به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

نمرات بازیکنان بارسلونا در دیدار برابر ویارئالآمار و ارقام
فرستنده علی صبوری در تاريخ دوشنبه، ۲ فروردین ۱۳۹۵ (۱۷:۳۰) (۱,۳۶۵ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: ESPN
مترجم: غلامحسین صبوری/ FCBarcelona.ir


بارسلونا در دیداری که اکثر بازیکنانش از جمله MSN پایین‌تر از حد انتظار ظاهر شدند با عملکرد خوب بازیکنانی نظیر ماسکرانو توانست در این دیدار سخت و دشوار به نتیجه تساوی رسیده و رکورد شکست ناپذیری خود در بازی‌های پیاپی را به عدد 39 برساند. در این جا نگاهی می‌اندازیم به نمرات بازیکنان این تیم در این بازی.

کلودیو براوو (6): پس از گذشت تنها 40 ثانیه از بازی، در پی عملکرد ضعیف پیکه و آلبا در خط دفاعی، با مهاری حیاتی یک گل را برای بارسا خرید. در این بازی نسبت به چند هفته اخیر، پر کار‌تر بود. پخش توپ او بگیر نگیر داشت. روی هر دو گل ویارئال، کار بیشتری از دستش بر نمی‌آمد، اما شاید می‌توانست روی گل دوم سریع‌تر عکس العمل نشان دهد. در مجموع، اغلب توپ‌ها را مهار کرد و در دیداری که تقریباً همه بازیکنان بارسا ضعیف ظاهر شدند، یکی از خوب‌های این تیم بود.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

سرجی روبرتو (5.5): این ستاره جوان یکی از بازیکنان نسبتاً خوب بارسلونا در این دیدار بود. در پست دفاع راست کار خود را در این بازی آغاز کرد و با جایگیری‌های خود، خصوصاً در خط دفاعی، نیمه اول راضی کننده‌ای را پشت سر گذاشت. اشتباه چندانی نداشت و چندین بار برای هم‌تیمی‌هایش توپ‌گیری کرد. در نیمه دوم و پس از این که آلوز به جای آردا وارد میدان شد، به خط میانی نقل مکان کرد، اما نتوانست همانند نیمه اول تاثیر چندانی بر بازی گذاشته و در زمانی که بارسا کنترل بازی را از دست داده بود، اشتباهات بیشتری در بازی‌اش نمودار شد. در مجموع، بهترین عملکرد سرجی در این بازی زمانی رقم خورد که در سمت راست خط دفاعی بازی می‌کرد.

جرارد پیکه (6): بازی را بد آغاز کرد. در همان دقیقه اول بازی، باکامبو او را از پیش رو برداشت و برای ویارئال موقعیت‌سازی کرد و همچنین در دقیقه 16، با تصمیم ناعادلانه داور، کارت زردی را به دلیل خطای هند دریافت کرد. در ادامه دقایق نیمه اول ، راحت‌تر بازی کرد، اما انریکه تصمیم گرفت تا ریسک نکرده و در دقیقه 55، او را با متئو تعویض کند. این یکی از بهترین بازی‌های پیکه نبود، اما عملکرد ضعیف بارسا پس از تعویضش نشان داد که حضور او در زمین تا چه حد برای این تیم اهمیت دارد.

خاویر ماسکرانو (7): پاس‌های سالمی ارسال کرد، هیچ اشتباهی در خط دفاعی نداشت و به خوبی آلبا را پوشش داد. همچنین، در زمانی که ویارئال در نیمه دوم تیم برتر میدان بود، هیچ کار ریسکی انجام نداد. علاوه بر این، فرم خوب چند بازی اخیر خود را حفظ کرده و بهترین نمایش خود را در طول فصل ارائه داد. با فاصله بهترین بازیکن تیم در این بازی بود، اما‌ای کاش در صحنه گل اول ویارئال، عملکرد بهتری از خود نشان می‌داد.

