به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

بررسی 7 حریف احتمالی بارسا در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانانلیگ قهرمانان
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ پنج‌شنبه، ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ (۱۱:۱۵) (۱,۶۹۷ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی/ FCBarcelona.ir


اتلتیکو مادرید، بنفیکا، منچستر سیتی، پاریس سنت ژرمن، رئال مادرید، وولفسبورگ و بایرن مونیخ هفت حریف احتمالی هستند که یکی از آن‌ها باید طبق قرعه کشی روز جمعه که در سوئیس برگزار خواهد شد، در یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا به تقابل با آبی و اناری پوشان بپردازند.

با اتمام بازی‌های مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان و تعیین صعود کنندگان به یک چهارم نهایی این رقابت‌ها، حال بارسلونا تیمی که از ابتدا هم صعودش دور از ذهن نبود، باید منتظر نتیجه قرعه کشی جمعه در نیون سوئیس برگزار می‌شود، باشد تا ببیند باید کدام یک از تیم‌های فوق الذکر را از پیش روی خود بردارد.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

شایان ذکر است که تاریخ بازی رفت این مرحله از رقابت‌ها 5/6 آوریل و تاریخ بازی برگشت، 12/13 آوریل تعیین شده است. در ادامه به بررسی عملکرد این هفت حریف احتمالی بارسا خواهیم پرداخت.

پاریس سن ژرمن

این احتمال وجود دارد که شاگردان لوران بلان برای سومین بار در پنج فصل متوالی، در مراحل حذفی لیگ قهرمانان با بارسا رو به رو شوند. آنها در یک هشتم نهایی این رقابت‌ها حریف چلسی بودند. در بازی رفت این دو تیم که در خانه پاریسی‌ها یعنی پارک دو پرنس برگزار شد، تیم میزبان موفق شد با نتیجه 2-1به پیروزی برسد و در بازی برگشت نیز که در استمفورد بریج لندن شکل گرفت، این انگلیسی‌ها بودند که مجدداً با همین نتیجه (2-1) مغلوب پاریسی‌ها شدند. مسلما خطرناک‌ترین مهره‌ای که در این تیم وجود دارد و تهدیدگر اصلی بارسا نیز محسوب می‌شود، آبی اناری پوش سابق پاریسی‌ها، یعنی زلاتان ابراهیموویچ است. قهرمان قطعی لیگ فرانسه اکنون یکی از تیم‌های حاضر در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به شمار می‌رود.


مصاف بارسا و PSG در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان فصل گذشته

ولفسبورگ

روی کاغذ، ولفسبورگ ناامید‌ترین تیم در این مرحله از رقابت‌ها است؛ آخرین باری که این تیم آلمانی توانست خود را به مراحل یک چهارم نهایی این رقابت‌ها برساند به هشت فصل پیش باز می‌گردد. با این وجود، نمی‌توان این تیم را با در اختیار داشتن بازیکنان با کیفیتی نظیر جولیان دراکسلر و آندره شورله که با 3 گل جزء گلزنان برتر این رقابت‌ها محسوب می‌شوند دست کم گرفت. آنها در مرحله یک هشتم نهایی توانستند خنت را در مجموع با نتیجه 4-2 از دور رقابت‌ها حذف کنند.

بنفیکا

این تیم پرتغالی حال پس از غیبتی 4 ساله، با حذف زنیت سن پترزبورگ، به یک چهارم نهایی این رقابت‌ها رسیده است. شاگردان روی ویتوریا در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی زنیت سن پترزبورگ با نتیجه 1-0 مغلوب ساختند و در بازی برگشت که در روسیه برگزار شد، با نتیجه 2-1 پیروز شدند؛ دیداری که در آن هر دو گل بنفیکا در پنج دقیقه پایانی این دیدار به ثمر رسید. برترین گلزن این تیم در این رقابت‌ها نیز نیکولاس گایتان با 4 گل می‌باشد. جوناس گونکالوز نیز یکی از مهاجمین بنفیکا است که اکنون در فرم بسیار خوبی قرار دارد.

