به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

ده خبر برتر سال 94!درباره سایت
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ شنبه، ۲۹ اسفند ۱۳۹۴ (۱۵:۱۶) (۱,۶۸۲ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir

به ساعات پایانی سال 1394 نزدیک می‌شویم؛ سالی که از منظر بارسایی، بسیار پر بار و باشکوه بوده است - از کسب سه گانه در ماه‌های ابتدایی سال با شکست دادن بزرگترین تیمهای اروپا گرفته، تا پیروزی قاطع در برنابئو و پنجمین توپ طلای بهترین بازیکن تاریخ! اگرچه لحظات تلخی مانند جدایی ژاوی، بازیکن تمام نشدنی آبی و اناری‌ها نیز، در این سال وجود داشتند. در این مقاله، ده خبر برتر اف سی بارسلونا دات آی آر را در سال 1394، با هم مرور خواهیم کرد.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

10. لئو مسی و آلبرت انیشتین؛ چه شباهت‌هایی بین این دو نابغه وجود دارد؟

همگان معتقدند که هوش بسیار بالای مسی است که او را این چنین از دیگران متفاوت کرده است. اما آیا این هوش، از جنس همان هوشی است که با تئوری نسبیت، دنیای علم فیزیک را زیر و رو کرد؟! در این مقاله بررسی کردیم که چه شباهت‌هایی میان لیونل مسی و آلبرت انیشتین، وجود دارد.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

9. جادوگری در بازیهای بزرگ؛ آیا رونالدو با مسی قابل قیاس است؟

مقایسه مسی و رونالدو احتمالا چالش برانگیز‌ترین بحثی است که این سالها در بین هواداران فوتبال وجود داشته و حتی اخیرا یک کشته هم داده است! اما واقعا کدام یک بهتر از دیگری است؟! در این مقاله، با نگاهی بسیار متفاوت و جالب، به اثبات ریاضی این حقیقت واضح که نمی‌توان رونالدو را با مسی مقایسه کرد، پرداختیم.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

8. طوفان کامل: بررسی افول و صعود بارسلونا و یوونتوس

برلین؛ بارسا و یوونتوس! دیداری جذاب که پس از برگزاری یک نیمه نهایی فوق‌العاده، و به ترتیب با حذف بایرن و رئال، بین این دو تیم شکل می‌گرفت. طوفان کامل، به بررسی شرایط افول و صعود تقریبا موازی دو تیم بارسا و یوونتوس، که فینالیست‌های فصل قبل لیگ قهرمانان اروپا بودند، می‌پردازد. دیداری که در نهایت منجر به قهرمانی بارسا برای پنجمین بار و کسب دومین سه گانه برای باشگاه شد.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

7. کسب توپ طلا؛ رسمی رایج در بین بازیکنان بارسا!

اگرچه مسی یک مورد منحصر بفرد در تاریخ بارسلونا و در تاریخ فوتبال محسوب می‌شود، اما پیش از او نیز بازیکنان بارسلونا در سال‌های مختلفی موفق به کسب توپ طلا با پیراهن این تیم شدند. در این مقاله به طور کامل به بازیکنانی که در زمان حضورشان در بارسا موفق به لمس این توپ طلایی شدند، پرداختیم.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

6. با کادر مربیگری که همه چیز را تغییر داد، آشنا شوید!

پس از دوران با شکوه پپ، بارسا با وجود حفظ چارچوب تیم خود و حضور بازیکنان قبلی، بسیار متزلزل بود و پس از ماجراهای بیماری تیتو و آبیدال، استیصال این تیم، حتی بیش از پیش شد. تاتا مارتینو به هیچ وجه نتوانست در حد و اندازه‌های نیمکت بارسا ظاهر شود، و این تیم واقعا به یک اتفاق خاص نیاز داشت؛ و آن اتفاق خاص، در ابتدای فصل گذشته رخ داد: آقای لوییز انریکه مارتینز. او به همراه کادر فنی حرفه‌ای خود، بارسا را که همه رأی به تمام شدن دوران سلطه‌اش بر اروپا داده بودند، به قله اروپا رساند. برای آشنایی با این کادر فنی، مقاله بالا را آماده کرده بودیم و شما باز هم می‌توانید با مطالعه آن، با کسانی که در پس پرده موفقیت‌های بارسا، نقشی غیر قابل انکار داشتند و دارند، آشنا شوید.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

