به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

1394؛ سالی پربار برای اخبار اف سی بارسلونا دات آی آر!درباره سایت
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ شنبه، ۲۹ اسفند ۱۳۹۴ (۲۳:۱۵) (۱,۰۲۱ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir

تنها چند ساعت به پایان آخرین روز از سال 1394 باقی مانده است. سال 1394، نه تنها شاهد درخشش فوق‌العاده بارسا در رقابت‌های مختلف بود، که برای تیم اخبار سایت اف سی بارسلونا دات آی آر نیز، سالی فوق‌العاده محسوب می‌شود. پیشاپیش و در همین ابتدا، سالی سرشار از موفقیت را برای همه شما مخاطبین عزیز، آرزو می‌کنیم. همینطور امیدواریم 95 نیز، مانند 94 برای ما بارسایی‌ها سالی خوش یمن باشد، و تیم خبری، شاد‌ترین اخبار ممکن را برای شما عزیزان، منتشر کند. حال که چیزی به آغاز سال جدید باقی نمانده، می‌خواهیم به اختصار آنچه در این سال از لحاظ آماری بر ما گذشت، و آنچه در چشم انداز ما برای سال آینده قرار دارد را، با شما در میان بگذاریم. با ما همراه باشید!

رویکرد سایت اف سی بارسلونا دات آی آر، به عنوان نخستین کانون هواداران بارسا در ایران، که قدمتی بیش از ده سال دارد، همواره ترجیح اخبار موثق و تحلیلی، به شایعات و حواشی بوده، و با استفاده از منابع معتبری چون سایت رسمی، و ترجمه مقالاتی از وبسایت‌های معتبری چون توتال بارسا، Grup14، چهار چهار دو و ...، حداکثر شعور را برای مخاطبین فهیم خود قائل بوده است. اما در سالی که گذشت، این رویکرد با گرد هم آمدن چند نیروی کار بلد و مدیریت قوی در رأس تیم و سایت، بیش از پیش به نقطه ایده آل خود نزدیک شد و سالی پر بار را از این لحاظ برای اخبار سایت رقم زد.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

اگر بخواهیم از لحاظ تعداد خبر، سال 94 را با سال 93 مقایسه کنیم، متوجه می‌شویم که رشدی 41 درصدی در این زمینه حاصل شده است. در حالی که این آمار در مقایسه دو سالِ 93 و 92، تنها 5 درصد بوده که نشان از رشد فوق‌العاده تیم خبری سایت، در سالی که گذشت، دارد. نکته جالب توجه دیگر این است که تعداد نویسندگان سایت، به طرز فاحشی در این سال کاهش داشته است. در سال 92، مجموعا 32 نویسنده برای سایت، خبر ارسال کردند، که این تعداد در سال 93 نیز، 32 ماند. اما در سال 94، آن رشد 41 درصدی که پیش از این به آن اشاره شد، تنها توسط 18 نویسنده اتفاق افتاد، که نشان می‌دهد کیفیت کاری نویسنده‌های سایت، با وجود کاهش در کمیت، بسیار بالا رفته است.

نکته قابل توجه دیگر، مهمترین هدف سایت در این سال بوده است، که همان افزایش اخبار آنالیزی و کمتر پرداختن به حواشی می‌باشد. دسته «آنالیز فنی» در طول سال نود و چهار، پس از دسته‌هایی مانند «مصاحبه» و «تصاویر بارسا»، عنوان پنجم بیشترین تعداد خبر را، با 112 خبر به خود اختصاص داد. البته اگر کمی جزئی‌تر به آمار نگاه کنیم، متوجه می‌شویم که چیزی حدود 50% این مقالات، تنها در فصل زمستان منتشر شده‌اند، و به طور متوسط، هر دو روز یک مقاله با محوریت آنالیز فنی در سایت منتشر شده است. مسلما هدف ما بهبود آمار در این زمینه است، چرا که مخاطبین این سایت، همواره با رویکرد فنی میانه بهتری داشته‌اند!

اما این آمار و این پیشرفت، هیچگاه میسر نمی‌گشت، اگر ما نویسندگان کار بلد و متعهدی مانند آنچه در حال حاضر در تیم اخبار حضور دارند، نمی‌داشتیم! افرادی که بدون هیچ چشم داشت مالی و تنها به خاطر عشق به بارسا، همان چیزی که همه ما را اینجا گرد هم آورده، در طول سال در کنار ما بودند و در اسرع وقت و با کیفیت بالا، اخبار را برای انتشار در سایت آماده کردند. در جدول زیر، نام این عزیزان و میزان فعالیتشان در طول سال را مشاهده می‌کنید.

همکاران اخبار
تعداد خبر
وضعیت
سید سجاد زرگرنتاج
433 خبر
فعال
امین سبحانی
425 خبر
فعال
مبینا پولایی
399 خبر
فعال
غلامحسین صبوری
276 خبر
فعال
ابوالفضل رستگار
217 خبر
غیر فعال
سعید ایمنی
204 خبر
فعال
رضا خانجانی
146 خبر
فعال
نسرین عظیمی
33 خبر
فعال
مهشید شریفی
9 خبر
غیر فعال
حسین محمدی
6 خبر
فعال
مهسا محمدی
5 خبر
فعال

چشم انداز تیم خبری سایت در آینده

هر چه بهتر شدن آمار، و پیشرفت در زمینه رویکرد فنی اخبار، مسئله‌ای بدیهی است که در آینده آن را در نظر داریم و با حفظ مترجمین و ویراستاران فعلی، جذب مترجمین و ویراستاران جدید، و البته حضور مخاطبان فهیم خود، به این مهم دست خواهیم یافت.

