به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

ثبت دهمین برد متوالی بارسا در نیوکمپ در مصاف با آرسنالآمار و ارقام
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ جمعه، ۲۸ اسفند ۱۳۹۴ (۱۰:۰۰) (۱,۰۵۲ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


بارسلونا، بعد از پذیرش لوئیز انریکه به عنوان سرمربی خود تا به حال، تمام بازی‌های خانگی اروپایی خود را با کسب برد به پایان رسانده است؛ این بدان معناست که این مرد آستوریایی یک رکورد دیگر را به کاتالان‌ها بخشید.

شکست ناپذیری در 15 بازی خانگی

شکست 3-0 مقابل بایرن مونیخ در نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان 2012/13 که در ورزشگاه نیوکمپ برگزار شد، آخرین باختی بود که در بازی‌های خانگی اروپایی به آبی اناری پوشان تحمیل شد. اکنون 3 فصل و 15 بازی است که از آن دیدار می‌گذرد و طی این مدت نیز 14 برد و تنها یک تساوی نصیب این تیم شده است. علاوه بر این‌ها هیچ یک از تیم‌هایی که در این 15 بازی مقابل بارسا قرار گرفتند، نتوانستند بیش از یک گل در نیوکمپ به ثمر برسانند.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

بارسلونای این روز‌های انریکه نمی‌تواند به رکورد شکنی‌های خود پایان دهد! آوازه رکورد 38 بازی بدون شکست این تیم اکنون در سراسر جهان پیچیده است و چهارشنبه شب نیز با کسب پیروزی 3-1 مقابل آرسنال به رکورد 10 برد متوالی خانگی در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا رسید.

این 10 بازی شاهد به ثمر رسیدن 27 گل (2.7 گل در هر بازی) از سوی بارسا و دریافت تنها 5 گل بوده‌اند.

این نوار پیروزی‌های خانگی در اولین بازی اروپایی انریکه به همراه کاتالان‌ها در این ورزشگاه شروع شد؛ جایی که آپوئل با نتیجه 1-0 مغلوب بارسا شد. دو بازی دیگر بارسا در مرحله گروهی که در ورزشگاه نیوکمپ برگزار شد، با نتیجه 3-1 به نفع تیم میزبان به اتمام رسید - مقابل تیم‌های آژاکس و پاریس سن ژرمن. آبی اناری پوشان در بازی خانگی دور یک هشتم نهایی مقابل منچستر سیتی صف آرایی کردند که آن دیدار نیز با نتیجه 1-0 به نفع آنها به پایان رسید. پاریس سنت ژرمن در مرحله یک چهارم نهایی (برگشت) با نتیجه 2-0 و بایرن مونیخ در نیمه نهایی (رفت) با نتیجه 3-0 مغلوب کاتالان‌ها شدند.

این‌ها سه پیروزی بودند که بدون دریافت حتی یک گل به دست آمدند. البته پس از آن بارسا به فینال برلین نیز صعود کرد و در آنجا یکی از جام‌های سه گانه را بالا برد.

این روند کسب پیروزی خانگی در لیگ قهرمانان تا این فصل نیز امتداد یافته است که با سه پیروزی مقابل تیم‌های بایر لورکوزن (2-1)، باته بوریسوف (3-0) و رم (6-1) آغاز شد و چهار شنبه شب پیروزی 3-1 مقابل آرسنال یکی دیگر از این دستاوردهای مهم را رقم زد و علاوه بر آن جواز حضور در مرحله یک چهارم نهایی نیز برای بارسا صادر شد.

تنها در دستان انریکه ...

آبی اناری پوشان پیش از این به همراه پپ گواردیولا طی سال‌های 2009 الی 2011 نیز به کسب 9 پیروزی پیاپی (در بازی‌های خانگی لیگ قهرمانان) رسیده بودند و همچنین، مشابه این رکورد در سال‌های 1986 و 1992 کسب شده بود.

حال چالشی که پیش روی بارسا قراردارد شکستن رکورد 11 پیروزی متوالی (در همین عرصه) رئال مادرید است که طی فصل‌های 2012/13 الی 2014/15 کسب کرد. پس از آن نیز رکورد 12 برد متوالی در اختیار منچستر یونایتد است - طی فصل‌های 2006/07 الی 2007/08.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
ALEXMASON
پاسخ به: ثبت دهمین برد متوالی بارسا در نیوکمپ در مصاف با آرسنال
هذا من فضل ربی


سه‌شنبه، ۳ فروردین ۱۳۹۵ (۱۱:۵۴)
 
مرد
پاسخ به: ثبت دهمین برد متوالی بارسا در نیوکمپ در مصاف با آرسنال
جان


سه‌شنبه، ۳ فروردین ۱۳۹۵ (۱۰:۴۸)
 
سوداگر
پاسخ به: ثبت دهمین برد متوالی بارسا در نیوکمپ در مصاف با آرسنال
سلام دوستان سال نوهمه اتون مبارک ان شاالله سالی توام با شادی ودل خوشی وسربلندی برای خودتون وخانواده هاتون باشه ..........یه خواهش داشتم ازهمه دوستان که این پیام من کمترین رومی خونن التماس دعا دارم که برای شفای همه ی بیماران رومدنظرداشته باشید مادرمن حقیرروهم ازدعای خیرتون محروم نکنیدکه چندروزه دربیمارستان بستری است اصلا حال وروزخوشی نداره.....خداسایه پدرومادرروازسرهیچ کدومتون کم نکنه ان شاالله و برای مادرمنم دعا کنید که شفای عاجل وکامل بدست بیاره.....مخلص همه دوستان

موسوی(سوداگر)


یکشنبه، ۱ فروردین ۱۳۹۵ (۱۲:۱۶)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: ثبت دهمین برد متوالی بارسا در نیوکمپ در مصاف با آرسنال
اگه همین روندو ادامه بدیم راحت میتونیم رکورد منچسترم بزنیم


شنبه، ۲۹ اسفند ۱۳۹۴ (۸:۰۷)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: ثبت دهمین برد متوالی بارسا در نیوکمپ در مصاف با آرسنال
بارسای بی نظیر لوئیز انریکه توقف ناپذیره.


جمعه، ۲۸ اسفند ۱۳۹۴ (۱۷:۱۱)
 
0760404298
پاسخ به: ثبت دهمین برد متوالی بارسا در نیوکمپ در مصاف با آرسنال
هووووووراااا


جمعه، ۲۸ اسفند ۱۳۹۴ (۱۴:۴۵)
 
iman_khatar
پاسخ به: ثبت دهمین برد متوالی بارسا در نیوکمپ در مصاف با آرسنال
نقش تراشتگن در گل های بسیار کم در این دو فصل کاملا مشهوده.این بارسا هر روز داره رکورد هارو جابحا میکنه امیدوارم یک فصل بی نقص رو به پایان برسونه


جمعه، ۲۸ اسفند ۱۳۹۴ (۱۰:۵۲)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۰۹ کاربر آنلاین است. (۱۰ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۰۹

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!