به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

نیمار: «دوستی با مسی و سوارز، باعث بهتر شدن همه ما می‌شود»مصاحبه
فرستنده علی صبوری در تاريخ چهارشنبه، ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ (۱۲:۰۹) (۸۰۹ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت گل
مترجم: غلامحسین صبوری/ FCBarcelona.ir


نیمار طی مصاحبه‌ای به تمجید از رابطه فوق‌العاده میان او و دو ضلع دیگر خط حمله بارسلونا پرداخت که به کمک آن‌ها یکی از مرگبار‌ترین مثلث‌های تاریخ فوتبال را شکل داده است.

نیمار جونیور طی مصاحبه‌ای توضیح داد که چگونه مسی، سوارز و او به بهترین دوستان خارج از زمین یکدیگر مبدل شده‌اند و در عین حال نیروی قوی هجومی در داخل زمین تشکیل داده‌اند. گفتنی است، مثلث خط حمله بارسا که به MSN مشهور است، فصل گذشته رکورد خیره کننده 122 گل زده را در راه رسیدن به سه گانه از خود بر جا گذاشت و در این فصل به دنبال عبور از این رکورد است.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

پیش از دیدار چهارشنبه شب بارسلونا مقابل آرسنال در چهارچوب دیدار برگشت مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، نیمار در مصاحبه‌ای با وب سایت گل از نحوه غلبه MSN بر رقابت‌های بین ملیتی، به منظور تبدیل شدن به ترسناک‌ترین مثلث جهان سخن گفت.

او عنوان کرد: «ما (نیمار، سوارز و مسی) بسیار عالی با هم کنار می‌آییم. نه تنها در درون زمین، بلکه بیشتر در خارج از آن. امروز می‌توانم به جرات بگویم که ما با هم دوست هستیم و وقتی چنین اتفاقی در فوتبال رخ می‌دهد، شما بیشتر در جریان بازی به هم‌تیمی‌های خود کمک می‌کنید».

او این گونه ادامه داد: «ما رابطه فوق‌العاده و بسیار قوی بینمان ایجاد کرده‌ایم و با توجه به این که هر سه اهل آمریکای جنوبی بوده و به نوعی در عرصه ملی رقیب محسوب می‌شویم، به دست آمدن چنین رابطه‌ای بسیار دشوار است. اما ما این کار را انجام داده و اکنون در کنار هم بازی می‌کنیم و رابطه بسیار خوبی شکل داده‌ایم. مهمترین چیز این است که این رابطه در درون زمین بسیار خوب عمل می‌کند».

نیمار در ماه می‌سال 2013، با عقد قراردادی که 86.2 میلیون یورو برای بارسلونا هزینه داشت، از سانتوس برزیل به این باشگاه اسپانیایی پیوست. پس از سپری کردن یک فصل نسبتاً خوب، او در دومین فصل حضورش در بارسلونا با این تیم موفق به کسب سه گانه شد و در این فصل نیز شاگردان انریکه در راه تکرار عناوین قهرمانانه خود در فصل 2015/16 هستند.

این بازیکن برزیلی در این رابطه خاطر نشان کرد: «از اینکه این فصل، تا به این جا این گونه برای ما رقم خورده است، بسیار خوشحال هستم. اما من می‌خواهم در هر بازی و در هر جلسه تمرینی پیشرفت کرده تا بتوانم به هم‌تیمی‌هایم در راه رسیدن به عناوین قهرمانی بیشتر، کمک کنم».

اخیراً شایعاتی مبنی بر تلاش رئال مادرید برای ارائه پیشنهاد هنگفتی به نیمار برای پیوستن به این تیم در تابستان پیش رو به گوش می‌رسند، اما خود این بازیکن عنوان کرد که وی در حال حاضر از بودن در نیوکمپ راضی است.

او گفت: «فکر می‌کنم که توانسته‌ام با سبک بارسا بیشتر خو بگیرم و اکنون فصل سومی است که در کنار هم‌تیمی‌هایم بازی می‌کنم. بازی کردن برای باشگاهی همچون بارسلونا، افتخار بزرگ و مایه خوشحالی من است. همواره رویایی بازی کردن برای این باشگاه را داشته‌ام. من همیشه در هر بازی و پس از هر بردی که تاریخم را با آن می‌نویسم، خوشحالم و امیدوارم از این به بعد بیشتر این کار را انجام دهم».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
سوداگر
پاسخ به: نیمار: «دوستی با مسی و سوارز، باعث بهتر شدن همه ما می شود»
پس پسرخوبی باش یادبگیر


پنج‌شنبه، ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ (۲۰:۰۸)
 
0760404298
پاسخ به: نیمار: «دوستی با مسی و سوارز، باعث بهتر شدن همه ما می شود»
اینا رو الا رونالدو رو با همه دعوا داره


چهارشنبه، ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ (۱۹:۰۲)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: نیمار: «دوستی با مسی و سوارز، باعث بهتر شدن همه ما می شود»
امیدوارم این دوستی سال های سال پابرجا باقی بمونه


چهارشنبه، ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ (۱۸:۰۵)
 
BRAIN
پاسخ به: نیمار: «دوستی با مسی و سوارز، باعث بهتر شدن همه ما می شود»
روی استایل پنالتی زدنش باید کار کنه.رکورد 122 گل فصل قبل هم خواهند شکست.


چهارشنبه، ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ (۱۶:۳۷)
 
9VECTOR9
پاسخ به: نیمار: «دوستی با مسی و سوارز، باعث بهتر شدن همه ما می شود»
واقعا این رفاقت رمز موفقیت نه تنها MSN بلکه کل تیمه!


چهارشنبه، ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ (۱۶:۰۲)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: نیمار: «دوستی با مسی و سوارز، باعث بهتر شدن همه ما می شود»
دیگه شور رفاقتو در نیارین ولی به خصوص سر پنالتیا.


چهارشنبه، ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ (۱۴:۵۸)
 
iman_khatar
پاسخ به: نیمار: «دوستی با مسی و سوارز، باعث بهتر شدن همه ما می شود»
اونقدر این سه نفر توی بازی به هم کمک میکنن و به هم اعتماد دارند که برعکس ماهایی که داریم نگاهشون میکنیم یک تک روی یا پاس ندادن که به ندرت پیش میاد اصلا از هم دیگه خرده نمیگیرن چون واقعا هر سه توانایی گل کردن هر موقعیتی رو دارند(به جز پنالتی ) نیمار هم بعد افتی که در مقطعی از فصل در گل زنی داشت دوباره داره به اوج برمیگرده و تیم با شرایط عالی به بازی های حساس آخر فصل رسیده


چهارشنبه، ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ (۱۳:۴۶)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۴۰ کاربر آنلاین است. (۱۷ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۴۰

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!