و اما برنامه‌های تیم خبری سایت در آینده؛ در نظر داریم تا با توجه به پتانسیل حاضر در این بخش، اخبار اختصاصی سایت را افزایش دهیم. برای مثال قصد داریم تا در آینده نزدیک، پیش بازی‌های اختصاصی برای بازی‌های بارسا منتشر کنیم. و همینطور اینفوگرافیک‌های اختصاصی، به زودی در اخبار سایت قرار خواهند گرفت. و البته، نظرات شما در این مورد می‌تواند به ما برای هر چه نزدیک‌تر شدن به سلیقه مخاطبانمان، کمک کند.

در پایان، از همراهی همیشگی شما با سایت خودتان نهایت تشکر را داریم و از حضور در کنار شما، احساس افتخار می‌کنیم. همچنین در آستانه سال جدید، امیدواریم سالی آکنده از خوشی را به همراه خانواده محترم خود، در پیش داشته باشید. پیشاپیش، سال نو مبارک.

سید سجاد زرگرنتاج
مدیر اخبار
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Daughter.of.Eve
پاسخ به: 1394؛ سالی پربار برای اخبار اف سی بارسلونا دات آی آر!
از زحماتتون خیلی ممنونیم


یکشنبه، ۱ فروردین ۱۳۹۵ (۲۱:۱۰)
 
ALEXMASON
پاسخ به: 1394؛ سالی پربار برای اخبار اف سی بارسلونا دات آی آر!
دست همتون درد نکنه خسته نباشین.سال خوبی داشته باشین


یکشنبه، ۱ فروردین ۱۳۹۵ (۱۳:۲۶)
 
سوداگر
پاسخ به: 1394؛ سالی پربار برای اخبار اف سی بارسلونا دات آی آر!
سلام دوستان سال نوهمه اتون مبارک ان شاالله سالی توام با شادی ودل خوشی وسربلندی برای خودتون وخانواده هاتون باشه ..........یه خواهش داشتم ازهمه دوستان که این پیام من کمترین رومی خونن التماس دعا دارم که برای شفای همه ی بیماران رومدنظرداشته باشید مادرمن حقیرروهم ازدعای خیرتون محروم نکنیدکه چندروزه دربیمارستان بستری است اصلا حال وروزخوشی نداره.....خداسایه پدرومادرروازسرهیچ کدومتون کم نکنه ان شاالله و برای مادرمنم دعا کنید که شفای عاجل وکامل بدست بیاره.....مخلص همه دوستان

موسوی(سوداگر)


یکشنبه، ۱ فروردین ۱۳۹۵ (۱۲:۰۷)
 
0760404298
پاسخ به: 1394؛ سالی پربار برای اخبار اف سی بارسلونا دات آی آر!
سالی نو و پر بارانی را برای ما بارسایی ها ارزو مندم


یکشنبه، ۱ فروردین ۱۳۹۵ (۸:۴۲)
 
iman_khatar
پاسخ به: 1394؛ سالی پربار برای اخبار اف سی بارسلونا دات آی آر!
ممنون از همه که این سایت رو جذاب تر و کامل تر از همیشه به پیش میبرند امیدوارم در سال آینده پر قدرت تر ادامه بدید


یکشنبه، ۱ فروردین ۱۳۹۵ (۰:۳۳)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: 1394؛ سالی پربار برای اخبار اف سی بارسلونا دات آی آر!
دست همه عزیزان دردنکنه
امیدوارم سال خوبی در انتظارشون باشه


یکشنبه، ۱ فروردین ۱۳۹۵ (۰:۰۶)
 
San.Andres
پاسخ به: 1394؛ سالی پربار برای اخبار اف سی بارسلونا دات آی آر!
نقل قول
از مدیر اخبار و تمامی اعضای تیمش صمیمانه تشکر می کنم بابت زحمات بی چشم داشت و شبانه روزیشون و امیدوارم روزی - به امید خدا نزدیک - بتونم قدردانی شایانی از این دوستان داشته باشیم.

جای بسی افتخاره که تونستیم اون چیزی که از ما انتظار می رفت رو برآورده کنیم. من، و همه بچه های تیم اخبار، از حمایت های شما تشکر می کنیم و باور داریم که حضورتون تضمینی برای موفقیت های هر چه بیشتره.


شنبه، ۲۹ اسفند ۱۳۹۴ (۲۳:۳۶)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: 1394؛ سالی پربار برای اخبار اف سی بارسلونا دات آی آر!
کمتر پیش میاد تیمی در طول ۱۰ سال فعالیت سایت تونسته باشه به سطح انتظار بسیار بالای من نزدیک شده باشه، اما به جرات میگم تعهد و تلاش و مسئولیت پذیری تیم اخبار فعلی بی اغراق از سطح انتظار من فراتر رفته و به قول معروف I couldn't pray for more.

از مدیر اخبار و تمامی اعضای تیمش صمیمانه تشکر می کنم بابت زحمات بی چشم داشت و شبانه روزیشون و امیدوارم روزی - به امید خدا نزدیک - بتونم قدردانی شایانی از این دوستان داشته باشیم.

امیدوارم بهترین سال زندگی تون رو پیش رو داشته باشین.


شنبه، ۲۹ اسفند ۱۳۹۴ (۲۳:۲۹)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۳۲۴ کاربر آنلاین است. (۳۰ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۳۲۴

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!