5. جزئیات 5 توپ طلای بهترین بازیکن تاریخ

مسی بعد از دو سال وقفه، توپ طلای پنجم خود را کسب کرد، تا به تمامی ادعاها مبنی بر بهترین بودن خودش در تاریخ، دامن بزند! در این مقاله اختصاصی، به بررسی جزئیات پنج توپ طلای کسب شده توسط بهترین بازیکن دنیا، پرداختیم.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

4. تحلیل فنی دیدار برابر بایرن مونیخ: مسی و دیگر هیچ ...

بارسا در دور رفت مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، فصل 2014/15، در نیوکمپ به مصاف بایرن مونیخ رفت. این دیدار از دو لحاظ برای بارسایی‌ها بسیار حساس و جذاب بود؛ اول، بازگشت پپ گواردیولا، اسطوره قدیمی و سرمربی بسیار موفق این تیم، پس از دو فصل به نیوکمپ بود؛ این بار اما، به عنوان سرمربی تیم آلمانی. از سوی دیگر، بارسا به دنبال جبران نتیجه تحقیر آمیز نیمه نهایی دو فصل گذشته بود، که در آن بارسای نابسامان، نتوانست از حیثیت خود مقابل بایرن دفاع کند. اما این بار داستان متفاوت بود، با حضور بهترین بازیکن دنیا، در بهترین فرم ممکن خود، شما هر تیمی را می‌توانید شکست دهید، حال می‌خواهد آن تیم بایرن مونیخ پرستاره به سرمربیگری پپ گواردیولا باشد! جزئیات تاکتیکی این پیروزی، در این مقاله به صورت کاملا واضح آورده شده است. مقاله‌ای که دوباره خواندن آن، خاطرات شیرین شبی را که مسی آلمان‌ها را به زانو در آورد، زنده خواهد کرد.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

3. تولد ۱۰ سالگی‌ات مبارک FCBarcelona.ir

10 سال! 10 سال از نخستین روزی که سایت اف سی بارسلونا دات آی آر، رسما کارش را به عنوان نخستین کانون هواداران بارسلونا در ایران آغاز کرد، گذشت و باعث افتخار است که با وجود سختی‌های بسیار زیادی که در این مدت گریبان گیر مسئولین و به خصوص مدیریت سایت بود، همچنان مخاطبان فهیمی را همراه خود می‌بینیم.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

2. برنابئو چگونه فتح شد؛ پنج نکته اساسی از پیروزی 0-4 بارسا در ال کلاسیکو

مسی مصدوم است. انریکه و دیگران زمان دقیقی برای بازگشت مسی متصور نمی‌شوند. اما ال کلاسیکو در راه است و آن هم در مقر دشمن! این اولین ال کلاسیکوی ده سال اخیر است که مسی در آستانه از دست دادن آن است؛ اما بارسای بدون مسی، می‌تواند از پس رئال مادرید بنیتز بر بیاید؟ دقیقه 57 بازی است. مسی خود را آماده حضور در میدان می‌کند، آن هم بعد از دو ماه. اسکوربرد می‌گوید بارسا 0-3 در برنابئو، بدون مسی از رئال مادرید پیش است. اما واقعا چه اتفاقی در آن دیدار افتاد؟ در این مقاله به بررسی کامل نکاتی که منجر به این پیروزی تاریخی در برنابئو شد، پرداختیم.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

1. سکانس پایانی یک رویا

هرچه باشد، با جدایی ژاوی از بارسلونا، یک عصر به پایان خواهد رسید. عصری که در آن بارسلونا به همراه ژاوی، و ژاوی به همراه بارسلونا به همه چیز رسید. اما این سکانس پایانی این رویا نخواهد بود، و ژاوی به زودی با اندیشه‌های خود در نیمکت بارسا، دنیا را به تماشای انقلابی دیگر خواهد نشاند - بخشی از متن مقاله.