جوردی آلبا (4.5): در نیمه اول بیشتر درگیر جلو کشیدن بود. اغلب، توپ را در موقعیت هجومی دریافت می‌کرد و تا یک سوم نهایی زمین با هم‌تیمی‌های خود بسیار خوب همکاری می‌کرد، اما پس از آن، این تصمیم گیری‌های ضعیف او بود که بار دیگر نمایان می‌شد. در فاز دفاعی عملکرد درخشانی نداشت و در دفاع کردن در برابر بازیکنان ویارئال در گوش‌ها دچار مشکلاتی شد. در ابتدای نیمه دوم به دلیل خطا بر روی سولدادو، کارت زرد دریافت کرد. بار دیگر معمولی ظاهر شد و عملکرد ضعیف اخیر خود را در دیدار برابر ویارئال نیز ادامه داد. هنوز در حال تلاش برای برگشتن به فرم عالی خود در فصل گذشته است.

سرخیو بوسکتس (6): با ثبات‌ترین هافبک این فصل بارسلونا، در این بازی بهترین نمایش خود را ارائه نداد. پاس‌های او در دیداری که تیم مخصوصاً در نیمه دوم نتواست مانند گذشته خوب عمل کند، مانند همیشه سالم نبودند. اگرچه، مشارکت او در کار‌های دفاعی در چند صحنه نمایان بود و توانست چند بار با جایگیری‌های هوشمندانه‌اش، مالکیت توپ را برای هم‌تیمی‌هایش باز پس بگیرد.

ایوان راکیتیچ (6.5): در ابتدای بازی و در خارج از محوطه جریمه ویارئال برونو سوریانو را بسیار خوب پرس کرد، اما ضربه بسیار بدی روانه دروازه کرد. بسیار خوب توازن را در میانه میدان برقرار کرد. جایگیری خوبی در صحنه‌ای که گلزنی کرد داشت. از 59 پاس، 55 پاس را به سلامت ارسال کرد (93 درصد) و همچنین پس از ورود آلوز به میدان، به خوبی سهل انگاری‌های این بازی را پوشش داد. اگرچه که با خروج آردا توازن در میانه میدان از بین رفت، اما این بازیکن کروات مشکل چندانی با اداره سمت راست بارسا نداشت، در حالی که سرجی روبرتو در سمت چپ و از جناحی که بیشتر هجوم‌های ویارئال از آن سمت شکل می‌گرفت، مشکلات عدیده‌ای داشت. در چند بازی اخیر، فرم بازی او در حال بهتر شدن است و با نزدیک شدن به بازی‌های پایانی فصل، این پست یکی از معدود پست‌های بارسا در این بازی بود که عملکرد خوبی ارائه داد.

آردا توران (6): بیشتر، مانند همیشه‌اش بازی کرد. هنوز به طور کامل با سیستم لوچو سازگار نشده است و در این بازی بیش از حد توپ را از دست داد و چندین بار در خارج از موقعیت معلومش در زمین دیده شد، اما به دلیل وجود او در بازی، بارسا کنترل را در میانه میدان در اختیار داشت؛ موضوعی که پس از تعویض او در دقیقه 56 تغییر کرد. در نیمه اول، در کار‌های دفاعی راضی کننده نشان داد، اما در همان ابتدای بازی کارت زرد سخت گیرانه‌ای دریافت کرد و مجبور شد تا پایان حضورش در میدان، محتاطانه بازی کند. پیشرفتش در فاز دفاعی قابل توجه بود، اما هنوز بایستی در کار‌های هجومی بهتر عمل می‌کرد؛ موضوعی که به دلیل جایگزین اینیستا بودن در این بازی، از وی بیشتر انتظار می‌رفت.

لیونل مسی (6): در ابتدای بازی چندان که باید و شاید، در جریان بازی نبود، اما هر وقت هم که بود، برای دفاع ویارئال مشکل درست می‌کرد. پس از گذشت 30 دقیقه از بازی به مرکز میدان متمایل شد تا بیشتر در جریان بازی قرار بگیرد و بیشتر خطرناک ظاهر شد. در صحنه پنالتی که نبایست گرفته می‌شد، پاس فوق‌العاده‌ای ارسال کرد. نیمه اول را بسیار قوی‌تر به پایان رساند. در نیمه دوم چند بار برای دفاع ویارئال مشکل ساز شد، اما به دلیل از دست دادن کنترل در میانه میدان توسط بارسا و برتر بودن ویارئال در نیمه دوم، این مشکل آفرینی‌ها هر از چند گاهی اتفاق می‌افتادند.