رئال مادرید

اگر قرعه شاگردان زین الدین زیدان و آبی اناری پوشان به یکدیگر بخورد، باید تنها 3 روز پس از ال کلاسیکو برگشت لالیگا مجددا شاهد یک ال کلاسیکو دیگر باشیم. رئال مادرید در مجموع با نتیجه 4-0 آ اس رم را در مرحله یک هشتم نهایی از دور رقابت‌ها حذف کرد (پیروزی 2-0 در بازی رفت و 2-0 در برنابئو). لوس بلانکوس اکنون با کسب نه برد و یک تساوی در ده بازی گذشته، در یکی از مطلوب‌ترین فرم‌های روز‌های اخیر خود قرار دارند. همچنین برترین گلزن این فصل از رقابت‌های لیگ قهرمانان، کریستیانو رونالدو با 13 گل، در این تیم بازی می‌کند.

منچستر سیتی

این اولین باری است که سیتیزن‌ها به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان می‌رسند. آنها در بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی این رقابت‌ها با کسب پیروزی 3-1 دینامو کیف را تار و مار کردند و در بازی برگشت نیز تنها با یک تساوی 0-0 جواز صعود را دریافت نمودند. بارسا در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان فصل گذشته حریف همین منچستر سیتی بود و همانطور که به یاد دارید در هر دو بازی رفت و برگشت این تیم را مغلوب و از دور رقابت‌ها حذف کرد. آگوئرو اصلی‌ترین مهره مانوئل پیگرینی است که طی 6 بازی اخیر اروپایی 6 گل به ثمر رسانده است.

اتلتیکو مادرید

شاگردان دیگو سیمئونه با تحمل استرس زیادی به یک چهارم نهایی رسیدند؛ حریف آنها در یک هشتم نهایی پی اس وی آیندهوون بود و هر دو بازی رفت (در فیلیپس) و برگشت (در ویسنته کالدرون) این دو تیم به تساوی 0-0 انجامید و حتی در وقت اضافه نیز هیچ یک از آنها تسلیم دیگری نشدند که نهایتاً در ضربات پنالتی (با نتیجه 8-7) اتلتیکو به پیروزی رسید و اینگونه شاگردان فیلیپ کوکو، این آبی اناری پوش سابق، از دور رقابت‌ها کناره‌گیری کردند. مرد خطرناک مادریدی‌ها آنتوان گریزمان ملی‌پوش فرانسوی است که اکنون با 4 گل زده جزء برترین گلزنان این سری از رقابت‌های لیگ قهرمانان محسوب می‌شود.

بایرن مونیخ

وضعیت شاگردان پپ گواردیولا حتی سخت‌تر از شاگردان سیمئونه بود. بایرن مونیخ در بازی برگشت یک هشتم نهایی، که شب گذشته همزمان با مصاف بارسا و آرسنال برگزار شد، به تقابل با یوونتوس پرداخت که در ابتدا 2-0 از این حریف ایتالیایی خود عقب بود و با توجه به نتیجه بازی رفت (تساوی 2-2) تقریبا شانس صعود را از دست داده بود. اما قرمز پوشان امید خود را از دست ندادند و به تلاش ادامه دادند تا نهایتاً موفق شدند دو گل تا پایان 90 دقیقه به ثمر برسانند و حساب کار را همچون بازی رفت، 2-2 کنند تا بازی این دو تیم به دقایق اضافه بکشد. موتور شاگردان گواردیولا انگار تازه روشن بود و قصد نداشتند در خانه خود و در برابر چشم هوادارشان زانو بزنند؛ دو گل دیگر در وقت اضافه وارد دروازه یوونتوس شد و این تیم نیز با نتیجه 4-2 شکست را پذیرفت. برترین گلزن بایرنی‌ها رابرت لواندوفسکی است که با 7 گل زده در رده سوم جدول گلزنان لیگ قهرمانان قرار دارد.
ارزش: ۱۰.۰۰ (۱ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
سوداگر
پاسخ به: بررسی 7 حریف احتمالی بارسا در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان
سلام دوستان سال نوهمه اتون مبارک ان شاالله سالی توام با شادی ودل خوشی وسربلندی برای خودتون وخانواده هاتون باشه ..........یه خواهش داشتم ازهمه دوستان که این پیام من کمترین رومی خونن التماس دعا دارم که برای شفای همه ی بیماران رومدنظرداشته باشید مادرمن حقیرروهم ازدعای خیرتون محروم نکنیدکه چندروزه دربیمارستان بستری است اصلا حال وروزخوشی نداره.....خداسایه پدرومادرروازسرهیچ کدومتون کم نکنه ان شاالله و برای مادرمنم دعا کنید که شفای عاجل وکامل بدست بیاره.....مخلص همه دوستان