کانون هواداران بارسلونا در ایران
ارزش: ۱۰.۰۰ (۱ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
kamiba
پاسخ به: ده خبر برتر سال 94!
اولا سال نو رو به همه تبریک میگم.
سال 94 سال خوبی برای بارسا بود امیدوارم که سال 95 سال بهتری باشه برای بارسا


دوشنبه، ۹ فروردین ۱۳۹۵ (۱۹:۴۲)
 
سوداگر
پاسخ به: ده خبر برتر سال 94!
سلام دوستان سال نوهمه اتون مبارک ان شاالله سالی توام با شادی ودل خوشی وسربلندی برای خودتون وخانواده هاتون باشه ..........یه خواهش داشتم ازهمه دوستان که این پیام من کمترین رومی خونن التماس دعا دارم که برای شفای همه ی بیماران رومدنظرداشته باشید مادرمن حقیرروهم ازدعای خیرتون محروم نکنیدکه چندروزه دربیمارستان بستری است اصلا حال وروزخوشی نداره.....خداسایه پدرومادرروازسرهیچ کدومتون کم نکنه ان شاالله و برای مادرمنم دعا کنید که شفای عاجل وکامل بدست بیاره.....مخلص همه دوستان

موسوی(سوداگر)


یکشنبه، ۱ فروردین ۱۳۹۵ (۱۲:۱۱)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: ده خبر برتر سال 94!
اشک های ژاوی
فراموش نشدنی


شنبه، ۲۹ اسفند ۱۳۹۴ (۲۳:۳۶)
 
0760404298
پاسخ به: ده خبر برتر سال 94!
من عاشق سایتتونم عالی حرف نداره نوروز به همه شما هواداران بارسا مبارک به امید 6 توپ طلای خدای فوتبال


شنبه، ۲۹ اسفند ۱۳۹۴ (۲۰:۴۶)
 
ALEXMASON
پاسخ به: ده خبر برتر سال 94!
عیدتون مبارک ممنون از سایت خوبتون(خوبمون).امیدوارم مثل سالی که گذشت سال بعد هم پر از عناوین افتخار آفرین باشد.


شنبه، ۲۹ اسفند ۱۳۹۴ (۱۷:۵۵)
 
The.Hundredth.One
پاسخ به: ده خبر برتر سال 94!
تبریک بابت سال جدید و تشکر از تمامی بچه های سایت به خصوص اخبار


شنبه، ۲۹ اسفند ۱۳۹۴ (۱۵:۵۱)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: ده خبر برتر سال 94!
یک سال فوق العاده رو سپری کردیم! تشکر می کنم از تمام دوستانی که بی چشم داشت و صرفا به خاطر علاقه و بدون در کار بودن پول یا عایدی مالی دیگه ای، صمیمانه تلاش کردن و برای ترجمه این مقالات وقت گذاشتن تا سطح دانش هوادارا رو فراتر از اخبار و حواشی، با تحلیل های فنی و آنالیزهای مختلف عمق ببخشن.

این سال همون طور که بهترین سال تاریخ باشگاه بود، بهترین سال اخبار سایت هم بود و از نظر کمی و کیفی بسیار وضع مطلوبی داشتیم و گمان می کنم تمام هوادارای حرفه ای که دنبال مطالب جدی و تحلیلی و عمیق می گردن، قطعا از خوندن این مقالات لذت بردن.

به امید اینکه در آینده هم روز به روز کیفیت اخبار سایت ارتقا پیدا کنه. تشکر ویژه از مدیر و سایر اعضای تیم اخبار.


شنبه، ۲۹ اسفند ۱۳۹۴ (۱۵:۲۳)
 
iman_khatar
پاسخ به: ده خبر برتر سال 94!
وقتی به خبر رتبه اول رسیدم واقعا دلم برای ژاوی تنگ شد مهندس


شنبه، ۲۹ اسفند ۱۳۹۴ (۱۵:۲۰)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۶۶ کاربر آنلاین است. (۲۲ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۶۶

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!