر هم نیازه این بازیکن ها ولی مدیریتشون سخته


دوشنبه، ۲ فروردین ۱۳۹۵ (۲۲:۴۸)
 
9VECTOR9
پاسخ به: بررسی؛ هموار شدن راه دنیس سوارز برای بازگشت به بارسا
دنیس خیلی عالیه!!! درخشش دنیس باعث شده ویارئال اینقدر وضعش تو جدول خوب باشه!... هم آمار اینو میگه و هم پشت سر هم بهترین بازیکن ماه ویارئال میشه!!
قطعا اگه انریکه بهش بها بده و مانند بازیکنای جوون دیگه مثل آداما نابودش نکنه ، در آینده به بازیکن بزرگی تبدیل خواهد شد


دوشنبه، ۲ فروردین ۱۳۹۵ (۲۲:۴۵)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۲۶ کاربر آنلاین است. (۱۸ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۲۶

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!