لوئیز سوارز (5): با تنها یک کارت فاصله داشتن تا محرومیت از حضور در ال کلاسیکو، بسیار محتاطانه عمل کرد؛ موضوعی که در بازی او بسیار مشهود بود. مانند همیشه خط دفاعی حریف را تحت فشار قرار نمی‌داد. پاس‌های زیادی دریافت نکرد و زیاد در جریان بازی نبود. اغلب نیز مالکیت توپ را در برابر مدافعین ویارئال که شب خوبی را سپری کردند، از دست می‌داد. این بهترین نمایش، بهترین مهاجم حال حاضر جهان نبود. تنها نکته مثبت این بازی برای او این بود که کارت زرد دریافت نکرد.

نیمار (6.5): در ابتدای بازی اندکی محو بود، اما خطایی که منجر به گل راکیتیچ بود بر روی او اتفاق افتاد، ولی سوای این موضوع در 25 دقیقه ابتدایی نسبت به استاندارد‌هایش پایین‌تر ظاهر شد. فرار فوق‌العاده‌ای برای دریافت پاس فوق‌العاده مسی انجام داد و پنالتی خوبی گرفت که به آمار شگفت انگیز پنالتی گرفتن‌هایش این فصلش افزود. در نیمه دوم MSN چندان درخشان ظاهر نشد، اما او بهترین بازیکن این مثلث در این بازی بود. نیمار همچنین می‌توانست روی فرار عالی‌اش گل دیگری را نیز به ثمر برساند، اما ضربه او توسط آسنخو مهار شد. بسیار خوب حمله کرد و قدرت دریبل زنی‌اش هر گاه فرصتی پیش آمد مانند همیشه عالی بود. اگرچه این یکی از بهترین نمایش‌هایش نبود، چراکه اغلب بیش از حد توپ را معطل می‌کرد و از خط میانی نیز، خوب حمایت نمی‌شد.

جرمی متئو (3): این بازیکن فرانسوی که در نیمه دوم جایگزین پیکه شد، بازی وحشتناکی را پشت سر گذاشت. تنها چند دقیقه پس از ورودش، با باکامبو یارگیری نکرده بود تا این بازیکن توپ برگشتی از روی شوت دنیس سوارز را به گل تبدیل کند. در ادامه کرنر ویارئال را به گل دوم این تیم در این بازی تبدیل کرد تا بازی 2-2 شود. اصلاً خوب ظاهر نشد و ماسکرانو در نیمه دوم تلاش بسیاری برای پوشش دادن اشتباهات او کرد.

دنیل آلوز (4): در دقیقه 56 جایگزین آردا شده و در پست روبرتویی قرار گرفت که به میانه میدان منتقل شد. دنی عملکرد ناامید کننده‌ای در پست تخصصی‌اش داشت. او بار‌ها در زمان جلو کشیدن گرفتار شد و مانند روبرتو در کار‌های دفاعی مساعد عمل نکرد. در کار‌های هجومی نیز چندان بر بازی تاثیر گذار نبود، از آن جا که سانتر‌هایش بسیار بی‌دقت بودند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: نمرات بازیکنان بارسلونا در دیدار برابر ویارئال
غرور و کم کاری


چهارشنبه، ۴ فروردین ۱۳۹۵ (۰:۰۱)
 
ALEXMASON
پاسخ به: نمرات بازیکنان بارسلونا در دیدار برابر ویارئال
باز هم باس امیدوار باشیم به هر حال همیشه ک نمیشه ببریم دیگه!!!


سه‌شنبه، ۳ فروردین ۱۳۹۵ (۱۱:۲۷)
 
مرد
پاسخ به: نمرات بازیکنان بارسلونا در دیدار برابر ویارئال
با این روند باید میبردن


سه‌شنبه، ۳ فروردین ۱۳۹۵ (۱۰:۲۷)
 
messi-.10
پاسخ به: نمرات بازیکنان بارسلونا در دیدار برابر ویارئال
ماسکی خوب بوده


سه‌شنبه، ۳ فروردین ۱۳۹۵ (۴:۱۰)
 
سوداگر
پاسخ به: نمرات بازیکنان بارسلونا در دیدار برابر ویارئال
چون بازی روندیدم نمره نمی دم...ولی ازهمین الان نگران ویروس فیفام


دوشنبه، ۲ فروردین ۱۳۹۵ (۱۸:۰۲)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۷۵ کاربر آنلاین است. (۱۹ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۷۵

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!