موسوی(سوداگر)


یکشنبه، ۱ فروردین ۱۳۹۵ (۱۲:۴۲)
 
0760404298
پاسخ به: بررسی 7 حریف احتمالی بارسا در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان
هیچ تیمی برامون سخت نیست


جمعه، ۲۸ اسفند ۱۳۹۴ (۱۴:۰۸)
 
best_of_all
پاسخ به: بررسی 7 حریف احتمالی بارسا در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان
بارسا بنفیکا
رئال پاریس
بایرن اتلتیک
سیتی ولسبورگ


جمعه، ۲۸ اسفند ۱۳۹۴ (۵:۰۶)
 
messi-.10
پاسخ به: بررسی 7 حریف احتمالی بارسا در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان
فقط بنفیکا و ولفسبورگ و بایرن فقط نباشد


جمعه، ۲۸ اسفند ۱۳۹۴ (۳:۱۸)
 
سوداگر
پاسخ به: بررسی 7 حریف احتمالی بارسا در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان
خوشحال می شم باذغال مالدیو بیوفتیم...
بازی بابایرن هم بمونه برای فینال هرچند خودم هم بارساوهم بایرن وآرسنال رودوست دارم
ولی بارسادراولویت قرارداره


پنج‌شنبه، ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ (۱۹:۴۵)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: بررسی 7 حریف احتمالی بارسا در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان
فقط رئال
منفجرشون میکنیم


پنج‌شنبه، ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ (۱۷:۳۳)
 
shakib10
پاسخ به: بررسی 7 حریف احتمالی بارسا در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان
اینا میدونن سیتی و پاریس از عهده ما بر نمیان احتمالا ولفسبورگ رو بندازن به جونمون!!!فک نکنم به اسم وسم داری مثل بایرن و ریال بیفتم تواین مقطع...
حدس من ولفسوبرگ...


پنج‌شنبه، ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ (۱۶:۰۲)
 
ALEXMASON
پاسخ به: بررسی 7 حریف احتمالی بارسا در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان
اگه به بنفیکا بخوریم که عالی میشه به تیم اول استراحت میدیم و راحت میریم نیمه نهایی ایشالله


پنج‌شنبه، ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ (۱۵:۳۵)
 
malechauvinistman
پاسخ به: بررسی 7 حریف احتمالی بارسا در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان
خيلي دوست دارم رئال را تو فينال شكست بديم ولي خيلي استرسش بالاست


پنج‌شنبه، ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ (۱۴:۱۱)
 
iman_khatar
پاسخ به: بررسی 7 حریف احتمالی بارسا در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان
یا رئال یا بنفیکا یا ولفسبورگ بقیشون تکراری شدن تازه ۳ بار تحقیر پشت سر هم رئال هیجان انگیزه


پنج‌شنبه، ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ (۱۳:۳۶)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: بررسی 7 حریف احتمالی بارسا در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان
انتخاب ایده آل من رئاله که با یه هت تریک تو الکلاسیکو زیدانم بفرستیم پیش کارلتو و رافا. البته با توجه به اینکه بنفیکا تنها تیمیه که رئال جلوش شانس صعود داره، صد درصد از الان دارن گویش رو داغ می کنن! چون رئال زیدان حریف ولفسبورگ هم نیست!

بدم نمیاد به بایرن هم بخوریم و باد پپ و آلمانی های لاشخور رو دوباره خالی کنیم!

بازی تکراری با سیتی و PSG رو هم اصلا دوست ندارم. بازی با اتلتیکو هم می تونه فرسایشی بشه گرچه لوچو متخصص بردن اتلتیکو ه. بازی آسونم دوست ندارم، کار رئاله نه بارسا!


پنج‌شنبه، ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ (۱۱:۳۰)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۴۳ کاربر آنلاین است. (۱۱ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۴۳

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!