به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش بازی؛ بارسلونا vs آرسنالپیش بازی
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ چهارشنبه، ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ (۲۱:۲۸) (۸۵۰ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


کاتالان‌ها با داشتن دو گل خارج از خانه در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان، امشب در حالی در نیوکمپ پا به میدان خواهند گذاشت که تنها هدفشان کسب جواز حضور در یک چهارم نهایی این رقابت‌ها، آن هم برای نهمین فصل متوالی است. بارسلونا ساعت 23:1 (به وقت ایران) امشب، در بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان، در ورزشگاه نیوکمپ میزبان آرسنال خواهد بود و این در حالی است که بازی رفت این دو تیم با نتیجه 2-0 به نفع آبی اناری پوشان به سرانجام رسید.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

اخبار دو تیم

مهم‌ترین خبری که می‌توان برای تیم میزبان این مسابقه بیان کرد، محرومیت جرارد پیکه به علت دریافت کارت زرد در لندن است. ساندرو رامیرز و رافینیا نیز از مصدومان بارسا هستند و این در حالی است که مصدومیت بازیکنانی چون ماسیپ، داگلاس و آدریانو همچنان ادامه دارد. لوئیز انریکه هیچ نگرانی بابت این موضوع ندارد و بدون کوچکترین واهمه‌ای بازیکنان خود را در دور برگشت به میدان خواهد فرستاد.

آردا توران که به علت محرومیت نتوانست در بازی رفت این دور از رقابت‌ها بازی کند، امشب برای اولین بار مقابل آرسنال، در ترکیب انریکه قرار خواهد گرفت. علاوه بر او مارک بارترا نیز که در بازی پایتخت انگلستان در لیست بازیکنان حضور نداشت، امشب به میدان خواهد رفت.

آرسن ونگر سانتی کازورلا و جک ویلشر را به علت مصدومیتی که مدت هاست گریبان گیرشان شده است در اختیار ندارد. پتر چک نیز به علت مصدومیتی که اخیرا برایش رخ داده سه بازی است که قادر به همراهی آرسنال نمی‌باشد و امشب نیز با همین مشکل مواجه است.

نقطه نظرات مربیان

لوئیز انریکه سه شنبه، پیش از آغاز بازی شاگردانش مقابل آرسنال به مصاحبه پرداخت. این مرد آستوریایی گفت: «تابلوی امتیازات نتیجه بسیار خوبی را نشان می‌دهد، اما این نتیجه تاثیری بر نگرش یا نحوه آماده‌سازی ما نخواهد گذاشت. این مرحله هنوز تمام نشده و ما در موقعیت بسیار خطرناکی قرار داریم. باید آگاه باشیم که تنها در صورتی به مرحله بعد صعود می‌کنیم که این بازی را جدی بگیریم».

اما در سوی دیگر ونگر اذعان دارد: «هدف ما روشن است؛ باید بیشتر تمرکز خود را روی حملات بگذاریم». این مربی فرانسوی همچنین اعتراف کرد که شاگردانش یک نقطه ضعف بزرگ دارند اما دنیای فوتبال همواره یک پنجره کوچک پیش روی شما می‌گشاید.

فرم دو تیم

عملکرد کاتالان‌ها بازی به بازی بهتر می‌شود و هر بار قدرتمندتر از قبل ظاهر می‌شوند. بعد از بازی رفت توپچی‌های لندن و آبی اناری پوشان بارسلون، شاگردان انریکه چهار بازی برگزار کردند که در هر چهار تای آن‌ها پیروز شدند، 17 گل به ثمر رساندند و تنها 2 گل دریافت کردند. تیم میزبان در 9 بازی اخیر خود، در تمام رقابت‌ها، موفق به کسب سه امتیاز کامل شده است و همچنین نوار بازی‌های بدون شکست خود را به عدد 37 رسانده است.

اما آرسنال روزهای خوبی را تجربه نمی‌کند؛ شاگردان ونگر در لیگ انگلیس مقابل تیم‌های منچستر یونایتد و سوانسی با شکست مواجه شدند و یکشنبه گذشته نیز در جام حذفی انگلیس (FA کاپ) بازی را به واتفورد واگذار کردند.

تاریخچه

اگر بارسلونا تلاش خود را بکند، امشب می‌تواند آرسنال را برای سومین بار، پس از سال‌های 2010 و 2011، از دور رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا حذف کند. بارسا و آرسنال تا کنون هشت بار در لیگ قهرمانان اروپا با یکدیگر مواجه شده‌اند که در این بین سهم کاتالان‌ها 5 برد و تنها 1 باخت بوده است.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
0760404298
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسلونا vs آرسنال
تیم بعدی


جمعه، ۲۸ اسفند ۱۳۹۴ (۱۳:۵۹)
 
سوداگر
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسلونا vs آرسنال
خداروشکرکه بردیم بی دردسر


پنج‌شنبه، ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ (۲۰:۰۰)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسلونا vs آرسنال
بازیه جذاب و برد دلچسب
تبریک


پنج‌شنبه، ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ (۱۷:۲۵)
 
ALEXMASON
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسلونا vs آرسنال
ایشالله که پیروزی واس ماس.به امید موفقیت روز افزون بارسا


چهارشنبه، ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ (۲۱:۳۹)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسلونا vs آرسنال
به امید یه پیروزی باشکوه دیگه.


چهارشنبه، ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ (۲۱:۳۱)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۵۸ کاربر آنلاین است. (۳ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۵۸

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!